Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές Εταιρίες`Καίει` τις Ολυμπιακές Αερογραμμές μνημόνιο – εισήγηση του Ζακ Μπαρό

`Καίει` τις Ολυμπιακές Αερογραμμές μνημόνιο – εισήγηση του Ζακ Μπαρό

Σε κλείσιμο κινδυνεύει σοβαρά να οδηγηθεί ο εθνικός μας αερομεταφορέας ή στην καλύτερη περίπτωση σε διαδικασία εκκαθάρισης εν λειτουργία, καθώς σε εισήγηση του ο αρμόδιος για τις Μεταφορές Επίτροπος της Ε.Ε., κ. Ζακ Μπαρό, `καίει` τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, αναφέροντας ως παράνομες τις κρατικές επιχορηγήσεις, ύψους άνω των…

Σε κλείσιμο κινδυνεύει σοβαρά να οδηγηθεί ο εθνικός μας αερομεταφορέας ή στην καλύτερη περίπτωση σε διαδικασία εκκαθάρισης εν λειτουργία,<...>καθώς σε εισήγηση του ο αρμόδιος για τις Μεταφορές Επίτροπος της Ε.Ε., κ. Ζακ Μπαρό, `καίει` τις Ολυμπιακές Αερογραμμές, αναφέροντας ως παράνομες τις κρατικές επιχορηγήσεις, ύψους άνω των 400 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με την εφημερίδα `Το Βήμα`, που είχε στο χτεσινό πρωτοσέλιδο της το θέμα αυτό, η εξέλιξη αυτή τινάζει στον αέρα το διαγωνισμό για την πώληση της εταιρίας, που βρίσκεται στο τελευταίο στάδιό του.

“Αν η Ελλάδα δεν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, όπως καθορίζονται στην τρέχουσα απόφαση, πρόθεση της Επιτροπής είναι να φέρει το θέμα ξανά στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Μπαρό.

Να σημειωθεί ότι με το μνημόνιο – εισήγηση του κ. Μπαρό, το οποίο εστάλη προ ημερών στην Επιτροπή, κλείνει η έρευνα για την Ολυμπιακή Αεροπορία και τις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Η Κομισιόν θα συνεδριάσει στις 6 Σεπτεμβρίου για να λάβει τις σχετικές αποφάσεις.

Στο μνημόνιο, μεταξύ άλλων, αναφέρεται ότι ο τρόπος ίδρυσης των Ολυμπιακών Αερογραμμών συνιστά `παράνομη κρατική βοήθεια` και είναι αντίθετος με τις συνθήκες της Ε.Ε.. Η απόδοση εξάλλου από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές προς την Ολυμπιακή Αεροπορία και την Ελλάδα του leasing των αεροσκαφών με τιμές χαμηλότερες από τις αρχικές (συνόλου 37 εκατ. ευρώ το 2004 συν 2,75 εκατ. ευρώ) συνιστά παράνομη κρατική βοήθεια.

Ακόμη, ο γάλλος Επίτροπος της Ε.Ε., χαρακτηρίζει ως παράνομη κρατική βοήθεια τη μεταβίβαση από το ελληνικό κράτος προς την Ολυμπιακή Αεροπορία 130 εκατ. ευρώ, όπως και τη μεταβίβαση προς την Ολυμπιακή Αεροπορία κεφαλαίων, ύψους 57 εκατ. ευρώ, από τον Μάιο του 2004 έως τον Μάρτιο του 2005.

“Η συνεχιζόμενη ανεκτικότητα του ελληνικού κράτους απέναντι στην Ολυμπιακή Αεροπορία σε ό,τι αφορά στα χρέη της προς την Εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία, περίπου 362 εκατ. ευρώ για το χρονικό διάστημα μεταξύ Δεκεμβρίου 2002 και Δεκεμβρίου 2004, συνιστά παράνομη κρατική βοήθεια”, τονίζεται στο μνημόνιο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024