Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςH Ryanair γιορτάζει 6 εκατ. επιβάτες στον ΔΑΑ
Αεροπορικές εταιρείες

H Ryanair γιορτάζει 6 εκατ. επιβάτες στον ΔΑΑ

Το χειμερινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2016 θα προσφέρει στην Αθήνα 5 αεροσκάφη στη βάση, 19 δρομολόγια σε σύνολο και 6 νέα δρομολόγια προς Βουκουρέστι, Δουβλίνο, Μάλτα, Μπολόνια, Μύκονο και Σόφια.

Η Ryanair γιόρτασε σήμερα, 26 Οκτωβρίου, τη διακίνηση 6 εκατ. επιβατών από/προς την Αθήνα, από την πρώτη της πτήση τον Απρίλιο του 2014. Η Ryanair θα προσφέρει 19 δρομολόγια από την Αθήνα αυτόν τον χειμώνα, συμβάλλοντας στην διακίνηση 3.4 εκατ επιβατών.

  • Το χειμερινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2016 θα προσφέρει στην Αθήνα:
  • 5 αεροσκάφη στην βάση
  • 19 δρομολόγια σε σύνολο
  • 6 νέα δρομολόγια προς: Βουκουρέστι, Δουβλίνο, Μάλτα, Μπολόνια, Μύκονο και Σόφια
  • Περισσότερες πτήσεις προς: Ρώμη Τσιαμπίνο και Ρόδο (από 2 σε 3 καθημερινές)
  • 3,4 εκατ. πελάτες ανά έτος

Αυτόν τον χειμώνα, οι πελάτες μας μπορούνε να επιλέξουν ανάμεσα από 19 δρομολόγια από την Αθήνα και παράλληλα να αναμένουν ακόμα περισσότερες αναβαθμίσεις ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, το οποίο θα προσφέρει περισσότερα δρομολόγια, νέες ψηφιακές καινοτομίες, νέο εσωτερικό αεροσκαφών και ακόμα χαμηλότερους ναύλους.

Η Chiara Ravara, διευθυντήρια Μάρκετινγκ και Πωλήσεων Ανατολικής Μεσογείου της Ryanair δήλωσε στην Αθήνα: “Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε την διακίνηση 6 εκατομμυρίων επιβατών στον ΔΑΑ, από την πρώτη μας πτήση τον Απρίλιο του 2014. Ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα, θα μεταφέρουμε αυτόν τον χρόνο 3,4 εκατ. πελάτες, στηρίζοντας παράλληλα 2.600 παράπλευρες θέσεις εργασίας στην Αθήνα. Η Ryanair, εξακολουθεί να αναπτύσσει νέα δρομολόγια, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη του τουρισμού και στην δημιουργία θέσεων εργασίας στην ελληνική πρωτεύουσα.

Για να γιορτάσουμε την διακίνηση 6 εκατ. πελατών, απελευθερώνουμε ναύλους από 14.99€ διαθέσιμοι προς κράτηση μέχρι τα μεσάνυχτα της Δευτέρας (31 Οκτωβρίου) για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από τον Νοέμβριο έως τον Ιανουάριο. Καθώς οι συγκεκριμένοι χαμηλοί ναύλοι θα εξαντληθούν σύντομα, οι πελάτες μας θα πρέπει να συνδεθούν στο ryanair.com, ώστε να μη χάσουν την ευκαιρία”.

Η κα Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε: “Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την επιτυχημένη πορεία και την εμπιστοσύνη της Ryanair στην αγορά της Αθήνας, η οποία παρουσίασε κατά τα τελευταία έτη ταχεία ανάπτυξη. Η συμβολή της Ryanair σε αυτό το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά ιδιαίτερα σημαντική, με περισσότερους από 6 εκατομμύρια επιβάτες από την έναρξη των δρομολογίων της στην Αθήνα τον Απρίλιο 2014.

Από την πλευρά μας, παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να συνεχίσουμε να στηρίζουμε τη Ryanair, όπως όλους τους αεροπορικούς συνεργάτες μας, προκειμένου να ενισχύσει ακόμη περισσότερο την επιτυχημένη παρουσία της στην αγορά μας”.

Tο 93% των επιβατών της Ryanair δηλώνει ικανοποιημένο από την πτήση του
Ακόμη, η Ryanair, δημοσίευσε σήμερα τα στατιστικά στοιχεία της νέας υπηρεσίας “Rate My Flight”, τα οποία αναδεικνύουν πως το 93% των πελατών της Ryanair που χρησιμοποίησε την υπηρεσία τον Σεπτέμβριο, έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του.

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 10.000 επιβάτες χρησιμοποίησαν την επιλογή “Rate My Flight” τον Σεπτέμβριο μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους, όπως την ευγένεια του προσωπικού, καθώς και τις υπηρεσίες και επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για Πολύ Κακή, 3 για Καλή και 5 αστέρια για Πολύ Καλή.

Το 93% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν το ταξίδι τους ως “Πολύ Καλό/Καλό/ OK”, με αντίστοιχα θετικά αποτελέσματα για την επιβίβαση (88%), την ευγένεια του πληρώματος (93%), τις υπηρεσίες εν ώρα πτήσης (94%) και την ποικιλία φαγητών και ποτών (80%).

Το “Rate My Flight” είναι διαθέσιμο στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά, Ολλανδικά και Πολωνικά στην εφαρμογή της Ryanair, διαθέσιμη μέσω iTunes και Google Play.

Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε: “Το Rate My Flight αποτελεί την τελευταία ψηφιακή καινοτομία του προγράμματος βελτίωσης της ταξιδιωτικής εμπειρίας ‘Always Getting Better’, το οποίο επιτρέπει στους πελάτες μας να πραγματοποιούν άμεση αξιολόγηση της πτήσης τους μέσω της εφαρμογής της Ryanair από την ώρα προσγείωσης. Με το 93% των 10,000 πελατών μας να δηλώνουν ευχαριστημένοι με την πτήση τους τον Σεπτέμβριο, παροτρύνουμε όλους τους πελάτες μας να αξιολογούν τις πτήσεις τους, ώστε να γινόμαστε ολοένα και καλύτεροι. Οι πελάτες που επιθυμούν να αξιολογήσουν την πτήση τους, μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή της Ryanair, και να ενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις, ώστε να λάβουν το ερωτηματολόγιο κατά την προσγείωση της πτήσης τους”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024