Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΕντός της εβδομάδας κρίνεται η τύχη της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Εντός της εβδομάδας κρίνεται η τύχη της Ολυμπιακής Αεροπορίας

Εντός των επόμενων ημερών, αναμένεται να παραδοθεί στους αρμόδιους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκο Χριστοδουλάκη και Μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρήστο Βερελή, η εισήγηση του συμβούλου ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας, η […]

Εντός των επόμενων ημερών, αναμένεται να παραδοθεί στους αρμόδιους υπουργούς Οικονομίας και Οικονομικών, Νίκο Χριστοδουλάκη και Μεταφορών<...> και Επικοινωνιών, Χρήστο Βερελή, η εισήγηση του συμβούλου ιδιωτικοποίησης της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.>, η οποία θα συνοδεύεται με δύο μελέτες για τα κρίσιμα ζητήματα του προσωπικού και των αεροσκαφών του εθνικού αερομεταφορέα.

Οι επίσημες ανακοινώσεις αναφορικά με την τύχη της Ολυμπιακής Αεροπορίας, αναμένεται να γίνουν προς το τέλος της εβδομάδας.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του Τύπου, ως πιθανότερο σενάριο φαίνεται αυτό της υπογραφής προσυμφώνου με την εταιρία ΑΧΟΝ, από την οποία το κλίμα που μεταδίδεται είναι θετικό. Η άλλη επιλογή της κυβέρνησης είναι να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με τον δεύτερο υποψήφιο για την εξαγορά του αερομεταφορέα (IAS).

Ωστόσο, τις εξελίξεις θα καθορίσουν και τα συμπεράσματα των δύο μελετών που αφορούν το κόστος της εθελούσιας εξόδου προσωπικού της Ολυμπιακής, το οποίο δεν θα απορροφηθεί από τη "νέα" Ο.Α. (περίπου 1.800 άτομα), καθώς και την εικόνα του στόλου του αερομεταφορέα. Θεωρείται δεδομένο πως το όποιο κόστος της εθελούσιας εξόδου θα το επωμιστεί το δημόσιο.

Είναι σαφές στο μεταξύ ότι η συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση γίνεται υπό την πίεση της οικονομικής κατάστασης της εταιρίας. Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύει το Μ.Π.Ε., η λειτουργική ζημιά που θα παρουσιάσει φέτος η Ο.Α.<.> είναι 37 δισ. δρχ., ενώ πέρυσι και σύμφωνα πάντα με στοιχεία προϋπολογιστικά, αφού δεν έχουν υπάρξει επίσημοι ισολογισμοί, ήταν 55 δισ. δρχ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος το οικονομικό αποτέλεσμα του αερομεταφορέα επιβαρύνεται και με την αύξηση του κόστους λειτουργίας του στο νέο αεροδρόμιο της Αθήνας (περίπου 18 δισ. δρχ.). Ενώ, η δραστική μείωση στα κόστη του Ελευθέριος Βενιζέλος που ανακοίνωσε η διοίκηση του ΔΑΑ, αναμένεται ότι θα συμβάλλει σημαντικά και στη μείωση του κόστους λειτουργίας της ΟΑ<.>.

Πάντως, η εικόνα δεν αναμένεται να αλλάξει ριζικά με ορισμένα μέτρα που ήδη λαμβάνονται από τη διοίκηση της εταιρίας και τα οποία αφορούν μείωση των γραφείων και του προσωπικού στο εξωτερικό (περί τα 200 άτομα), μειώσεις γενικότερα στο εποχικό προσωπικό (700 έναντι 1.400) τη μείωση της υπερεργασίας και των υπερωριών καθώς και τη μείωση των προσφερόμενων θέσεων κατά 18% φέτος τον χειμώνα σε σχέση με πέρυσι.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024