Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΓια τις αεροπορικές εταιρίες τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών
Έρευνα μελών της USTOA

Για τις αεροπορικές εταιρίες τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών

Θέματα σχετικά με τις αεροπορικές εταιρίες κυριάρχησαν στα παράπονα των ταξιδιωτών προς τους tour operators, σύμφωνα με έρευνα της Ένωσης Tour Operators των Η.Π.Α. (U.S. Tour Operators Association – USTOA). Η Ένωση, της οποίας τα μέλη στέλνουν διακοπές ετησίως 11 εκατ. άτομα, ανέφερε ότι περισσότεροι από το 70% των συμμετεχόντων tour operators…

Θέματα σχετικά με τις αεροπορικές εταιρίες κυριάρχησαν στα παράπονα των ταξιδιωτών προς τους tour operators, σύμφωνα με έρευνα της Ένωσης Tour Operators των Η.Π.Α. (U.S. Tour Operators Association – USTOA). Η Ένωση, της οποίας<...>τα μέλη στέλνουν διακοπές ετησίως 11 εκατ. άτομα, ανέφερε ότι περισσότεροι από το 70% των συμμετεχόντων tour operators στην έρευνα δέχτηκαν παράπονα για τις αεροπορικές εταιρίες, ενώ το 20% των tour operators δέχτηκε παράπονα και για θέματα τιμών.

Το συνηθέστερο παράπονο για τις αεροπορικές εταιρίες ήταν ότι πολλοί ταξιδιώτες λόγω καθυστέρησης έχαναν την πτήση ανταπόκρισης, ενώ στη δεύτερη θέση συχνότητας υπήρχαν τα παράπονα σχετικά με την έλλειψη υπηρεσιών. Επίσης, οι ταξιδιώτες παραπονιούνταν για τις περικοπές δρομολογίων, τις `overbooked` πτήσεις, τις μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις κατά τη διαδικασία του check-in, αλλά και τα θέματα ασφάλειας.

Θέματα σχετικά με τις τιμές αποτέλεσαν τη δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία παραπόνων των ταξιδιωτών. Τα περισσότερα από αυτά οφείλονταν στους υψηλούς ναύλους, τις επιπρόσθετες χρεώσεις επί της τιμής του εισιτηρίου, τις χρεώσεις καυσίμου, αλλά και την αδυναμία του δολαρίου έναντι του ευρώ.

Τέλος, λίγοι tour operators – μέλη της USTOA δέχτηκαν παράπονα και για τη διαμονή στα ξενοδοχεία. Σχετικά ο πρόεδρος της USTOA, κ. Bob Whitley, τόνισε: “Στο παρελθόν, τα περισσότερα παράπονα για τη διαμονή οφείλονταν στις μη ρεαλιστικές προσδοκίες των ταξιδιωτών, αφού νόμιζαν ότι θα συναντήσουν το ίδιο επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών και στις άλλες χώρες. Ωστόσο, σήμερα, ο τύπος των παραπόνων έχει αλλάξει, με τα περισσότερα παράπονα να σχετίζονται με τις αεροπορικές εταιρίες”.

Η έρευνα βασίστηκε στις απαντήσεις 33 tour operators, που εκπροσωπούν περισσότερα από τα μισά Ενεργά Μέλη της USTOA.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024