Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΟ.Α.: Διοικητική Εξέταση για τις παράτυπες καταβολές αποζημιώσεων σε επιβάτες
Ολυμπιακή Αεροπορία - Υπηρεσίες Α.Ε.

Ο.Α.: Διοικητική Εξέταση για τις παράτυπες καταβολές αποζημιώσεων σε επιβάτες

Σειρά χειρισμών που αφορούσαν παράτυπες καταβολές αποζημιώσεων από την εταιρία σε επιβάτες, λόγω ακύρωσης πτήσεων ή δρομολογίων, υπεράριθμων κρατήσεων θέσεων κτλ. ανακαλύφθηκε και επισημάνθηκε προς τη Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας– […]

Σειρά χειρισμών που αφορούσαν παράτυπες καταβολές αποζημιώσεων από την εταιρία σε επιβάτες, λόγω ακύρωσης πτήσεων ή δρομολογίων, υπεράριθμων κρατήσεων θέσεων κτλ. ανακαλύφθηκε και επισημάνθηκε προς τη Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας– Υπηρεσίες<...>το Δεκέμβριο του 2007. Οι καταβολές αυτές γίνονταν με ενέργειες και ευθύνη του τμήματος έκδοσης και έγκρισης των παραστατικών αποζημιώσεων, καθώς και των υπευθύνων για την εποπτεία των σχετικών διαδικασιών.

Με εντολή της Διοίκησης, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση της η Ο.Α.-Υ Α.Ε., η Εταιρική Μονάδα Επιθεωρήσεων και Εσωτερικού Ελέγχου της διενήργησε έλεγχο κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2008. Κατά τον έλεγχο εντοπίστηκαν περιπτώσεις παράτυπης καταβολής αποζημιώσεων, προς βλάβη της εταιρίας. Επίσης, διαπιστώθηκαν κενά και παραλείψεις στις ισχύουσες διαδικασίες, καθώς και πλημμελής τήρησή τους από λειτουργούς της εταιρίας, με ενδείξεις εσκεμμένης κακοδιαχείρισης.

Συγκεκριμένα, από τον έλεγχο προέκυψαν ελλείψεις, τόσο κατά την έκδοση και έγκριση των παραστατικών καταβολής αποζημιώσεων για υπεράριθμες κρατήσεις θέσεων, όσο και κατά την τήρηση των στοιχείων και υπογραφών των φερόμενων ως δικαιούχων επιβατών.

Με βάση το πόρισμα του ελέγχου, η Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας – Υπηρεσίες αποφάσισε άμεσα:

  1. Τη διενέργεια Διοικητικής Εξέτασης, η οποία αφορά όλο το β’ εξάμηνο του 2007, διάστημα κατά το οποίο ίσχυσαν οι συγκεκριμένες διαδικασίες. Η Διοικητική Εξέταση βρίσκεται σε εξέλιξη και το πόρισμά της αναμένεται στο άμεσο προσεχές διάστημα. Αμέσως μετά την έκδοση του πορίσματος, η Διοίκηση θα προβεί σε συνολική αξιολόγηση των στοιχείων, προκειμένου να καταλογιστούν οι όποιες ευθύνες προκύψουν και να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα για την υπεράσπιση των συμφερόντων της εταιρίας.
  2. Τον επανέλεγχο και τον επανασχεδιασμό των υφιστάμενων διαδικασιών, προκειμένου να αποτραπούν παρόμοια περιστατικά στο μέλλον. Ήδη, από τον Ιανουάριο του 2008, έχουν τεθεί και ισχύουν απαρέγκλιτα βελτιωμένες διαδικασίες καταβολής των αποζημιώσεων.


Με τις νέες διαδικασίες θα διασφαλίζεται πλέον πολλαπλή διασταύρωση των στοιχείων των δικαιούχων των αποζημιώσεων και επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων εμπλεκομένων τμημάτων της εταιρίας (έκδοση εισιτηρίων, κρατήσεις, check in, ταμείο). Επίσης, διασφαλίζεται η τήρηση όλων των απαραίτητων παραστατικών και των προσωπικών στοιχείων, όχι μόνο των δικαιούχων επιβατών, αλλά και των υπαλλήλων οι οποίοι εκδίδουν κάθε φορά τα παραστατικά αποζημίωσης, εκείνων που εγκρίνουν την καταβολή και εκείνων που τη διενεργούν. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται αποτελεσματικότερες δικλείδες ασφαλείας ενάντια σε κάθε είδους παρατυπία.

Για τη Διοίκηση της Ολυμπιακής Αεροπορίας – Υπηρεσίες, η πλήρης διερεύνηση της συγκεκριμένης υπόθεσης και η ουσιαστική αναβάθμιση των διαδικασιών καταβολής των αποζημιώσεων συνιστούν αυτονόητη προτεραιότητα, προκειμένου να προστατευθούν αποτελεσματικά τόσο τα συμφέροντα της Εταιρίας, όσο και τα νόμιμα δικαιώματα των επιβατών της.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024