Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑρνητική πρωτιά για την Wizz Air – Ρεκόρ καθυστερήσεων για ακόμα μία χρονιά
Αερομεταφορές

Αρνητική πρωτιά για την Wizz Air – Ρεκόρ καθυστερήσεων για ακόμα μία χρονιά

Η Wizz Air δεν έχει σχολιάσει επίσημα την αρνητική της πρωτιά.

Η Wizz Air βρίσκεται στην επικαιρότητα του αεροπορικού κλάδου, όμως αυτή την φορά η δημοφιλία της βασίζεται σε μια αρνητική πρωτιά. Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας (CAA), η εν λόγω αεροπορική κατέχει την πρωτιά των καθυστερήσεων στα αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, για δεύτερη χρονιά.

Συγκεκριμένα, οι αναχωρήσεις του ουγγρικού αερομεταφορέα στο Ηνωμένο Βασίλειο έφτασαν κατά μέσο όρο 46 λεπτά και έξι δευτερόλεπτα πίσω από το χρονοδιάγραμμα, το 2022. Σημειώνεται πως η Wizz Air εκτελεί πτήσεις μικρών αποστάσεων από αεροδρόμια του Ηνωμένου Βασιλείου, όπως το Μπέρμιγχαμ, το Εδιμβούργο, το Αμπερντίν, το Γκάτγουικ, το Λούτον, το Λίβερπουλ και το Μπρίστολ.

Στην έρευνα της CAA, συμπεριλήφθηκαν όλες οι προγραμματισμένες και ναυλωμένες αναχωρήσεις από τα αεροδρόμια του Η. Β. από όλες τις αεροπορικές εταιρείες, ενώ συνολικά λήφθηκαν υπόψιν περισσότερες από 2.500 πτήσεις. Ωστόσο, δεν συμπεριλήφθηκαν οι ακυρωμένες πτήσεις. Τελικώς, η μέση καθυστέρηση για όλες αυτές τις πτήσεις ήταν 23 λεπτά.

Μετά την Wizz Air, η Tui κατέλαβε τη δεύτερη θέση με μέση καθυστέρηση 40 λεπτά και 18 δευτερόλεπτα και η Qatar Airways τρίτη με 31 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα. Από την άλλη, η Norwegian Air Shuttle κατέγραψε την καλύτερη απόδοση με μέση καθυστέρηση μόλις 13 λεπτών και 42 δευτερολέπτων.

Ο Μάιος και ο Ιούνιος ήταν οι χειρότεροι μήνες για την ακρίβεια, καθώς ο κλάδος των αερομεταφορών απέτυχε να προσλάβει και να εκπαιδεύσει αρκετό προσωπικό για να αντιμετωπίσει την αύξηση της ζήτησης για διακοπές μετά τη λήξη των ταξιδιωτικών κανόνων του Ηνωμένου Βασιλείου για την Covid-19.

Ο consumer director της CAA, Paul Smith, ισχυρίστηκε ότι “πάρα πολλοί επιβάτες αντιμετώπισαν απογοητευτικά επίπεδα καθυστερήσεων” πέρυσι.

«Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αναμένουμε από τις αεροπορικές εταιρείες να παρέχουν προληπτικά στους επιβάτες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά τους, καθώς και να προσφέρουν έγκαιρη υποστήριξη και βοήθεια. Έχουμε ήδη εκφράσει ανησυχίες για τη Wizz Air και συνεργαζόμαστε στενά με την αεροπορική εταιρεία για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων προς τους καταναλωτές», δήλωσε χαρακτηριστικά.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024