Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑντιδράσεις από τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης για τις περικοπές των δρομολογίων της Ολυμπιακής

Αντιδράσεις από τους επαγγελματίες της Θεσσαλονίκης για τις περικοπές των δρομολογίων της Ολυμπιακής

Με στόχο την μη κατάργηση των απευθείας δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας από την Θεσσαλονίκη προς τις Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ, το Παρίσι και το Μόναχο, όπως επίσης και την μείωση των […]

Με στόχο την μη κατάργηση των απευθείας δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.> από την Θεσσαλονίκη προς τις<...> Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ, το Παρίσι και το Μόναχο, όπως επίσης και την μείωση των πτήσεων εσωτερικού της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας προς Χανιά, Σαντορίνη, Μύκονο, Ρόδο, Ηράκλειο και Λάρνακα, το ΕΒΕΘ, και το ΤΕΕ/ΤΚΜ έστειλαν επιστολή διαμαρτυρίας προς τον υπουργό Μεταφορών Χρίστο Βερελή, ζητώντας την παρέμβαση του. Η ίδια επιστολή εστάλη και στον πρόεδρο της Ολυμπιακής Αεροπορίας, Διονύση Καλόφωνο.

Στην επιστολή του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ κ. Μπακατσέλος χαρακτηρίζει την απόφαση της διοίκησης της Ολυμπιακής ακατανόητη, "τόσο από επιχειρηματικής πλευράς, δεδομένου ότι τα ποσοστά πληρότητας των καταργούμενων πτήσεων είναι εξαιρετικά υψηλά, όσο και από τη γενικότερη πλευρά των συνεπειών, που η απόφαση αυτή έχει για την εξυπηρέτηση του ταξιδιωτικού κοινού της Θεσσαλονίκης και συνακόλουθα για τις προοπτικές ανάπτυξης της πόλης μας".

Κατά τον ίδιο, εφόσον η Ολυμπιακή Αεροπορία θεωρείται εθνικός αερομεταφορέας, οφείλει να λαμβάνει υπόψη της και τις συνέπειες που έχουν οι αποφάσεις της στο επίπεδο εξυπηρέτησης της αεροπορικής αγοράς της περιφέρειας.

"Άλλωστε, ο ελληνικός λαός, στον οποίον ασφαλέστατα συμπεριλαμβάνονται οι Θεσσαλονικείς και οι κάτοικοι της Βόρειας Ελλάδας, πλήρωσε τρεις φορές κατά την παρελθούσα δεκαετία το κόστος εξυγίανσης της μηδέποτε εξυγιανθείσας εταιρίας και κατά τούτο απαιτεί μία πιο συνεπή στάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας απέναντι στις ανάγκες του ταξιδιωτικού κοινού της πόλης και της περιοχής μας", υπογραμμίζεται στην επιστολή.

Ακόμα, η ανακοίνωση του ΤΕΕ/ΤΚΜ σχετικά με το ίδιο θέμα τονίζει ότι η οικονομική ζωή της Βόρειας Ελλάδας θα δεχθεί νέο ισχυρό πλήγμα αφού ήδη έχουν δημιουργηθεί προβλήματα μετά την κατάργηση δρομολογίων ξένων αεροπορικών εταιριών λόγω της 11ης Σεπτεμβρίου.

Αυτές οι κινήσεις είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση της επιβατικής κίνησης που σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας τον Ιανουάριο μειώθηκε κατά 19%, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2001, ενώ οι αφίξεις αεροσκαφών ακολούθησαν επίσης την κατιούσα (πτώση 18,24%). Τον Φεβρουάριο τα αντίστοιχα ποσοστά διαμορφώθηκαν σε -15% και -15,55%.

"Είναι προφανές ότι η εφαρμογή της απόφασης της Ολυμπιακής Αεροπορίας περιθωριοποιεί τη Θεσσαλονίκη, αποκόπτοντας την από την Ευρώπη. Η αεροπορική σύνδεση της πόλης με μεγάλους προορισμούς του εξωτερικού είναι η μόνη που μπορεί να εξυπηρετήσει την επιχειρηματική και λοιπή κίνηση, λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν στις οδικές και άλλες συνδέσεις", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του ΤΕΕ/ΤΚΜ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024