Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΤο τουριστικό επιχειρείν της Θεσσαλονίκης στη δημόσια βουλγαρική τηλεόραση
Προβολή προορισμού

Το τουριστικό επιχειρείν της Θεσσαλονίκης στη δημόσια βουλγαρική τηλεόραση

Οι περισσότεροι Βούλγαροι επισκέπτες έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, το 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.

Την ελληνική κρίση, τις ανησυχίες των νέων, τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης και το τουριστικό επιχειρείν “ανίχνευσε” η εκπομπή “#Europe” της δημόσιας βουλγαρικής τηλεόρασης, με ρεπορτάζ και συνεντεύξεις στη Θεσσαλονίκη.

Οι συντελεστές της εκπομπής, Theodora Gateva και Vladimir Bogdansky, που ασχολούνται με επίκαιρα θέματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, εστίασαν περισσότερο στον τουρισμό και στην ανάπτυξη της περιοχής μέσα απ’αυτόν. Επέλεξαν συμβολικά το Λευκό Πύργο και το “Καπάνι”, την παλιά αγορά της πόλης, για να παρουσιάσουν θέματα που απασχολούν Έλληνες και Βούλγαρους, νέους και νέες, τουρίστες και επαγγελματίες του τουρισμού, τους Ευρωπαίους πολίτες και το μέλλον τους.

Η #Europe προβάλλεται κάθε Κυριακή μεσημέρι. Στην εκπομπή φιλοξενήθηκαν εκπρόσωποι επιχειρήσεων τουρισμού στην ανατολική ακτή του Θερμαϊκού, του Συνδέσμου Εξαγωγέων Β. Ελλάδας, καθώς και η αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης – πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού κα Βούλα Πατουλίδου.

Η κα Πατουλίδου αναφέρθηκε στο προφίλ των Βούλγαρων τουριστών –έτσι όπως προκύπτει από πρόσφατες μελέτες- επισημαίνοντας ότι οι περισσότεροι επισκέπτες έρχονται στη Θεσσαλονίκη για να διασκεδάσουν, 35% για να πάρουν μέρος σε συνέδρια-εκθέσεις-συναντήσεις και το 15% για να επισκεφθούν φίλους ή συγγενείς.

“Δε θα μιλήσω για δυσκολίες αλλά για προκλήσεις” τονίζει  χαρακτηριστικά στην συνέντευξή της η κα Πατουλίδου, αναφερόμενη στον τουρισμό της Θεσσαλονίκης . “Η κύρια πρόκλησή μας είναι να ανταποκριθούμε στη νέα τάση στον παγκόσμιο τουρισμό. Τώρα οι τουρίστες επιλέγουν έξυπνους προορισμούς και θέλουν εντατικές εμπειρίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Κύριο καθήκον μας είναι να κερδίσουμε τους έξυπνους τουρίστες γιατί η Θεσσαλονίκη έχει ‘πολλές ιστορίες’ για να τους ‘πει’. Οι Έλληνες μπορούν να ‘πουν ιστορίες’ και άνθρωποι από όλο τον κόσμο επιστρέφουν εδώ κάθε καλοκαίρι, παρά τις κρίσεις…”

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024