Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΣτο 1,91 δισ. δολ. η αξία της διεθνούς online αγοράς ταξιδιών μέχρι το 2022
Τουρισμός και οικονομία

Στο 1,91 δισ. δολ. η αξία της διεθνούς online αγοράς ταξιδιών μέχρι το 2022

Η ανάπτυξη της online ταξιδιωτικής αγοράς οδηγείται κυρίως από την αύξηση της διείσδυσης του Internet, την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στις αναδυόμενες αγορές και την ευκολία της σύγκρισης των επιλογών που έχει ο online χρήστης για τα ταξίδια του, στην άνεση του σπιτιού του.

Έρευνα της εταιρείας Allied Market Research, με τίτλο “Online Travel Market by Mode of Booking (Online Travel Agencies and Direct Travel Suppliers), Types of Platform (Mobile and Desktop), Service Types (Transportation, Travel Accommodation, and Vacation Packages), and Age Group (22-31, 32-43, 44-56, and >56): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2014-2022”, προβλέπει ότι η αξία της παγκόσμιας online ταξιδιωτικής αγοράς πρόκειται μέχρι το 2022 θα ανέλθει στο 1,91 δισ. δολ. Η περιοχή Ασίας – Ειρηνικού αναμένεται να σημειώσει τη μεγαλύτερη πρόοδο αυτήν την περίοδο. Οι άμεσοι προμηθευτές, όπως τα ξενοδοχεία, οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, οι οποίοι προσφέρουν πλατφόρμες κράτησης στις ιστοσελίδες τους, κυριαρχούν στην αγορά. Επίσης οι ΟΤΑ θα σημειώσουν υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης τα επόμενα 5-6 χρόνια.

Η ανάπτυξη της online ταξιδιωτικής αγοράς οδηγείται κυρίως από την αύξηση της διείσδυσης του Internet, την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος στις αναδυόμενες αγορές και την ευκολία της σύγκρισης των επιλογών που έχει ο online χρήστης για τα ταξίδια του, στην άνεση του σπιτιού του. Οι “παίκτες” της αγοράς εισάγουν προσφορές και ευκαιρίες καινοτόμων ταξιδιωτικών πακέτων διακοπών για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες στη λήψη ορθών αποφάσεων για το ταξίδι, τους σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες του καθενός, εκπτώσεις στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ακόμη και επιστροφή χρημάτων σε διεθνείς πτήσεις.

Ο κλάδος των άμεσων ταξιδιωτικών προμηθευτών αντιπροσωπεύει περίπου το 57% των συνολικών εσόδων της online αγοράς για το 2015. Αν και ο τομέας αυτός συνέχισε να κυριαρχεί στην αγορά κατά την περίοδο που αναλύεται, αναμένεται μια σταδιακή μείωση του μεριδίου αγοράς του, λόγω της αυξανόμενης δημοτικότητας των ΟΤΑ. Οι ΟΤΑ επεκτείνουν τις προσφορές τους με ταχύ ρυθμό για να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες και να αυξήσουν τη βάση της πελατείας τους.

Σε ό,τι αφορά στις πλατφόρμες κρατήσεων, η αγορά αυτή είναι χωρισμένη στις αγορές μέσω κινητών και μέσω υπολογιστών. Τα κινητά τηλέφωνα συνεισφέρουν τα 2/7 των εσόδων της αγοράς και αναμένεται να σημειώσουν ακόμη μεγαλύτερη άνοδο τα επόμενα χρόνια. Αυτό οφείλεται στην αυξημένη χρήση των smartphones και την αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνουν οι άνθρωποι στην ασφάλεια των πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου.

Ο τομέας των μεταφορών αναμένεται να διατηρήσει την ηγετική του θέση στην αγορά online ταξιδιωτικών υπηρεσιών, λόγω της αύξησης των διαδικτυακών κρατήσεων για πτήσεις. Η αύξηση του αριθμού των αερομεταφορέων χαμηλού κόστους και των πτήσεων με ανταπόκριση για πρωτεύουσες και δευτερεύουσες πόλεις σε όλο τον κόσμο, οδηγούν στην αύξηση των κρατήσεων τέτοιου είδους πτήσεων. Επιπλέον, οι online σιδηροδρομικές κρατήσεις σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Η Expedia, ένα από τα κορυφαία online ταξιδιωτικά πρακτορεία, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ξεκινήσει υπηρεσία σιδηροδρομικών εισιτηρίων στην Ευρώπη μέχρι το τέλος του 2016, σηματοδοτώντας την παρουσία της στις σιδηροδρομικές υπηρεσίες στο πλαίσιο του τομέα των μεταφορών.

Η online ταξιδιωτική αγορά είναι χωρισμένη επίσης με βάση τις ηλικιακές ομάδες, όπου οι ηλικίες 32-43 ετών, καταλαμβάνουν ένα σημαντικό τμήμα της αγοράς. Ωστόσο, από άποψη προόδου, οι νέοι ταξιδιώτες στην ηλικιακή ομάδα 22-31 ετών, θα σημειώσουν το υψηλότερο CAGR (Compound Annual Growth Rate), λόγω της εκτεταμένης χρήσης των Social Media και των smartphones για τον προγραμματισμό του ταξιδιού και των κρατήσεών τους.

Η Βόρεια Αμερική αντιπροσώπευσε το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων στην online ταξιδιωτική αγορά το 2015. Ωστόσο, η περιοχή Ασίας – Ειρηνικού υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τη Βόρεια Αμερική στα επόμενα χρόνια και ότι θα γίνει η κορυφαία περιοχή “παραγωγής” εσόδων. Αυτό αποδίδεται στο συνεχώς αυξανόμενο διαθέσιμο εισόδημα των κατοίκων της περιοχής αυτής του πλανήτη, την αύξηση της μεσαίας τάξης, την αυξημένη χρήση του διαδικτύου και στην αύξηση του νεαρού πληθυσμού στις αγορές της περιοχής αυτής.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024