Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςCAREPLANE, το νέο πρόγραμμα ασφάλειας και υγιεινής της Sky Express
Αεροπορικές εταιρείες

CAREPLANE, το νέο πρόγραμμα ασφάλειας και υγιεινής της Sky Express

Το CAREPLANE περιλαμβάνει όλα τα μέτρα και τους κανόνες προστασίας που εφαρμόζει η εταιρεία ώστε να μετατρέψει το ταξίδι σε μια ακόμα πιο άνετη εμπειρία.

Η Sky Express εφαρμόζει εφεξής το νέο πρόγραμμα ασφάλειας και υγιεινής CAREPLANE, που περιλαμβάνει όλα τα μέτρα και τους κανόνες προστασίας που εφαρμόζει η αεροπορική εταιρεία σε κάθε στάδιο του ταξιδιού.

Πιο αναλυτικά:

Πριν την επιβίβαση
Περιορίζει τα σημεία φυσικής επαφής και ενημερώνει για την κατάσταση της υγείας:

  • παροτρύνει να προτιμώνται τις online υπηρεσίες (τόσο για έκδοση εισιτηρίου όσο και για check in)
  • εντός του χώρου του αεροδρομίου επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο στους ίδιους τους επιβάτες, εκτός ειδικών εξαιρέσεων
  • εάν τυχόν κάποιος επιβάτης δε συμμορφωθεί με τις συγκεκριμένες οδηγίες, είναι δυνατόν να μην του επιτραπεί η επιβίβαση για την πτήση.

Πως γίνεται η επιβίβαση στο αεροσκάφος

  • Αν κάποιος εμφανίσει συμπτώματα νόσου, όπως πυρετό, βήχα, δύσπνοια κ.λπ., η επιβίβασή του δεν επιτρέπεται χωρίς έγγραφη υπόδειξη ιατρού.
  • Για όλους τους επιβάτες η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική.

Κατά την επιβίβαση

  • Τηρούνται αποστάσεις ασφαλείας, υποχρεωτικές οι μάσκες, περιορισμός τον αριθμό επιβαινόντων στα λεωφορεία.

Στην πύλη αναχώρησης

  • Θα υπάρχουν σχετικές αναγγελίες, υποδείξεις και σημάνσεις που θα υπενθυμίζουν στους επιβάτες να τηρούν τις αποστάσεις ασφαλείας.

Μόλις ξεκινήσει η επιβίβαση

  • Τηρούνται οι αποστάσεις για τον έλεγχο των καρτών επιβίβασης.
  • Παραδίδονται όλες τις αποσκευές που τυχόν δεν έχουν παραδοθεί στο check-in.

Στο λεωφορείο

  • Υποχρεωτική η χρήση μάσκας και περιορισμός των μεταφερόμενων ατόμων ανά λεωφορείο.

Κατά την πτήση
Δεν προσφέρονται snacks & ροφήματα

  • Για να μειωθεί σημαντικά ο κίνδυνος διασποράς του COVID-19, η εταιρεία δεν προσφέρει snacks, αναψυκτικά, νερό και παγάκια όχι μόνο με στόχο τη μείωση των επαφών των επιβαών με το πλήρωμα, αλλά και με δεδομένο ότι η χρήση μάσκας επιβάλλεται καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης. Σε περίπτωση ανάγκης, μπορεί κάποιος να ζητήσει νερό και θα προσφερθεί σε ποτηράκι μίας χρήσης.

Ασφαλής δημιουργική απασχόληση online

  • Προσωρινά, έχει ανασταλεί η διανομή του inflight περιοδικού ‘FLY’. Μπορεί όως κάποιος να διαβάσει το FLY ή άλλα περιοδικά και εφημερίδες μέσω της νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας SKY eJournals , στον υπολογιστή, στο κινητό ή στο tablet του.

Εξοπλισμένο πλήρωμα

  • Το πλήρωμα καμπίνας διανέμει αντισηπτικά μαντιλάκια. Η συνοδός καμπίνας φορά μάσκα και γάντια. Εντός τους αεροσκάφους υπάρχει σακούλα απόρριψης, για την ασφαλή απομάκρυνση όλων των απορριμμάτων.

Οι χώροι υγιεινής καθαρίζονται διαρκώς

  • Η τουαλέτα του αεροσκάφους καθαρίζεται υποχρεωτικά κάθε 2 ώρες ή μετά από 10 χρήσεις σύμφωνα με τις γενικές οδηγίες. Κατά το ταξίδι, συνιστάται στους επιβάτες να περιορίσουν τη χρήση της μόνο στην περίπτωση απόλυτης ανάγκης.

Τακτική υπενθύμιση των κανόνων ατομικής υγιεινής

  • Το πλήρωμα ενημερώνει για την τήρηση των κανόνων ατομικής υγιεινής, για τους κανόνες σε περίπτωση βήχα ή φτερνίσματος, για τη χρήση μάσκας και για το πως αυτή θα απορριφθεί με ασφάλεια στις ειδικές σακούλες.
  • Κάθε αντικείμενο που χρησιμοποιείται, όπως αντισηπτικά μαντηλάκια, συσκευασίες τροφίμων, χαρτομάντηλα, γάντια, πετιέται στις ειδικές σακούλες και όχι στη θήκη του μπροστινού καθίσματος.
  • Τα απορρίμματα της πτήσης παραδίδονται σε σφραγισμένη σακούλα στο προσωπικό καθαρισμού κατά την άφιξη του αεροσκάφους, μετά την αποβίβαση.

Τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος εμφανίσει σύμπτωμα κατά την πτήση

  • Σε περίπτωση κάποιος επιβάτης βήξει ή φτερνιστεί, καλύπτει το στόμα με χαρτομάντηλο ή το εσωτερικό του αγκώνα, προσπαθώντας να κοιτά χαμηλά προς το δάπεδο του αεροσκάφους.
  • Εάν νιώσει αδιαθεσία, ενημερώνει άμεσα τη συνοδό καμπίνας.
  • Οι συνοδοί καμπίνας φροντίζουν να έχουν πάντα τη γενική εικόνα των επιβατών και σε περίπτωση επίμονων συμπτωμάτων σάς προσφέρουν επιπλέον μάσκα και γάντια, ενώ διασφαλίζουν και την ορθή απόρριψη των χρησιμοποιημένων. Καταγράφουν την ακριβή θέση του τυχόν ύποπτου κρούσματος καθώς και τα στοιχεία των επιβατών που βρίσκονται δύο σειρές μπροστά, πίσω και στο πλάι του επιβάτη που παρουσιάζει συμπτώματα, προκειμένου να τα θέσουν στη διαθεσιμότητα των υγειονομικών Αρχών.
  • Παράλληλα, ζητείται η αρωγή των υπηρεσιών εδάφους για την παράδοση των αναγκαίων στοιχείων – πληροφοριών και τη λήψη ειδικών οδηγιών.

Προστασία του προσωπικού και του θαλάμου διακυβέρνησης

  • Το πλήρωμα καμπίνας αποφεύγει την είσοδο στο θάλαμο διακυβέρνησης, και προτιμά το σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Στις πτήσεις με δύο μέλη καμπίνας κατανέμεται το έργο μεταξύ τους για να μην έρχονται σε συχνή επαφή.

Χειραποσκευές
Μέσα στο αεροσκάφος επιτρέπεται μόνο μία μικρή τσάντα ή τσάντα υπολογιστή.

Kατά την αποβίβαση

  • Κατά την αποβίβαση, βασικό μέλημα είναι να μην υπάρξει συνωστισμός στον διάδρομο του αεροσκάφους. Έτσι, οι επιβάτες καθοδηγούνται ώστε να βγαίνουν σταδιακά από τα πίσω καθίσματα προς τα μπροστινά.
  • Εξασφαλίζεταθ αρκετό χρόνο για να βγουν όλοι με σειρά και με ασφάλεια.
  • Παραλαμβάνουν τις αποσκευές τους τηρώντας τις απαραίτητες αποστάσεις ασφαλείας.
  • Αφού έουν εξέλθει του αεροδρομίου αφίξεως, πετούν τα γάντια μίας χρήσης και τις μάσκες σε κάδους.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024