Τελευταία νέα
HomeΑερομεταφορέςΗ Αεροπορική Βιομηχανία Βελτιώνει τον Χειρισμό Αποσκευών με Ψηφιακή Καινοτομία
Έρευνες

Η Αεροπορική Βιομηχανία Βελτιώνει τον Χειρισμό Αποσκευών με Ψηφιακή Καινοτομία

Χειρισμό Αποσκευών

Η αεροπορική βιομηχανία σημείωσε πρόοδο στη διαχείριση αποσκευών το 2023, μειώνοντας λάθη μέσω ψηφιοποίησης και αυτοματοποίησης, προσφέροντας καλύτερη ορατότητα και έλεγχο στους επιβάτες.

Η αεροπορική βιομηχανία βελτιώνεται στον χειρισμό αποσκευών, μειώνοντας τον αριθμό των αποσκευών που δεν διαχειρίστηκαν σωστά ή «χάθηκαν» κατά τη διάρκεια των ταξιδιών το 2023, σύμφωνα με έκθεση της SITA Baggage IT Insights 2024 που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

Με βάση τα ευρήματα της νέας αυτής έκθεσης, τα ποσοστά λανθασμένης διαχείρισης αποσκευών το 2023 μειώθηκαν από 7,6 σε 6,9 αποσκευές ανά χίλιους επιβάτες, δείχνοντας σημαντική πρόοδο.

Το 2023, η αεροπορική βιομηχανία σημείωσε εντυπωσιακή ανάκαμψη. Η επιβατική κίνηση αυξήθηκε κατακόρυφα, ξεπερνώντας τα επίπεδα του 2019 για πρώτη φορά σε πέντε χρόνια. Με 5,2 δισεκατομμύρια επιβάτες, η αύξηση της επιβατικής κίνησης ήταν ακόμη μεγαλύτερη από τις προσδοκίες.

Αυτή η ώθηση έρχεται πριν από τις αναμενόμενες αυξήσεις στην επιβατική κίνηση, με την παγκόσμια επιβατική κίνηση να αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2040. Υπάρχουν, ωστόσο, ακόμα εμπόδια που πρέπει να ξεπεραστούν, όπως η λανθασμένη διαχείριση κατά τις μεταφορές, η διασφάλιση ότι οι αποσκευές θα φτάσουν στην επόμενη πτήση, και η ομαλή παράδοση των αποσκευών στον ιμάντα συλλογής.

“Η πρόκληση είναι ακόμη μεγαλύτερη όταν αντιμετωπίζονται αυξήσεις σε μεγάλους όγκους αποσκευών. Για αυτόν τον λόγο, είναι σημαντικό να προωθήσουμε την ψηφιοποίηση στο χειρισμό αποσκευών και να χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία υπολογιστικής όρασης στη διαχείριση αποσκευών. Αυτή η τεχνολογία είναι απαραίτητη διότι μας βοηθά να συλλέγουμε, να ενσωματώνουμε και να μοιραζόμαστε δεδομένα αποτελεσματικά. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να αποκαλύψουμε σημαντικές πληροφορίες που κάνουν τη λήψη αποφάσεων ευκολότερη και πιο αυτοματοποιημένη.”, τονίζει ο David Lavorel, CEO SITA.

Στην έκθεση αυτής της χρονιάς βλέπουμε μια σαφή κίνηση προς την ψηφιοποίηση, στον χειρισμό αποσκευών. Υπάρχει εστίαση στην πλήρη αυτοματοποίηση και την ορατότητα σε όλη τη διαδρομή της αποσκευής. Με την ακρίβεια της βιομετρικής και την παρακολούθηση μέσω συστημάτων αφής, οι αποσκευές κατευθύνονται στη σωστή κατεύθυνση. Αυτό ελαχιστοποιεί τη λανθασμένη διαχείριση.

Η αυτοματοποίηση εξαλείφει τα ανθρώπινα λάθη και μειώνει την εξάρτηση των εταιρειών από χειροκίνητες διαδικασίες. Και τα προηγμένα συστήματα παρακολούθησης επιτρέπουν την πραγματική παρακολούθηση και την ταχεία ανάκτηση των λανθασμένα διαχειρισμένων αποσκευών. Η τεχνολογία αυτοεξυπηρέτησης, όπως τα βιομετρικά και τα συστήματα αφής, είναι καθοριστικής σημασίας για τη βελτίωση των ποσοστών λανθασμένης διαχείρισης αποσκευών.

Είναι σαφές ότι η βιομηχανία είναι απολύτως προσανατολισμένη στο να παρέχει στους επιβάτες πλήρη ορατότητα και έλεγχο στη διαδρομή των αποσκευών τους. Το βλέπουμε αυτό σε δράση με το SITA WorldTracer Auto Notify. Επιτρέπει στους ταξιδιώτες να γνωρίζουν αμέσως εάν οι αποσκευές τους δεν φτάνουν στην πτήση τους. Είναι μια απάντηση στην ανάγκη της βιομηχανίας για μια καλύτερη διαδικασία, που καθοδηγείται από τα δεδομένα και την αυτοματοποίηση. Διασφαλίζει ότι οι επιβάτες έχουν πλήρη ορατότητα και έλεγχο στη διαδρομή τους.

Τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες εργάζονται ενεργά σε πρωτοβουλίες για τη συλλογή περισσότερων δεδομένων, και σχεδιάζουν να κάνουν πολλά περισσότερα μέχρι το τέλος του 2026. Αναμένουμε μια πιο ομαλή και ταχύτερη εμπειρία ανάκτησης αποσκευών χάρη στις πρωτοβουλίες συλλογής και διαμοιρασμού δεδομένων, που έχουν υιοθετηθεί από το 93% των αεροδρομίων κατά την παράδοση αποσκευών και το 95% των αεροπορικών εταιρειών κατά τη συλλογή αποσκευών.

Αυτές οι επενδύσεις θα σημαίνουν περισσότερες αποσκευές που παραδίδονται στην ώρα τους. Θα προσφέρουν σιγουριά στους επιβάτες που πάντα θέλουν να γνωρίζουν πού βρίσκονται οι αποσκευές τους, και λιγότερη ταλαιπωρία όταν οι αποσκευές διαχειρίζονται λανθασμένα, τονίζει η έρευνα.

Το 2023, το 24% των αεροπορικών εταιρειών προσέφερε εκτύπωση ετικετών αποσκευών στο σπίτι, και το 84% είχε εκτύπωση ετικετών αποσκευών με αυτοεξυπηρέτηση στα αεροδρόμια, για να κάνουν τα ταξίδια πιο ομαλά. Επιπλέον, περίπου τα δύο τρίτα των αεροπορικών εταιρειών προσφέρουν υπηρεσίες ασύμβατης παράδοσης αποσκευών, και το 85% των αεροδρομίων διαθέτουν τεχνολογία αυτοεξυπηρέτησης για παράδοση αποσκευών. Όλο και περισσότεροι επιβάτες χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων για τη συλλογή αποσκευών – το 32% χρησιμοποίησε αυτή τη δυνατότητα πέρυσι.

“Αυτές οι τάσεις δείχνουν ότι οι άνθρωποι θέλουν περισσότερες επιλογές αυτοεξυπηρέτησης για να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να προσφέρουμε πλήρη ορατότητα και να βελτιώσουμε την επικοινωνία με τους επιβάτες για να χτίσουμε εμπιστοσύνη και να ενθαρρύνουμε τη χρήση ψηφιακών εργαλείων.

Συνεργαζόμενοι σε συνεχιζόμενες τεχνολογικές καινοτομίες, η βιομηχανία μπορεί να δημιουργήσει μια πιο ομαλή και απρόσκοπτη εμπειρία αεροδρομίου για τους επιβάτες. Εδώ στη SITA, είμαστε πλήρως δεσμευμένοι να χρησιμοποιούμε την τεχνολογία για να ενημερώνουμε τους επιβάτες πού βρίσκονται οι αποσκευές τους ανά πάσα στιγμή, και να τους δίνουμε έλεγχο στις αποσκευές τους.”, κατέληξε ο David Lavorel.

Βίκυ Καραντζαβέλου
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
17/07/2024
16/07/2024
15/07/2024
12/07/2024
11/07/2024
10/07/2024