Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Spanair υιοθετεί την τεχνολογική πλατφόρμα Amadeus Altea
Αριστη εξυπηρέτηση πελατών από τη Spanair

Η Spanair υιοθετεί την τεχνολογική πλατφόρμα Amadeus Altea

Η Spanair, ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ισπανίας, διαχειρίζεται πλέον όλες τις διαδικασίες κρατήσεων, πωλήσεων και inventory με την βοήθεια της λύσης Altea Customer Management της Amadeus (CMS). Η υιοθέτηση […]

Η Spanair, ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ισπανίας, διαχειρίζεται πλέον όλες τις διαδικασίες κρατήσεων<...>, πωλήσεων και inventory με την βοήθεια της λύσης Altea Customer Management της Amadeus (CMS). Η υιοθέτηση αυτής της τεχνολογικής πλατφόρμας νέας γενιάς θα δώσει την δυνατότητα στην Spanair να διαχειρίζεται ευέλικτα όλες τις διαδικασίες inventory, τιμολόγησης, προγραμματισμού πτήσεων και seat planning, καθώς επίσης και να αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο σε όλα τα κανάλια πωλήσεων.

Μετά την ομαλή μετάβαση στα Altea Inventory, Altea Reservation και την υιοθέτηση της μηχανή κρατήσεων Amadeus e-Retail, η αεροπορική εταιρεία έχει πλέον την δυνατότητα να βελτιώσει σημαντικά τις υπηρεσίες που παρέχει στους πελάτες της, να επιτύχει ευκολότερα μεγαλύτερο βαθμό ενοποίησης με τους εμπορικούς της συνεργάτες και να μειώσει τα λειτουργικά κόστη μέσα από μια διαμοιρασμένη πλατφόρμα τεχνολογίας.

Η αποτελεσματική ενοποίηση με τους συνεργάτες, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και άλλες αεροπορικές εταιρείες, μέλη της Star Alliance και ταξιδιωτικοί πράκτορες, διευκολύνεται από την χρήση της κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας που αποτελεί την σουίτα Altea CMS. Η πρόσβαση σε δεδομένα πελατών κατά ενιαίο τρόπο θα αυξήσει την δυνατότητα της εταιρείας να προσφέρει περισσότερο εξειδικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Επιπλέον, με την χρήση του inventory, η Spanair θα είναι σε θέση να εξασφαλίσει την πλήρη απόδοση του δικτύου της μέσω της ενσωμάτωσης των δεδομένων που αποκτήθηκαν από το νέο σύστημα με τις πιο πρόσφατες τεχνικές διαχείρισης εσόδων.

Οι ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα της Spanair θα επωφεληθούν επίσης από τα βελτιωμένα χαρακτηριστικά εξυπηρέτησης πελατών, τα οποία τους επιτρέπουν να επιλέγουν το περιεχόμενο πλοήγησης μέσα από 6 γλώσσες, να έχουν πρόσβαση σε λεπτομερείς πληροφορίες που αφορούν τις πτήσεις, με ποικιλία επιλογών πτήσεων, σε συνδυασμό με μια σειρά από κατηγορίες τιμών, παρουσιάζοντας τις επιπλέον δυνατότητες και χαρακτηριστικά που προσφέρονται από κάθε κατηγορία τιμών και να πραγματοποιούν online κρατήσεις πτήσεων με μίλια, μέσω του Spanair Plus miles.

Ο κ. Marcus Hedblom, διευθύνων σύμβουλος της Spanair, δήλωσε: “Η στρατηγική που ακολουθούμε συνοψίζεται στο γεγονός ότι χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να ενισχύσουμε σημαντικά την δυνατότητά μας να προσφέρουμε το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες μας. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με την επιλογή της πλατφόρμας Amadeus Altea, καθώς μέσω αυτής θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε σημαντικά τον χρόνο υλοποίησης των προϊόντων μας, να μειώσουμε το κόστος των εργασιών ανάπτυξης και να ενεργοποιήσουμε μια απρόσκοπτη παροχή προσφορών σε όλο το εσωτερικό και διεθνές δίκτυό μας. Όλα αυτά μπόρεσαν να επιτευχθούν χωρίς να προκληθεί η παραμικρή διακοπή των λειτουργιών μας σε όλα τα στάδια της μετάβασης”.

Ο κ. Frederic Spagnou, αντιπρόεδρος του Τμήματος Airline Business Group της Amadeus, σχολίασε: “Η ενοποίηση των νέων συστημάτων της Spanair έγινε ταχύτατα και χωρίς κανένα πρόβλημα, και αποτελεί μια επιτυχημένη μετάβαση για μια αεροπορική εταιρεία που διακινεί ετησίως πάνω από 10 εκατομμύρια επιβάτες. Αυτό είναι το αποτέλεσμα του αληθινού πνεύματος συνεργασίας, καθώς επίσης και της ρεαλιστικής προσέγγισης της Spanair, η οποία επέλεξε την καλύτερη εκδοχή της πλατφόρμας Altea, που επιδέχεται ελάχιστες επιπλέον βελτιώσεις”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024