Την χωρίς πρόγραμμα περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής από την Θεσσαλονίκη, έφεραν στην Βουλή με ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, Αναστάσιος Λιάσκος, Παρθένα Φουντουκίδου, Αθηναίος Φλωρίνης, Βασίλειος […]
Την χωρίς πρόγραμμα περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής από την Θεσσαλονίκη, έφεραν στην Βουλή με ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές της
Όπως αναλύει η ερώτηση των βουλευτών, από διετίας απεφάσιζε η
Η ενίσχυση του ρόλου της
Οι Βουλευτές στην ερώτησή τους καταγγέλλουν τις συνέπειες της αποτυχημένης αποκρατικοποίησης της Ο.Α. που υφίσταται ο τουρισμός της Βορείου Ελλάδας. Η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας τονίζει ότι οι απρογραμμάτιστες ενέργειες περικοπής δρομολογίων από την Θεσσαλονίκη προς την ΕΕ, με πληρότητα πάνω από 60% για την περιστολή δήθεν των δαπανών, αφήνουν ακάλυπτες περίπου 80.000 θέσεις ετησίως, αν συνυπολογισθούν και οι θέσεις που δεν καλύπτουν πλέον οι ξένες αεροπορικές εταιρίες, όπως η Lufthansa που έχουν διακόψει τα δρομολόγια τους προς την Θεσσαλονίκη. Το επιβατικό κοινό που θα κατευθύνεται από και προς την Θεσσαλονίκη θα διέρχεται πλέον μέσω του Αεροδρομίου Αθηνών με άμεση συνέπεια την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση.
Συγκεκριμένα, οι Βουλευτές ρώτησαν την κυβέρνηση τα ακόλουθα:
Τι μέτρα πρόκειται να λάβετε ώστε να μην περικοπούν δρομολόγια της ΟΑ ενόψει της τουριστική περιόδου που ήδη ξεκίνησε;
Η περικοπή των δρομολογίων, συνεχίζουν στην ερώτησή τους οι Βουλευτές, οδηγεί σε μαρασμό την τουριστική κίνηση της Β. Ελλάδος και κύρια της Χαλκιδικής τρίτο προορισμό στις προτιμήσεις των τουριστών. Ενδεικτικό του κλίματος που πρόκειται να δημιουργηθεί αποτελεί η ακύρωση κάποιων μικρών συνεδρίων που είχαν προγραμματιστεί τους επόμενους μήνες.
Αληθεύει ότι η Κυβέρνηση προέβη στην περικοπή των ανωτέρω δρομολογίων για να στηρίξει το Αεροδρόμιο των Αθηνών και την Γερμανική εταιρεία που το διαχειρίζεται;
Καταλήγοντας οι Βουλευτές, προτείνουν στην Κυβέρνηση να λάβει μέτρα ώστε να διατηρηθούν τα δρομολόγια της ΟΑ για μην υποστούν επιπλέον οικονομική καταστροφή οι τουριστικές επιχειρήσεις που ήδη πλήττονται από την διεθνή πτώση της τουριστικής κίνησης και έχουν προγραμματίσει την φετινή τους δραστηριότητα με το προηγούμενο καθεστώς δρομολογίων.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.