Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικές ΕταιρίεςΣε 15 ημέρες αποφασίζουν οι Κυπριακές Αερογραμμές για την εξαγορά της Ολυμπιακής

Σε 15 ημέρες αποφασίζουν οι Κυπριακές Αερογραμμές για την εξαγορά της Ολυμπιακής

Εντός των επόμενων δύο εβδομάδων αναμένεται ότι θα αποφασίσει η διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών, για το αν η κοινοπραξία στην οποία έχει τεθεί επικεφαλής, θα υποβάλλει τελικά δεσμευτική πρόταση για […]

Εντός των επόμενων δύο εβδομάδων αναμένεται ότι θα αποφασίσει η διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών, για το αν η κοινοπραξία<...> στην οποία έχει τεθεί επικεφαλής, θα υποβάλλει τελικά δεσμευτική πρόταση για την εξαγορά της Ολυμπιακής Αεροπορίας<.>.

Ο πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών, κ. Χάρης Λοϊζίδης εκ μέρους του διοικητικού συμβουλίου έχει διατυπώσει κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την επικείμενη εξαγορά η οποία θα αποφασισθεί αφού μελετηθούν τα οικονομικά στοιχεία που παραχωρούνται από την Ολυμπιακή.

"Είναι πιθανό μέσα από την εξερεύνηση αυτών των στοιχείων να φανεί ξεκάθαρα ότι δεν μας ενδιαφέρει να υποβάλλουμε πρόταση. Τώρα θα μπούμε στα στάδια ουσιαστικής μελέτης των αριθμών και αν κριθεί από αυτούς ότι υπάρχει περιθώριο, τότε θα υποβάλλουμε την δεσμευτική μας πρόταση", διευκρίνισε ο κ.Λοϊζίδης, στη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων στη Λευκωσία.

Ο ίδιος εξέφρασε την αισιοδοξία ότι η Ολυμπιακή έχει μέλλον, "φθάνει να ληφθούν οι σωστές αποφάσεις και τα κριτήρια τα οποία θα διέπουν στο εξής την διεύθυνση και τη διαχείριση της εταιρίας να είναι καθαρά εμπορικά και οικονομικά και όχι άλλα". Οι περικοπές θέσεων εργασίας είναι αναγκαία προϋπόθεση για να αγοράσουν τελικά οι Κυπριακές αερογραμμές την Ολυμπιακή, αν και, όπως τόνισε ο κ. Λοϊζίδης, η συμφωνία δεν θα προχωρήσει χωρίς την συγκατάθεση των εργαζομένων.

Στην περίπτωση που η κοινοπραξία δεν αποσπάσει το "πράσινο φως" από τους εργαζομένους στην Ολυμπιακή, δεν αποκλείεται να αποσύρει το ενδιαφέρον της για την εξαγορά. "Φυσικά οι εργαζόμενοι θα είναι οι πρώτοι που θα κληθούν να βάλουν το δάκτυλο επί των τύπων των ήλων για να διασφαλίσουν το μέλλον της εταιρίας. Αν η πρόθεση είναι να αντιμετωπίσουμε διαδηλώσεις, δεν θα πάμε", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Λοϊζίδης.

Ένα άλλο μελανό σημείο που εντοπίζουν οι Κυπριακές Αερογραμμές, το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει προσκόμματα στην ευόδωση της συμφωνίας, είναι το υψηλό κόστος λειτουργίας του αεροδρομίου των Σπάτων. "Έχει φοβερά υψηλό κόστος λειτουργίας σαν αεροδρόμιο. Όχι για τους διαχειριστές του αεροδρομίου, αλλά για τις αεροπορικές εταιρίες. Ήδη υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα από πάρα πολλές εταιρίες, οι οποίες εκφράζουν προβληματισμό αν θα συνεχίσουν να πετούν στα Σπάτα ή αν θα συνεχίσουν να πετούν με τον ίδιο αριθμό πτήσεων", υπογράμμισε ο πρόεδρος των Κυπριακών Αερογραμμών.

Τέλος, ο κ. Λοϊζίδης άφησε σαφέστατα να εννοηθεί ότι οι Κυπριακές αερογραμμές δείχνουν ενδιαφέρον για την Ολυμπιακή, με στόχο να προσελκύσουν μεγάλο στρατηγικό επενδυτή: έναν διεθνή αεροπορικό κολοσσό, που θα διασφαλίσει το μέλλον και των δυο εταιριών.

"Οι στρατηγικοί επενδυτές σήμερα σε θέλουν για κάποια πλεονεκτήματα που θα διαθέτεις, για κάποια δρομολόγια που πραγματοποιείς ή για το δίκτυό σου. Οπότε με την προοπτική αυτής της εξέλιξης, πιστεύω ότι οι πιθανότητες να προσελκύσουμε στρατηγικό επενδυτή θα αυξηθούν σημαντικά", κατέληξε ο κ.Λοϊζίδης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024