Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΕντός της επόμενης εβδομάδας το πρώτο βήμα για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής

Εντός της επόμενης εβδομάδας το πρώτο βήμα για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής

“Εντός της επομένης εβδομάδας”, δήλωσε ο κ.Χ. Βερελής, “θα έχουμε τη δυνατότητα, να επιλέξουμε τον όμιλο με τον οποίο θα προχωρήσουμε στις συζητήσεις για την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής.”

Θα προχωρήσουν και θα αξιολογηθούν μόνον εκείνοι που θα έχουν την πιστοποίηση των τραπεζών ότι έχουν την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσουν, από όσους αύριο<...> καταθέσουν εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, μαζί με την πιστοποίηση της κεφαλαιωτικής επάρκειας τους να συμμετέχουν ως κατά πλειοψηφία συνέταιροι του ελληνικού Δημοσίου στη δημιουργία της νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας. “Εντός της επομένης εβδομάδας”, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρίστος Βερελής, “θα έχουμε τη δυνατότητα, μετά την επεξεργασία που θα κάνουν οι σύμβουλοι, να επιλέξουμε τον όμιλο εκείνον με τον οποίο θα προχωρήσουμε στις συζητήσεις.”

Δεν είναι ένας διαγωνισμός προθέσεων, σημείωσε ο κ. Βερελής Το πραγματικό ενδιαφέρον όσων είναι σε επαφή με τις τράπεζες θα φανεί όχι μόνο από τις προσφορές που θα καταθέσουν, αλλά κυρίως από την κατάθεση των λεγόμενων “comfort letters” που θα αποδεικνύουν την κεφαλαιωτική τους δυνατότητα.

Η Ολυμπιακή Αεροπορία χρειάζεται ιδιωτικά κεφάλαια τόνισε ο κ. Βερελής. “Η εταιρεία, με το σημερινό μάνατζμεντ που έχει, μέσα σε αυτή την πολύ δυσάρεστη και ασφυκτική διεθνή συγκυρία η οποία υπάρχει και με δεδομένα τα βάρη του παρελθόντος, κατάφερε να συγκρατήσει την πορεία της και, όπως δείχνουν τα οικονομικά στοιχεία, να αναστρέψει την πορεία της και να βελτιώσει τους οικονομικούς της δείκτες. Αυτό δεν αποσείει, όμως, την ανάγκη να εισέλθουν ιδιωτικά κεφάλαια στην εταιρεία, καθώς γνωρίζετε ότι το ελληνικό Δημόσιο δεν έχει τη δυνατότητα να την στηρίξει οικονομικά.”

Όπως εκτιμάται, η νέα Ολυμπιακή Αεροπορία χρειάζεται κεφάλαια της τάξεως άνω των 150 εκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να έχει προοπτική σε βάθος χρόνου και να εξυπηρετεί αεροπορικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Επίσης ο κ. Βερελής τόνισε ότι δεν θα υπάρξει καμία απόλυση. Οι εργαζόμενοι που δεν θα απορροφηθούν από τη νέα εταιρεία, θα παραμείνουν στο υπάρχον σχήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Για εκείνο το τμήμα του προσωπικού που έχει μία ωριμότητα σε σχέση με το συνταξιοδοτικό του δικαίωμα, θα υπάρξει ένα πρόγραμμα το οποίο θα μπορέσει να βοηθήσει στην έξοδο.

Τέλος, ο υπουργός Μεταφορών σημείωσε αναφορικά με τον έλεγχο για κρατικές ενισχύσεις από την πλευρά του ελληνικού Δημοσίου προς την Ολυμπιακή (που έχει ξεκινήσει από τον Μάρτιο του 2002 να κάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση), ότι από το 1999 μέχρι σήμερα δεν υπήρξαν κρατικές ενισχύσεις προς την Ολυμπιακή. Καταλήγοντας ο κ. Βερελής ανέφερε ότι “Οι θέσεις της εταιρείας και του ελληνικού Δημοσίου έχουν παρουσιασθεί αναλυτικά στην Κομισιόν και αναμένουμε από εδώ και στο εξής τις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και οι πρωτοβουλίες αυτές πιστεύουμε ότι δεν θα ενοχλήσουν τη σημερινή διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, η οποία έχει φτάσει πάλι σε ένα στάδιο ευαίσθητο και αρκετά προχωρημένο και θα τύχουν αναλυτικής συζήτησης στο Κολέγιο των Επιτρόπων, αλλά και προσεκτικής ανάγνωσης από την πλευρά της ελληνικής κυβέρνησης όταν εκδοθεί η απόφαση, προκειμένου να καθοριστεί η στάση με την οποία το ελληνικό Δημόσιο θα την αντιμετωπίσει. Είναι γνωστό ότι υπάρχει έννομη τάξη στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία δίδει τις δυνατότητες προκειμένου να υπάρξει άσκηση ενδίκων μέσων.”

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024