Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΜελέτες και ΈρευνεςΗ Μπανγκόκ στην κορυφή του Mastercard Global Destinations Cities Index για το 2016

Η Μπανγκόκ στην κορυφή του Mastercard Global Destinations Cities Index για το 2016

Η Αθήνα παραμένει 18η στη λίστα των ευρωπαϊκών προορισμών με τους περισσότερους επισκέπτες και αναμένεται να υποδεχθεί 2,7 εκατομμύρια ταξιδιώτες μέχρι το τέλος του 2016.

Σύμφωνα με τον παγκόσμιο ετήσιο δείκτη Mastercard Global Destinations Cities Index (GDCI), η Μπανγκόκ κατακτά φέτος την κορυφή στη λίστα των πόλεων με την υψηλότερη ταξιδιωτική κίνηση ανά τον κόσμο.
 
Ο δείκτης παρουσιάζει κάτι παραπάνω από μία απλή κατάταξη των 132 πιο δημοφιλών πόλεων – προορισμών παγκοσμίως, καθώς προβλέπει τον ετήσιο αριθμό των επισκεπτών, αλλά και τις εκτιμήσεις των σχετικών ταξιδιωτικών δαπανών για το 2016, προσφέροντας παράλληλα βαθύτερη αντίληψη σχετικά με τις ταξιδιωτικές συνήθειες και την καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο. Καθώς τα διασυνοριακά ταξίδια και οι σχετικές δαπάνες συνεχίζουν να αυξάνονται με ρυθμό μεγαλύτερο του παγκοσμίου ΑΕΠ, οι πόλεις συνεχίζουν να αποτελούν κινητήριες δυνάμεις οικονομικής ανάπτυξης.
 
Σύμφωνα με τον δείκτη, η Μπανγκόκ αναμένεται να υποδεχθεί 21,47 εκατ. διεθνείς επισκέπτες μέσα στο 2016, λίγο περισσότερους από το Λονδίνο, που χάνει την περσινή πρώτη θέση στην κατάταξη. Οι υπόλοιπες πόλεις που συμπληρώνουν τους 10 κορυφαίους προορισμούς, αναμένεται να υποδεχθούν τους παρακάτω επισκέπτες:
 
• Λονδίνο – 19,88 εκατ. 
• Παρίσι – 18,03 εκατ. 
• Ντουμπάι – 15,27 εκατ. 
• Νέα Υόρκη  – 12,75 εκατ. 
• Σιγκαπούρη – 12,11 εκατ. 
• Κουάλα Λουμπούρ – 12,02 εκατ. 
• Κωνσταντινούπολη – 11,95 εκατ. 
• Τόκυο – 11,7 εκατ. επισκέπτες
• Σεούλ – 10,2 εκατ. επισκέπτες
 
Η Αθήνα παραμένει στη 18η θέση των προορισμών με τους περισσότερους επισκέπτες στην Ευρώπη, ενώ η ελληνική πρωτεύουσα αναμένεται να υποδεχτεί 2,7 εκατομμύρια επισκέπτες, μέχρι το τέλος του 2016. Επίσης, ο δείκτης αποκαλύπτει τις 5 κορυφαίες πόλεις-αφετηρίες ταξιδιωτών που επιλέγουν την Αθήνα ως προορισμό, οι οποίες είναι (σε σειρά κατάταξης σύμφωνα με τον αριθμό διεθνών επισκεπτών με μία τουλάχιστον διανυκτέρευση στην Αθήνα): Λονδίνο, Παρίσι Ρώμη, Μόναχο και Φρανκφούρτη. Αντίστοιχα για την Αθήνα, οι δαπάνες των επισκεπτών που προέρχονται από το Παρίσι ύψους $123 εκατομμυρίων, είναι οι υψηλότερες, συγκριτικά με τις υπόλοιπες πόλεις της πεντάδας, ενώ ακολουθεί το εκτιμώμενο ποσό συνολικής δαπάνης των επισκεπτών με αφετηρία το Λονδίνο, με $112 εκατομμύρια. 
 
Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν και ξοδεύουν εκτός συνόρων, καταδεικνύει το πόσο διασυνδεδεμένες και σημαντικές είναι οι πόλεις του κόσμου” δήλωσε η Ann Cairns, πρόεδρος Διεθνών Αγορών της Mastercard. “Καθώς ο προγραμματισμός και η εμπειρία του ταξιδιού αποκτούν περισσότερη σημασία, η Mastercard συνδυάζει τους επιμέρους παράγοντες απρόσκοπτα, μέσω της καινοτομίας και της σύνδεσής τους” συμπλήρωσε. 
 
Νέα στοιχεία σχετικά με τον σκοπό του ταξιδιού και τις -κατά τόπους- δαπάνες
Για πρώτη φορά, ο δείκτης καταγράφει το κατά πόσο οι επισκέπτες ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή και προσφέρει ποιοτικά στοιχεία σχετικά με τις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών, για τις οποίες οι διεθνείς επισκέπτες ξοδεύουν – γεύματα, διαμονή και ψώνια. Ο δείκτης για το 2106 καταδεικνύει ότι, μεταξύ των 20 κορυφαίων πόλεων, οι περισσότεροι επισκέπτες ταξιδεύουν για αναψυχή, πλην της Σανγκάης. Σε ό, τι αφορά στις αποφάσεις των ταξιδιωτών για τα έξοδά τους, η συντριπτική πλειοψηφία επιλέγει τα ψώνια, με εξαίρεση το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Βαρκελώνη και το Άμστερνταμ, όπου το φαγητό αποτελεί την κορυφαία επιλογή. Η Σεούλ είναι ο προορισμός με το υψηλότερο ποσοστό των δαπανών (58,7%) να αφορά σε ψώνια, έναντι των υπολοίπων κατηγοριών.
 
Εντοπίζοντας τις τάσεις ανά γεωγραφική περιοχή
Ο δείκτης ανέδειξε και τα παρακάτω ενδιαφέροντα στοιχεία, σχετικά με τις κορυφαίες πόλεις-προορισμούς, ανά γεωγραφική περιοχή:
 
• Ασία/Ειρηνικός – Η γεωγραφική περιοχή κυριαρχεί τόσο στην παγκόσμια κατάταξη των 10 κορυφαίων πόλεων (πέντε πόλεις), όσο και την παγκόσμια κατάταξη των 10 ταχύτερα αναπτυσσόμενων πόλεων (έξι πόλεις).
• Ευρώπη – Το Λονδίνο, το οποίο κατατάσσεται δεύτερο παγκοσμίως και πρώτο στην γεωγραφική περιοχή, είναι η κορυφαία πόλη- αφετηρία σε επισκέπτες και ύψος δαπανών για όλες τις υπόλοιπες πόλεις που περιλαμβάνονται στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς: Παρίσι, Κωνσταντινούπολη, Βαρκελώνη και Άμστερνταμ. 
• Μέση Ανατολή και Αφρική – Το Ντουμπάι είναι ο κορυφαίος προορισμός στην γεωγραφική περιοχή (τέταρτο στην παγκόσμια κατάταξη), ενώ το Αμπού Ντάμπι είναι ταχύτερα αναπτυσσόμενο στην περιοχή, με ρυθμό ανάπτυξης 19,81%. 
• Βόρεια Αμερική – Η Νέα Υόρκη, πέμπτη στην παγκόσμια κατάταξη, είναι ο κορυφαίος προορισμός στην γεωγραφική περιοχή, ξεπερνώντας όλους τους υπόλοιπους προορισμούς της περιοχής σε δαπάνες επισκεπτών, με το ποσό να αγγίζει τα $18,25 δις. 
 
Η Mastercard αντιλαμβάνεται τη μεγάλη σημασία των πόλεων ως κέντρα εμπορίου, η οποία και αντανακλάται στις προσπάθειές της για ανάπτυξη τεχνολογιών που προσφέρουν ευελιξία και διευκόλυνση, σε κυβερνήσεις και πολίτες. Ένα τέτοιο παράδειγμα, είναι η ευρεία υιοθέτηση των ανέπαφων πληρωμών από υπηρεσίες συγκοινωνιών, όπως αυτές του Λονδίνου και του Σικάγο. Τα συμπεράσματα της έρευνας αυτής, θα μπορέσουν να βοηθήσουν επίσης αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και άλλους επαγγελματίες του κλάδου, έτσι ώστε να δημιουργήσουν και να αναπτύξουν πιο έξυπνες, πιο στοχευμένες και πιο εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες τους.
 
Βρείτε ολόκληρη την έρευνα εδώ: http://mstr.cd/2cOTo3W  
 
 
Σχετικά με τoν δείκτη “Mastercard Global Destination Cities Index”
Ο Mastercard Global Destination Cities Index* κατατάσσει τις πόλεις βάσει του αριθμού των συνολικών διεθνών αφίξεων με διανυκτέρευση και τις δια-συνοριακές δαπάνες των επισκεπτών αυτών στις πόλεις-προορισμούς, κάνοντας προβλέψεις για την κίνηση επισκεπτών και επιβατών μέσα στο 2019. Δημόσια δεδομένα της κάθε χώρας χρησιμοποιούνται κατά τον υπολογισμό των διεθνών αφίξεων των ταξιδιωτών και των δια-συνοριακών εξόδων τους σε κάθε μία από τις 132 πόλεις-προορισμούς, με τη χρήση ειδικά διαμορφωμένων αλγορίθμων, ενώ δίνεται ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να εξαλειφθεί η επίδραση στα δεδομένα για τις πόλεις κόμβους, όπως η Σιγκαπούρη, το Ντουμπάι, το Άμστερνταμ και η Φρανκφούρτη.
 
*Ο Δείκτης και οι συνοδευτικές αναλύσεις δεν βασίζονται στον αριθμό των καρτών Mastercard ή σε δεδομένα συναλλαγών.


 

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024