Τα περιθώρια για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του εθνικού αερομεταφορέα έχουν εξαντληθεί και σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρίστου Βερελή, δεν πρόκειται να δοθεί άλλη παράταση […]
Τα περιθώρια για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του εθνικού αερομεταφορέα έχουν εξαντληθεί και σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργού<...> μεταφορών και Επικοινωνιών, Χρίστου Βερελή, δεν πρόκειται να δοθεί άλλη παράταση στην κοινοπραξία
Έως τη Δευτέρα αναμένεται η απόφαση της κυβέρνησης σχετικά με τι μέλλει γενέσθαι για το μέλλον της
Από ότι φαίνεται το μοναδικό σημείο διαφωνίας μεταξύ της κυβέρνησης και των εκπροσώπων της ΙΑS ήταν η κατάργηση των μακρινών δρομολογίων. Η μεν κυβέρνηση ζητά την κατάργησή τους από το πτητικό πρόγραμμα της Ολυμπιακής, καθώς θεωρούνται ζημιογόνα, ενώ η ΙΑS εμμένει στην θέση της να συνεχίσει τις πτήσεις προς Νέα Υόρκη, Αυστραλία και Μπανγκόκ, υποσχόμενη ότι θα τις μετατρέψει σε κερδοφόρες εντός διετίας.
Υπενθυμίζεται ότι η κοινοπραξία IAS με κύριο μέτοχό της τον επιχειρηματία Π. Βαρδινογιάννη είχε ζητήσει παράταση 15 ημερών, η οποία έληξε την Παρασκευή, για να προσκομίσει τις απαραίτητες τραπεζικές εγγυήσεις για 102 εκατ. ευρώ, αλλά και για να βρει νέους επενδυτές μετά την αποχώρηση όλων σχεδόν των άλλων μετόχων της κοινοπραξίας.
Αν και μέχρι αργά το απόγευμα της Παρασκευής πηγές της κοινοπραξίας, στην οποία συμμετείχαν και οι πιλότοι, έλεγαν ότι οι εγγυητικές επιστολές κατατίθενται, είναι προφανές ότι δεν κατέστη δυνατόν να συγκεντρωθούν τα αναγκαία κεφάλαια.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.