Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι κλασικές αγορές (Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ) παραμένουν οι σημαντικότερες αγορές του ελληνικού τουρισμού
Τάσεις

Οι κλασικές αγορές (Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Γαλλία, ΗΠΑ) παραμένουν οι σημαντικότερες αγορές του ελληνικού τουρισμού

Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις απευθείας κρατήσεις, αλλά και η άνοδος των νησιών του Ιουνίου στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, ήταν μερικές από τις τάσεις του ελληνικού τουρισμού, όπως αποτυπώθηκαν στα 260 και πλέον ξενοδοχεία – συνεργάτες των εταιρειών Nelios και Axia Hospitality.

Πόση αύξηση παρουσίασαν φέτος οι απευθείας κρατήσεις των ελληνικών ξενοδοχείων; Πού κινήθηκε η Μέση Τιμή Πώλησης Δωματίου; Ποιες είναι οι top αγορές που προτίμησαν φέτος τη χώρα μας; Μια αντιπροσωπευτική απάντηση έδωσαν οι εταιρείες Nelios και Axia Hospitality σε κοινή ενημέρωσή τους προς τους δημοσιογράφους.

  • Η είσοδος της Ελλάδας στις λίστες με τις χώρες που παρουσιάζουν εντυπωσιακές αυξητικές τάσεις στις επευθείας κρατήσεις, αποδεικνύει ότι ο Έλληνας καταναλωτής έχει εξοικειωθεί πλέον με τη χρήση του διαδικτύου και για την επιλογή των διακοπών του και το εμπιστεύεται όλο και περισσότερο για τις αγορές του.
  • H πρωτιά του Ιράν στη λίστα των χωρών που σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στη μέση αξία/on line κράτηση, επιβεβαιώνει τις πρόσφατες προβλέψεις ότι η χώρα αυτή αποτελεί τη νέα αναδυόμενη δύναμη στον τουρισμό – τόσο ως προορισμός όσο και ως τουριστική αγορά.
  • Τα νησιά του Ιουνίου εξακολουθούν να ανεβαίνουν στις προτιμήσεις του ταξιδιωτικού κοινού, αφού σύμφωνα με τα δικά μας στοιχεία, η αύξηση του τζίρου στα καταλύματα του Ιονίου έφτασε το 24,12%.
  • Οι κλασικές αγορές της Γερμανίας, του Ην. Βασιλείου, της Γαλλίας και της Αμερικής εξακολουθούν να αποτελούν τις σημαντικότερες αγορές για τον ελληνικό τουρισμό.

Πιο αναλυτικά τα στοιχεία που παρουσίασαν οι δύο εταιρείες στο χθεσινό Annual Tweet Up έχουν ως εξής:

Το performance των websites των ελληνικών ξενοδοχείων σε αριθμούς

  • 107,49% αύξηση στις απευθείας κρατήσεις
  • 75,28% αύξηση στα έσοδα που προέκυψαν από τις απευθείας κρατήσεις
  • 25,35% αύξηση της επισκεψιμότητας των websites των ξενοδοχείων
  • 25,74% αύξηση στους unique users

Πώς κατανεμήθηκαν οι απευθείας κρατήσεις/ τύπο συσκευής (πίτα)

  • Desktop: 2017: 9.213 κρατήσεις/ 2016: 4.492 κρατήσεις / αύξηση: 105,10%
  • Κινητά: 2017: 1.317 κρατήσεις / 2016: 496 κρατήσεις / αύξηση: 165,52%
  • Tablets: 2017: 1.046 κρατήσεις / 2016: 592 κρατήσεις / αύξηση: 76,69%

Πως κατανεμήθηκαν τα έσοδα από τις online κρατήσεις/ τύπο συσκευής

  • Desktop: αύξηση 74,62%
  • Κινητά: αύξηση: 110,09%
  • Tablets: 53,61%

Ποιες χώρες σημείωσαν αύξηση – ρεκόρ στις απευθείας κρατήσεις τους (Top 10)
1. Αυστραλία: 163,64%
2. ΗΠΑ: 160,18%
3. Ελλάδα: 159,58%
4. Γερμανία: 97,80%
5. Γαλλία: 84,80%
6. Ηνωμένο Βασίλειο: 82,31%
7. Ελβετία: 62,93%
8. Ιταλία: 53,56%
9. Ισραήλ: 39,69%
10. Ρωσία: 35,84%

Σημειώνεται ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από τα δεδομένα (Google Αnalytics, WebHotelier, OTA’s Εxtranets, PMS ξενοδοχείων) 260 ξενοδοχείων, όλων των τύπων στους περισσότερους προορισμούς της Ελλάδας. Επίσης, αφορούν στο 8μηνο Ιανουάριος – Αύγουστος 2017.

Nelios – Axia Facts & Figures 2017

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024