Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΕρώτηση στην Βουλή της Νέας Δημοκρατίας για την περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας

Ερώτηση στην Βουλή της Νέας Δημοκρατίας για την περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής Αεροπλοΐας

Την χωρίς πρόγραμμα περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής από την Θεσσαλονίκη, έφεραν στην Βουλή με ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, Αναστάσιος Λιάσκος, Παρθένα Φουντουκίδου, Αθηναίος Φλωρίνης, Βασίλειος […]

Την χωρίς πρόγραμμα περικοπή των δρομολογίων της Ολυμπιακής από την Θεσσαλονίκη, έφεραν στην Βουλή με ερώτηση που κατέθεσαν οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας<.><...>, Αναστάσιος Λιάσκος, Παρθένα Φουντουκίδου, Αθηναίος Φλωρίνης, Βασίλειος Πάππας, Σπύρος Σπύρου και Γεώργιος Σαλαγκούδης.

Όπως αναλύει η ερώτηση των βουλευτών, από διετίας απεφάσιζε η ΟΑ<.> να ενισχύσει τον ρόλο της στα Βαλκάνια και έθεσε σε λειτουργία δρομολόγια με προορισμό Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες και την Τουρκία. Η κίνηση αυτή έτυχε κοινής αποδοχής από τον επιχειρηματικό γενικώς και ειδικότερα τον τουριστικό κόσμο της Βορείου Ελλάδος, με αποτέλεσμα να παρουσιάζουν οι πτήσεις πληρότητα 70% περίπου. Εξάλλου στην Θεσσαλονίκη εδρεύουν υπηρεσίες της ΕΕ ( CEDEFOP) και πολλοί υπάλληλοι της ΕΕ ταξιδεύουν απευθείας στις Βρυξέλες.

Η ενίσχυση του ρόλου της Ο.Α.<.> στα Βαλκάνια επέβαλε την στάθμευση τριών αεροσκαφών στην Θεσσαλονίκη με τον αντίστοιχο αριθμό πληρωμάτων. Από την στάθμευση των αεροσκαφών στην συμπρωτεύουσα η ΟΑ είχε όφελος οικονομικό πολλαπλάσιο από την αντίστοιχη στο αεροδρόμιο 'Ελ. Βενιζέλος' και επομένως η παρουσιαζόμενη πληρότητα καθιστούσε τις πτήσεις κερδοφόρες.

Οι Βουλευτές στην ερώτησή τους καταγγέλλουν τις συνέπειες της αποτυχημένης αποκρατικοποίησης της Ο.Α. που υφίσταται ο τουρισμός της Βορείου Ελλάδας. Η ανακοίνωση της Νέας Δημοκρατίας τονίζει ότι οι απρογραμμάτιστες ενέργειες περικοπής δρομολογίων από την Θεσσαλονίκη προς την ΕΕ, με πληρότητα πάνω από 60% για την περιστολή δήθεν των δαπανών, αφήνουν ακάλυπτες περίπου 80.000 θέσεις ετησίως, αν συνυπολογισθούν και οι θέσεις που δεν καλύπτουν πλέον οι ξένες αεροπορικές εταιρίες, όπως η Lufthansa που έχουν διακόψει τα δρομολόγια τους προς την Θεσσαλονίκη. Το επιβατικό κοινό που θα κατευθύνεται από και προς την Θεσσαλονίκη θα διέρχεται πλέον μέσω του Αεροδρομίου Αθηνών με άμεση συνέπεια την ταλαιπωρία και την οικονομική επιβάρυνση.

Συγκεκριμένα, οι Βουλευτές ρώτησαν την κυβέρνηση τα ακόλουθα: Τι μέτρα πρόκειται να λάβετε ώστε να μην περικοπούν δρομολόγια της ΟΑ ενόψει της τουριστική περιόδου που ήδη ξεκίνησε;
Αληθεύει ότι η Κυβέρνηση προέβη στην περικοπή των ανωτέρω δρομολογίων για να στηρίξει το Αεροδρόμιο των Αθηνών και την Γερμανική εταιρεία που το διαχειρίζεται;
Η περικοπή των δρομολογίων, συνεχίζουν στην ερώτησή τους οι Βουλευτές, οδηγεί σε μαρασμό την τουριστική κίνηση της Β. Ελλάδος και κύρια της Χαλκιδικής τρίτο προορισμό στις προτιμήσεις των τουριστών. Ενδεικτικό του κλίματος που πρόκειται να δημιουργηθεί αποτελεί η ακύρωση κάποιων μικρών συνεδρίων που είχαν προγραμματιστεί τους επόμενους μήνες.

Καταλήγοντας οι Βουλευτές, προτείνουν στην Κυβέρνηση να λάβει μέτρα ώστε να διατηρηθούν τα δρομολόγια της ΟΑ για μην υποστούν επιπλέον οικονομική καταστροφή οι τουριστικές επιχειρήσεις που ήδη πλήττονται από την διεθνή πτώση της τουριστικής κίνησης και έχουν προγραμματίσει την φετινή τους δραστηριότητα με το προηγούμενο καθεστώς δρομολογίων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024