Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΑύξηση προσωπικού, κερδών, και επέκταση δικτύου για την Ολυμπιακή Αεροπορία

Αύξηση προσωπικού, κερδών, και επέκταση δικτύου για την Ολυμπιακή Αεροπορία

PHILOXENIA ’99. Αύξηση προσωπικού, αύξηση κερδών, αλλά και επέκταση δικτύου για την Ολυμπιακή Αεροπορία ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου που έδωσαν ο πρόεδρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Γ. Ζυγογιάννης, και ο […]

PHILOXENIA '99. Αύξηση προσωπικού, αύξηση κερδών, αλλά και επέκταση δικτύου για την Ολυμπιακή<.> Αεροπορία ανακοινώθηκε σε συνέντευξη τύπου που έδωσαν ο πρόεδρος της Ολυμπιακής Αεροπορίας κ. Γ. Ζυγογιάννης, και ο διευθύνων σύμβουλος κ. Ροντ Λιντς, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της Philoxenia<...>.
Σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπεται αύξηση του αριθμού του προσωπικού που ασχολείται στην Ελλάδα και όχι μείωση του. Συγκεκριμένα, προβλέπεται τα επόμενα 3,5 χρόνια να προσληφθούν 1.000 άτομα. Σε ερώτηση δημοσιογράφων αν αυτή η κίνηση θα αυξήσει τα έξοδα της ΟΑ που είναι ήδη πολύ υψηλά, ο κ. Λιντς απάντησε ότι το κόστος του προσωπικού αυτή την στιγμή ανέρχεται σε 38% του συνολικού κόστους και όπως χαρακτηριστικά δήλωσε πρόκειται αυτό το ποσοστό να μειωθεί παρά τις νέες προσλήψεις.
Επίσης, το επιχειρηματικό σχέδιο προβλέπει επέκταση του δικτύου και αύξηση της συχνότητας πτήσεων της εταιρείας με δύο καθημερινές πτήσεις προς και από τους κυριότερους Ευρωπαϊκούς προορισμούς και τουλάχιστον μία καθημερινή προς τις δευτερεύουσες πόλεις. Επίσης, η στρατηγική προβλέπει την πραγματοποίηση καθημερινών πτήσεων προς την Αυστραλία, το Τορόντο, τη Βοστόνη, και το Γιοχάνεσμπουργκ, και δύο καθημερινές πτήσεις για την Νέα Υόρκη. Σε ερώτηση μας σχετικά με το πώς αυτό θα γίνει πραγματικότητα την στιγμή που οι Ευρωπαϊκές τουλάχιστον πόλεις αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα με τον μεγάλο αριθμό πτήσεων που δέχονται ο κ. Λιντς απάντησε ότι το σημερινό δίκτυο της Ολυμπιακής Αεροπορίας δεν είναι το σωστό και ότι θα πρέπει να ξανασχεδιαστεί.
Η ΟΑ είναι μικρή αεροπορική εταιρία και θα πρέπει να εξυπηρετεί ορισμένους προορισμούς σωστά δήλωσε.
Το άλλο σημείο που προβλέπει το επιχειρησιακό σχέδιο είναι η πλήρης ανανέωση του στόλου της ΟΑ. Τα τέσσερα Β747 θα αποσυρθούν σε λίγους μήνες και θα πωληθούν και το ίδιο θα γίνει με τα δύο τελευταία Β727. Τα δύο Α300Β4 και τα δύο Α300-600R θα πραγματοποιούν δρομολόγια μακρών αποστάσεων. Ο στόλος της ΟΑ θα εμπλουτισθεί με 24 αεροσκάφη Boeing ή Airbus μεσαίων αποστάσεων. Ήδη η Boeing έχει λάβει προκαταβολή 6 εκατ. δολαρίων για οκτώ B737-800 τα οποία θα αρχίσουν να παραδίδονται από το Μάρτιο του 2002. Ο στόλος των έντεκα Β737-200 θα έχει αντικατασταθεί ως το 2002 λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα θα θέσει σε λειτουργία τα δύο Β717 μέσα στον επόμενο χρόνο, ενώ θα προσθέσει και άλλα αεροσκάφη εβδομήντα θέσεων.
Επίσης, προβλέπεται ανάπτυξη των θυγατρικών εταιριών συμβατών με τις κύριες δραστηριότητες του Ομίλου. Η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα θα διατηρήσει την ανεξάρτητη θέση της μέσα στον Όμιλο. Οι εμπορικές της δραστηριότητες, marketing, και διανομή θα γίνονται από την ΟΑ με ανάλογα συμβόλαια. Η επίγεια εξυπηρέτηση, το purchasing, οι ασφαλίσεις, η αγορά καυσίμων και κάθε άλλη δραστηριότητα θα πρέπει να αναληφθεί από την ΟΑ με συμβόλαιο προς τη μητρική εταιρία. Οι Μακεδονικές Αερογραμμές θα συνεχίσουν να λειτουργούν το καλοκαίρι ως εταιρία charter ενώ κατά τη διάρκεια του χειμώνα θα καλύπτουν ανάγκες συντήρησης και κενά της μητρικής εταιρίας. Αυτό προϋποθέτει ότι ο στόλος των Μακεδονικών θα πρέπει θα πρέπει να αποτελείται στην αρχή από τρία και μετέπειτα από τέσσερα Β737-400.
Τέλος, προβλέπεται η πώληση συγκεκριμένων περιουσιακών στοιχείων για την απόκτηση καινούργιων αεροσκαφών. Από την πώληση παλαιότερων αεροσκαφών, η εταιρία θα εισπράξει το απαραίτητο ποσό σε μετρητά, γεγονός που θα βοηθήσει και τα οικονομικά αποτελέσματα να ανακάμψουν.
Πλεονάζοντα κεφάλαια, σύμφωνα με τον κ. Λιντς, θα διοχετευτούν προς την αναβάθμιση του εσωτερικού των αεροσκαφών που θα παραμείνουν στο στόλο, ενώ επίσης θα υπάρξουν επενδύσεις σε πιο σύγχρονα συστήματα (ιδιαίτερα στην Τεχνική Βάση) και προς τη σταδιακή αντικατάσταση άλλων πεπαλαιωμένων ενεργητικών στοιχείων της εταιρίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
01/03/2024
29/02/2024
28/02/2024
27/02/2024
26/02/2024
23/02/2024