Η Air Serbia συνεργάζεται με τη Sabre για την ανάπτυξη NDC λύσεων και νέες ευκαιρίες εσόδων.
Η Sabre Corporation ανακοίνωσε μια στρατηγική συνεργασία με την Air Serbia. Αυτή η συμφωνία καθιερώνει τη Sabre ως τον πάροχο IT για τις δυνατότητες NDC (New Distribution Capability) της Air Serbia, ενισχύοντας την αεροπορική εταιρεία να προσφέρει μια πιο εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία και να αξιοποιήσει νέες ευκαιρίες εσόδων.
Η Sabre είναι ηγέτης στην υποστήριξη τόσο της NDC αεροπορικής τεχνολογίας όσο και της συγκέντρωσης NDC περιεχομένου. Αυτό επιτρέπει στην Air Serbia όχι μόνο να δημιουργεί και να διαχειρίζεται το περιεχόμενο NDC της, αλλά και να το διαθέτει απρόσκοπτα μέσω τρίτων καναλιών. Οι cloud-based λύσεις της Sabre είναι σχεδιασμένες για ευελιξία και αρθρωτότητα, επιτρέποντας στην Air Serbia να προσθέτει εύκολα νέες λειτουργίες καθώς η στρατηγική NDC της εξελίσσεται. Επιπλέον, η Sabre διαθέτει ισχυρή απόδοση με χρόνους απόκρισης αναζητήσεων NDC από 0,5 έως 1,5 δευτερόλεπτο, διασφαλίζοντας μια ομαλή εμπειρία αγορών για ταξιδιωτικά γραφεία και ταξιδιώτες.
“Καθώς συνεχίζουμε να εξελίσσουμε τις στρατηγικές μας για τον εκσυγχρονισμό του λιανικού εμπορίου, η Air Serbia είναι υπερήφανη που συνεργάζεται με τη Sabre“, δήλωσε ο κ. Jiri Marek, διευθύνων δύμβουλος της Air Serbia. “Δεσμευόμαστε να παρέχουμε περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο και εξατομικευμένες εμπειρίες στους πελάτες μας, και η καινοτόμος τεχνολογία της Sabre αποτελεί θεμέλιο για το οικοσύστημα προσφορών και παραγγελιών μας. Με τις λύσεις της Sabre μπορούμε να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε τρίτα κανάλια, συμπεριλαμβανομένων ταξιδιωτικών γραφείων και συγκεντρωτών, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτη πρόσβαση στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Μαζί διαμορφώνουμε το μέλλον του ταξιδιωτικού λιανεμπορίου και προσφέρουμε αυξημένη αξία στους επιβάτες μας”.
Οι λύσεις NDC της Sabre για τις αεροπορικές εταιρείες αποτελούν θεμελιώδες στοιχείο του SabreMosaic™, μιας νέας ευφυούς, αρθρωτής και ανοιχτής πλατφόρμας τεχνολογίας που σχεδιάστηκε για να μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες εμπορεύονται. Με την υποστήριξη των κορυφαίων δυνατοτήτων τεχνητής νοημοσύνης (AI) της Google, το SabreMosaic επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να δημιουργούν και να προσφέρουν ένα ευρύτερο φάσμα περιεχομένου σε πραγματικό χρόνο, απελευθερώνοντας νέες ευκαιρίες εσόδων. Η αρθρωτή και ανοιχτή αρχιτεκτονική της πλατφόρμας παρέχει στις αεροπορικές εταιρείες τη δυνατότητα να επιλέγουν τις API-based λύσεις προσφοράς και παραγγελιών που ταιριάζουν καλύτερα στις επιχειρηματικές τους ανάγκες, διασφαλίζοντας την ομαλή ενσωμάτωσή τους στην υπάρχουσα υποδομή τους.
“Με την αλλαγή στο μοντέλο Προσφορών και Παραγγελιών ως κεντρικό άξονα, πιστεύουμε ότι το SabreMosaic έχει τη δυνατότητα να επιφέρει μια ευρεία μεταμόρφωση στη βιομηχανία ταξιδιών. Για καινοτόμες εταιρείες όπως η Air Serbia, η υιοθέτηση αυτής της προσέγγισης δεν είναι απλώς ένας τρόπος να παραμείνουν μπροστά, αλλά και να κάνουν ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός για ολόκληρη τη βιομηχανία”, δήλωσε ο κ. Mike Reyes, ανώτερος αντιπρόεδρος, Διαχείριση Προϊόντων στη Sabre Travel Solutions. “Είμαστε τιμή μας που συνεργαζόμαστε με μια τόσο προοδευτική αεροπορική εταιρεία και πιστεύουμε ότι μαζί μπορούμε να επαναστατικοποιήσουμε το ταξιδιωτικό λιανεμπόριο, δημιουργώντας μια πιο εξατομικευμένη και δυναμική εμπειρία για τους ταξιδιώτες”.
Αυτή η στρατηγική συνεργασία βασίζεται στην υπάρχουσα θεμελίωση της Air Serbia με τη Sabre. Η αεροπορική εταιρεία ήδη χρησιμοποιεί το SabreSonic, ένα ολοκληρωμένο σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών, για την αποτελεσματική λειτουργία και την ομαλή εμπειρία των επιβατών. Επιπλέον, η αεροπορική εταιρεία έχει υιοθετήσει τη σουίτα Pricing and Revenue Optimization της Sabre, η οποία της προσφέρει ισχυρά εργαλεία για τη διαχείριση της δυναμικής διαθεσιμότητας και τιμολόγησης. Το Sabre Air Price IQ, μια λύση που υποστηρίζεται από AI, βοηθά την Air Serbia να βελτιστοποιεί τις τιμές των προσφορών της σε πραγματικό χρόνο.
Ο Γιώργος είναι υπεύθυνος ύλης, δημιουργός περιεχομένου και social media manager στο δίκτυο των ηλεκτρονικών εφημερίδων TravelDailyNews.
Παράλληλα ολοκληρώνει τις σπουδές του στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.