Την ύπαρξη χρονίζοντων προβλημάτων, σχετικών τόσο με την κατάσταση του αεροσκάφους που συνετρίβη πέρσι στο Γραμματικό, όσο και με τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλωντης κυπριακής αεροπορικής εταιρίας Helios Airways, επιβεβαιώνουν […]
Την ύπαρξη χρονίζοντων προβλημάτων, σχετικών τόσο με την κατάσταση του αεροσκάφους που συνετρίβη πέρσι στο Γραμματικό, όσο και με τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων<...>της κυπριακής αεροπορικής εταιρίας Helios Airways, επιβεβαιώνουν με τις καταθέσεις τους ενώπιον της Διερευνητικής Επιτροπής, υπό την προεδρεία του κ. Παναγιώτη Καλλή, οι κληθέντες μάρτυρες.
Πιο συγκεκριμένα, η παραιτηθείσα μετά από το δυστύχημα αεροσυνοδός της εταιρίας, κυρία Ηλιάνα Βασιλείου, στην κατάθεση της υποστήριξε ότι «όλοι οι αεροσυνοδοί της Helios γνώριζαν ότι το μοιραίο αεροσκάφος είχε πρόβλημα και όλοι αντιμετώπιζαν προβλήματα υγείας, μετά από κάθε πτήση με το συγκεκριμένο αεροσκάφος».
Από την άλλη, για εξαναγκασμό του προσωπικού από την εταιρία να εργάζεται πέραν του κανονικού ωραρίου, έκανε λόγο στην κατάθεση του, ο δεύτερος μάρτυρας που εκλήθη να καταθέσει προχτές, ο κ. Κωνσταντίνος Ακκίδης, ο οποίος εργάστηκε στην εταιρία από τον Φεβρουάριο του 2001 μέχρι τον Οκτώβριο του 2005.
Ενώπιον του κ. Καλλή βρέθηκε όμως και η Α’ Λειτουργός, μέλος της Αρχής Εκδόσεων Αδειών σε αεροπορικές εταιρίες, κυρία Παναγιώτα Κολακασίδου, η οποία σε ερώτηση σχετική με τις ελλείψεις οικονομικών πόρων της Helios, βασιζόμενη σε επιστολή του Τζιμ Τέιλορ προς το Τμήμα Πολιτικής Αεροπορίας, απάντησε ότι η Αρχή δεν ενημερώθηκε ποτέ για ελέγχους που διενεργήθηκαν και έκαναν λόγο για οικονομικά προβλήματα.