Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΝέα εταιρική ταυτότητα απέκτησε η Thai Airways

Νέα εταιρική ταυτότητα απέκτησε η Thai Airways

Το νέο εταιρικό προφίλ της Thai Airways παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδική λαμπρή εκδήλωση στην Μπανγκόκ, παρουσία του αναπληρωτή πρωθυπουργούκαι Προεδρεύοντα της παρουσίασης, κ. Wissanu Krea-ngam, του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου […]

Το νέο εταιρικό προφίλ της Thai Airways παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδική λαμπρή εκδήλωση στην Μπανγκόκ, παρουσία του αναπληρωτή πρωθυπουργού<...>και Προεδρεύοντα της παρουσίασης, κ. Wissanu Krea-ngam, του προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Thai, κ. Wanchai Sarathulthat και του Προέδρου της Τhai Airways, κ. Kanok Abhiradee.

Το σκεπτικό της νέας εταιρικής ταυτότητας της εταιρίας βασίζεται σε τρεις αρχές:

  • Στην βασική αρχή της Ύψιστης Εμπιστοσύνης – οι επιβάτες της Thai εμπιστεύονται την εταιρία για τις υψηλές προδιαγραφές ασφαλείας, την λειτουργική της συνέπεια και την εξυπηρέτηση επιβατών.
  • Στον φιλόδοξο στόχο να αποτελέσει μία Διεθνούς Κύρους αεροπορική εταιρία, που θα σταθεί επάξια στον ανταγωνισμό με άλλες ομόλογες της.
  • Στο χαρακτηριστικό Ταϊλανδικό Aγγιγμα, που την διακρίνει και που προσφέρει στους επιβάτες της μια μοναδική εμπειρία της πολιτιστικής της κληρονομιάς.


Τα σχέδια της νέας επιχειρηματικής ταυτότητας της Τhai προβάλουν την σπουδαιότητα της παροχής απαραίτητων υπηρεσιών προς τους επιβάτες σε όλους τους τομείς. Η εταιρία ανανέωσε το διακριτικό εμπορικό σήμα της στα καθίσματα των επιβατών, στον εξοπλισμό και στην εσωτερική διακόσμηση του χώρου των επιβατών, όπως και στα γραφεία έκδοσης εισιτηρίων. Το λογότυπο της εταιρίας διατηρεί την ίδια εικόνα, η οποία πλέον είναι τρισδιάστατη, με μεγαλύτερη ευκρίνεια και εντονότερα χρώματα. Η Thai Airways πρωτοτυπεί και παρουσιάζει στα αεροσκάφη της τα χρώματα της εταιρίας σε `μίκα`, ένα χρώμα με ειδικά ιριδίζοντα χαρακτηριστικά που αποδίδει ποικίλες αποχρώσεις από διαφορετικές γωνίες. Παράλληλα αποκτά το κύρος του πρωτοπόρου στην αεροπορική βιομηχανία.

Η εταιρία αποφάσισε ακόμα την αλλαγή του διακριτικού εμπορικού της σήματος στις 28 Αυγούστου 2002, όταν ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρία συμβούλων `Ιinterband`, η οποία για τις ανάγκες του νέου διακριτικού εμπορικού σήματος της Thai προσέλαβε τον γνωστό καλλιτέχνη Αjarn Panya Vijintanasarn ο οποίος πρόβαλε την `Αγιατάνα`, δηλαδή την σπουδαιότητα των 6 αισθήσεων: βλέπω, γεύομαι, οσφραίνομαι, ακούω, αγγίζω, και αισθάνομαι με την καρδιά μου. Η εταιρία έχει συνδέσει στο νέο προφίλ της, τα επιχειρηματικά σχέδια αλλαγής του διακριτικού εμπορικού της σήματος με τις ιδέες και τις αρχές της Αγιατάνα.

Για τις καινούργιες στολές των πληρωμάτων της Thai, η εταιρία εξασφάλισε τις υπηρεσίες της πολύ γνωστής ταϊλανδής σχεδιάστριας Pichitra Boonyarataphan της υφαντουργικής εταιρίας `RTD`, τα σχέδιά της οποίας βασίζονται στον ενδυματολογικό κώδικα του Παλατιού και στα κοσμήματα των παραδοσιακών χορευτών.
Τα σχέδια αυτά στις νέες στολές της Τhai αναδύουν μια εξεζητημένη, αλλά και κλασσική εμφάνιση, μοναδική για αεροπορική εταιρία.

Πάντα με σκοπό την προώθηση του νέου εμπορικού της σήματος, η εταιρία ξεκίνησε και τη βαφή του στόλου της. Το πρώτο αεροσκάφος που βάφτηκε με τα νέα χρώματα είναι ένα Boeing 747, που εκτελεί δρομολόγια διεθνών πτήσεων προς ΗΠΑ, Ασία, Ευρώπη και προς εσωτερικούς προορισμούς με μεγάλη κίνηση. Σ΄ αυτό το αεροσκάφος, τα καθίσματα της πρώτης θέσης μπορούν να ανακληθούν μέχρι 180 μοίρες και με ένα εύρος καθίσματος 83 ιντσών.

Επιπλέον, η Thai ήδη παρέλαβε το νέο μοντέλο Airbus 340-500 από την Τουλούζη της Γαλλίας. Αυτό το Airbus είναι το 82ο του στόλου της Thai και θα εκτελεί το δρομολόγιο Μπανγκόκ – Νέα Υόρκη με επιστροφή σε χρόνο – ρεκόρ 16 ωρών. Σε αυτή την νέα παραλαβή θα υπάρχουν τρεις κατηγορίες θέσεων: η Royal Silk που τα καθίσματα της μπορούν να ανακληθούν μέχρι 170 μοίρες, η Premium Economy με παρεμφερή καθίσματα με την προηγούμενη, αλλά πιο οικονομική σε κόστος και η απλή Economy.

Το εσωτερικό και εξωτερικό του αεροσκάφους, εμπνευσμένο από το νέο προφίλ της εταιρίας, και εξοπλισμένο με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία προσφέρει στους επιβάτες μια εντυπωσιακή επιλογή ήχου και εικόνας από 30 ταινίες, 70 ντοκιμαντέρ, 600 τραγούδια από 100 άλμπουμ, 30 παιχνίδια, ειδησεογραφία από τις παγκοσμίου κύρους πηγές, καθώς και μαθήματα ξένων γλωσσών με πρώτη και καλύτερη την ταϊλανδική. Οι επιβάτες έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν κατά την διάρκεια της πτήσης τα προγράμματα της αρεσκείας τους με απλή επιλογή βίντεο.

Τέλος, να τονιστεί ότι το καινούργιο προφίλ της εταιρίας είναι ένα βήμα προς τον τελικό στόχο της που είναι να καταλάβει την πρώτη θέση σ΄ ολόκληρη την Ασία στις προτιμήσεις και την καρδιά των επιβατών.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024