Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΜεγάλες καθυστερήσεις από βλάβες αεροπλάνων Ολυμπιακών Αερογραμμών, Alitalia, Aegean Airlines, και AlexandAir

Μεγάλες καθυστερήσεις από βλάβες αεροπλάνων Ολυμπιακών Αερογραμμών, Alitalia, Aegean Airlines, και AlexandAir

Το φως της δημοσιότητας παίρνουν όλα τα μικροκρούσματα βλαβών αεροπλάνων που συμβαίνουν είτε στα ελληνικά είτε στα κυπριακά αεροδρόμια, μετά από το ατύχημα της Helios Airways. Παρά το γεγονός βέβαια […]

Το φως της δημοσιότητας παίρνουν όλα τα μικροκρούσματα βλαβών αεροπλάνων που συμβαίνουν είτε στα ελληνικά είτε στα κυπριακά αεροδρόμια, μετά<...> από το ατύχημα της Helios Airways.

Παρά το γεγονός βέβαια ότι οι βλάβες στα αεροπλάνα δεν ήταν σημαντικές, οι καθυστερήσεις και η αγανάκτηση του κοινού ήταν μεγάλη. Συγκεκριμένα, προβλήματα παρουσιάστηκαν στην πτήση 277 της Aegean Airlines, που εκτελούσε το δρομολόγιο Χίο-Αθήνα, με 100 επιβάτες, όταν λίγα λεπτά μετά την απογείωση ο πιλότος διαπίστωσε στα ηλεκτρονικά όργανα ένδειξη για ενδεχόμενη φωτιά σε έναν από τους δύο κινητήρες. Το αεροσκάφος επέστρεψε στη Χίο, ενώ τους επιβάτες παρέλαβε άλλο αεροσκάφος της εταιρίας. Επίσης, 140 επιβάτες της πτήσης 735 Θεσσαλονίκη-Μιλάνο της ιταλικής αεροπορικής εταιρίας Alitalia ταλαιπωρήθηκαν, καθώς πουλιά μπήκαν στην τουρμπίνα του αεροσκάφους κατά την τροχοδρόμηση. Τελικώς, οι επιβάτες αναχώρησαν μετά από εννέα ώρες με άλλο αεροπλάνο, ενώ το αεροσκάφος έμεινε για επισκευή στο αεροδρόμιο “Μακεδονία”.

Ακόμα, ένα Μπόινγκ 737 των Ολυμπιακών Αερογραμμών, με 126 επιβάτες, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λάρνακα-Θεσσαλονίκη (OAL-336), λίγο πριν την απογείωσή του, παρουσίασε ένδειξη για πρόβλημα σε τμήμα του ηλεκτρικού συστήματος και ο πιλότος ζήτησε να γίνει έλεγχος. Όμως σε αυτή την περίπτωση ο έλεγχος έδειξε ότι δεν υπήρχε βλάβη και το αεροσκάφος αναχώρησε με καθυστέρηση περίπου 3 ωρών.

Τέλος, μη αξιόπλοο, με εντολή τής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κρίθηκε το ένα και μοναδικό αεροπλάνο της ελληνικής ιδιωτικής αεροπορικής εταιρίας AlexandAir, που ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2005, και είναι συμφερόντων του Θ. Κοκμοτού. Τον τελευταίο καιρό το αεροσκάφος τύπου Mc Donnel 82, 161 θέσεων, παρουσίαζε αρκετά προβλήματα και οι ελεγκτές έκριναν ότι δεν μπορεί να πετάξει, καθηλώνοντας το στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι την ευθύνη για την συντήρηση του έχει η SAS Technical Services. Η εταιρία με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης εκτελούσε μη προγραμματισμένες πτήσεις από Αγγλία – Γαλλία προς Κρήτη, ενώ φέτος το καλοκαίρι εκτελούσε και πτήσεις από Αθήνα προς τις σκανδιναβικές χώρες και την Πορτογαλία.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024