Το προεδρείο του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών συναντήθηκε στις 3 Μαρτίου 2010, με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Ν. Σηφουνάκη. Τα θέματα που αναπτύχθηκαν είναι τα παρακάτω:…
Το προεδρείο του Συνδέσμου Αντιπροσώπων Αεροπορικών Εταιριών συναντήθηκε στις 3 Μαρτίου 2010, με τον υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,<...> κ. Ν. Σηφουνάκη. Τα θέματα που αναπτύχθηκαν είναι τα παρακάτω:
– Το αεροδρόμιο της Αθήνας δεν έχει πετύχει στον επιθυμητό βαθμό να γίνει hub μεταξύ Ασίας και Ευρώπης. Η κύρια αιτία
γι’αυτό φαίνεται να είναι το κόστος της χρήσης του. “Θεωρούμε, ότι πρέπει να συζητηθεί εκ νέου η επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης με στόχο την επιμήκυνση της περιόδου
εκμετάλλευσης και συνεπακόλουθα τη μείωση των τελών χρήσης του αεροδρομίου. Η σύμβαση του αεροδρομίου των Σπάτων απαγορεύει τη λειτουργία άλλου αεροδρομίου, σε ακτίνα 100 χλμ. Προτεινόμενη λύση είναι να πειστεί ο Δ.Α.Α. να λειτουργήσει ξεχωριστός τερματικός σταθμός (low cost) μέσα στον υπάρχοντα χώρο, με κατά πολύ χαμηλότερο κόστος χρήσης, όπως το παράδειγμα του αερολιμένα της Κοπεγχάγης, το οποίο είχε άμεσα θετικά αποτελέσματα”.
– Απελευθέρωση υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης. Η παράταση του μονοπωλίου της επίγειας εξυπηρέτησης, αφενός μεν παραβαίνει κάθε αρχή για την ελεύθερη λειτουργία της αγοράς, αφετέρου δε επιφέρει σοβαρό πλήγμα στην ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού. Η μέχρι σήμερα εμπειρία δείχνει, ότι στα 5 αεροδρόμια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδος, Κέρκυρα) που υπάρχουν περισσότερες της μιας εταιρίες επίγειας εξυπηρέτησης, οι τιμές είναι σημαντικά φθηνότερες (έως 25-30%) από ό,τι στα υπόλοιπα αεροδρόμια, ενώ παράλληλα έχει επιτευχθεί σημαντική βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. “Με αφορμή την παράταση της διαγωνιστικής διαδικασίας και μέχρις ότου η Διοίκηση συντάξει το νέο νομικό πλαίσιο, ζητούμε τη δραστηριοποίηση και των τριών εταιρειών στα αεροδρόμια Κω, Μυκόνου, Μυτιλήνης, Σάμου, Σαντορίνης, Χανίων και Ζακύνθου, στην προσπάθεια μείωσης των προδιαγραφόμενων απωλειών για τον ελληνικό τουρισμό”.
– Η ΥΠΑ χρειάζεται ριζική αναδιοργάνωση σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά λειτουργικά δεδομένα και οι υπηρεσίες της να πληρούν τις απαιτήσεις όλων των αεροπορικών εταιρειών, ελληνικών και ξένων. “Η Ελλάδα πρέπει, επίσης, να στηρίξει την πρωτοβουλία για τη γρήγορη ενοποίηση του Ευρωπαϊκού εναέριου χώρου, εφόσον φυσικά δεν θίγονται εθνικά μας συμφέροντα, ώστε να αποσυμφορηθεί η εναέρια -ευρωπαϊκή- κυκλοφορία και να μειωθούν οι σπατάλες καυσίμων.
Οι μικρότερες ελληνικές αεροπορικές εταιρείες να βοηθηθούν μέσω του Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε. με χαμηλότοκα δάνεια από τράπεζες, ίσα με τη μισθοδοσία του 2008 -με κρατική εγγύηση- για χρέη προς κρατικά ταμεία και έτσι να σωθούν θέσεις εργασίας, αλλά και να συμβάλλουν στις αερομεταφορές”.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.