Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΜεγάλη κινητοποίηση στην Αυστραλία για το θέμα του τερματισμού των πτήσεων της ΟΑ

Μεγάλη κινητοποίηση στην Αυστραλία για το θέμα του τερματισμού των πτήσεων της ΟΑ

Συνεχίζεται ο νέος αγώνας της παροικίας για τη διατήρηση των πτήσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας προς την Αυστραλία με την επισήμανση ότι “η σιωπηρή διακοπή των δρομολογίων από τον ερχόμενο μήνα […]

Συνεχίζεται ο νέος αγώνας της παροικίας για τη διατήρηση των πτήσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.> προς την Αυστραλία με την επισήμανση ότι<...> “η σιωπηρή διακοπή των δρομολογίων από τον ερχόμενο μήνα γίνεται χωρίς μελέτη και διερεύνηση των εναλλακτικών λύσεων που υπάρχουν”.

Αυτό υποστηρίζει στην ομογενειακή εφημερίδα “Νέος Κόσμος” ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης, Γεώργιος Φουντάς, ο οποίος βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να πείσει τους αξιωματούχους της ελληνικής κυβέρνησης να αναθεωρήσουν την απόφασή τους.

Ο κ. Φουντάς είχε την Δευτέρα μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνάντηση με τον αρμόδιο υπουργό Συγκοινωνιών κ. Βερελή τον οποίο και προσπάθησε “να μεταπείσει” παρουσιάζοντας του μια σειρά από “αδιάσειστα στοιχεία” για την διατήρηση της γραμμής.

Ο υπουργός, ο οποίος αρχικά ήταν “αδιάλλακτος” λέγοντας πως το παθητικό της γραμμής είναι “τεράστιο” υποσχέθηκε να “ξανακοιτάξει το όλο θέμα”. Ο κ. Φουντάς πιστεύει ότι “η υπόθεση δεν έχει κλείσει ακόμα και υπάρχει το ενδεχόμενο διατήρησης της γραμμής, μαζί με διάφορες αλλαγές”.

Η επίσημη ανακοίνωση της Ολυμπιακής, όποια και αν είναι αυτή, θα ανακοινωθεί, εκτός απρόοπτου την ερχόμενη εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΟΑ<.>, από το δρομολόγιο της Αυστραλίας, η εταιρία είχε πέρυσι παθητικό ύψους 8,73 δισ. δρχ. (παρότι τα αεροσκάφη της είχαν πληρότητες που έφταναν το 78,4%). Συγκεκριμένα, το 2001, με τα αεροσκάφη της ΟΑ ταξίδεψαν προς και από την Αυστραλία συνολικά 81.051 επιβάτες. Τα συνολικά έσοδα της εταιρίας ανήλθαν σε 23,081 δισ. δρχ., ενώ οι δαπάνες έφτασαν τα 32,54 δισ. δρχ.

Υπενθυμίζουμε ότι η διοίκηση της Ολυμπιακής βρίσκεται ήδη σε διαπραγματεύσεις με τις αεροπορικές εταιρίες Τhai, Singapore Αirlines και Garuda Αir, ώστε η ΟΑ να πετά μόνο μέχρι την Μπανγκόκ ή τη Σιγκαπούρη ή την Τζακάρτα και στη συνέχεια οι επιβάτες της να φτάνουν στην Αυστραλία με μία από τις τρεις εταιρίες.

Ωστόσο, από την πλευρά των Ελλήνων της Αυστραλίας ο πρόεδρος της Ελληνικής Κοινότητας Μελβούρνης κ. Γιώργος Φουντάς, ο οποίος πέρασε τις τελευταίες εβδομάδες στην Αθήνα προσπαθώντας να πετύχει την άρση της σχετικής απόφασης, επισημαίνει ότι εάν γινόταν κάποιο “νοικοκύρεμα” το δρομολόγιο θα μπορούσε να διατηρηθεί χωρίς προβλήματα (τώρα για να είναι κερδοφόρο απαιτείται τα αεροσκάφη να έχουν πληρότητα 150%!).

Όπως ο ίδιος αναφέρει, η διοίκηση της ΟΑ δεν έχει εκμεταλλευθεί μέχρι τώρα τη δέσμευση των Αυστραλών για μείωση των αερολιμενικών τελών κατά 15% και την πρόθεσή τους να χρηματοδοτήσουν την προβολή και διαφήμιση της ΟΑ στην Αυστραλία με το ποσό των 250.000 δολαρίων.

Ακόμα, ο κ. Φουντάς προτείνει: Τα αεροσκάφη της Ο.Α.<.> να μην πετάνε και στο Σίδνεϊ και στη Μελβούρνη, αλλά να πηγαίνουν εναλλάξ στον ένα ή τον άλλο προορισμό. Όπως επισημαίνει τα δρομολόγια θα πρέπει να αυξηθούν σε τέσσερα εβδομαδιαίως, ώστε τα πληρώματα (πιλότοι, αεροσυνοδοί) να μη μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στην Αυστραλία.

Ορισμένες πληροφορίες και δημοσιεύματα αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται η Ολυμπιακή στο τέλος να αναιρέσει την απόφαση της.

Ήδη πάντως η διοίκηση με τον τρόπο που έχει χειριστεί το όλο θέμα έχει προκαλέσει μεγάλη ζημιά και όσο καθυστερεί τη σχετική ανακοίνωση η ζημιά θα μεγαλώνει ενώ παράλληλα έχει δημιουργεί και μέγιστο πρόβλημα με την επιστροφή χιλιάδων επιβατών από την Ελλάδα στην Αυστραλία.

Αν καταργηθεί στο τέλος του μήνα η γραμμή, τότε το κόστος αφενός θα είναι τεράστιο για την Ολυμπιακή και, επί πλέον, θα ταλαιπωρηθεί πολύς κόσμος “αφού ούτε οι άλλες εταιρίες διαθέτουν θέσεις”.

Ο κ. Φουντάς επισημαίνει ότι με την τακτική της η διοίκηση της Ολυμπιακής (αφήνοντας ουσιαστικά άδεια τα αεροπλάνα της αφού δεν πουλά εισιτήρια από την 1η Νοεμβρίου και μετά) θα δυσκολευτεί ακόμα περισσότερο “να βρει συνέταιρο για την γραμμή” και απορρίπτει εντελώς την λύση της Garunda Airlines μέσω Τζακάρτας.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024