Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΗ easyJet 'παράτησε' 29 επιβάτες της στην Πύλη Αναχώρησης στο αεροδρόμιο της Μάλαγα
Αεροπορικές εταιρείες

Η easyJet 'παράτησε' 29 επιβάτες της στην Πύλη Αναχώρησης στο αεροδρόμιο της Μάλαγα

Αεροσκάφος της εταιρείας easyJet απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Μάλαγα στην Ισπανία, αφήοντας πίσω του 29 Βρετανούς επιβάτες στην Πύλη Αναχωρήσεων (με τις αποσκευές τους να πετούν στη Βρετανία).

Η easyJet άφησε πίσω 29 Βρετανούς επιβάτες στο ισπανικό αεροδρόμιο της Μάλαγα, ενώ το αεροπλάνο της – που μετέφερε τις αποσκευές τους- πέταξε πίσω στη  Βρετανία χωρίς αυτούς. Το γκουπ των επιβατών, που είχε κάνει check-in εγκαίρως, ήταν μόνο μερικά βήματα μακριά από την πύλη αναχώρησης. Είχαν ήδη δείξει την κάρτα επιβίβασής τους και πέρασαν στην πύλη αναχώρησης, έτοιμοι να επιβιβαστούν.

Όμως, σύμφωνα με επιβάτες, ένα μέλος του πληρώματος εδάφους εμφανίστηκε και τράβηξε μια κορδέλα ασφαλείας μπροστά τους, εμποδίζοντας την είσοδο στο διάδρομο που οδηγεί στο αεροσκάφος. Λίγα λεπτά αργότερα οι επιβάτες παρακολούθησαν το μισοάδειο αεροπλάνο να απομακρύνεται προς τον αεροδιάδρομο.

Το αεροσκάφος με αριθμό πτήσης 6056 τροχοδρόμησε έξω και απογειώθηκε στις 9.15 μ.μ. του Σαββάτου 5 Οκτωβρίου χωρίς αυτούς – αλλά με τις βαλίτσες τους επί του σκάφους. Οι οργισμένοι επιβάτες προσπάθησε να επιστρέψουν στην περιοχή αναχωρήσεων του αεροδρομίου, αλλά βρέθηκαν παγιδευμένοι, καθώς οι πόρτες ασφαλείας ήταν κλειδωμένες.

Έμειναν “κολλημένοι” εκεί για 20 περίπου λεπτά, μέχρι να καταφέρουν να ενεργοποιήσουν το συναγερμό, φωνάζοντας και χτυπώντας τις πόρτες. Δύο υπάλληλοι, οι οποίοι κλείδωναν ένα κοντινό κατάστημα αρωμάτων, τους άκουσαν και κάλεσαν έναν επιστάτη, που κατάφεραν να τους ξεκλειδώσει, ενώ γρήγορα τους ακολούθησε ένας υπάλληλος της easyJet. Παραδέχθηκαν ότι δεν είχαν αντιληφθεί ότι το αεροπλάνο, το οποίο είχε 110 άτομα, είχε φύγει ελλιπές.

Οι 29 επιβάτες είχαν τη δυνατότητα διαμονής μιας δωρεάν διανυκτέρευσης κοντά στο αεροδρόμιο ή μια θέση στην πτήση της easyJet για το αεροδρόμιο Gatwick στις 22:30.

Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι οι αποσκευές και οι κάρτες επιβίβασης των επιβατών είχαν και τα δύο “σαρωθεί” πριν το γκρουπ προχωρήσει στην επιβίβασή του. Και συνέχισε λέγοντας ότι το αεροπλάνο απογειώθηκε, επειδή όλοι οι επιβάτες είχαν δείξει κάρτες επιβίβασης στην πύλη που δήλωσαν. Εξήγησε ότι δεν υπάρχει καμία υποχρεωτική απαίτηση από το πλήρωμα να κάνει οπτική καταμέτρηση των επιβαινόντων επιβατών.

Σε δήλωσή της η easyJet, δήλωσε: “Η easyJet είναι στη διαδικασία της επικοινωνίας με τους 29 επιβάτες της και τους ζητά συγνώμη, καθώς δεν επιβιβάστηκαν στην πτήση τους από Μάλαγα προς Μπρίστολ το Σάββατο 5 Οκτωβρίου, λόγω ζητήματος που δημιουργήθηκε στην πύλη επιβίβασης. Έχουμε ξεκινήσει έρευνα για να καταλάβουμε τι συνέβη και θα προσφέρουμε κουπόνια πτήσεων και ταξιδιωτικές ρυθμίσεων από το Gatwick, ως χειρονομία καλής θέλησης προς τους επιβάτες αυτούς. Η easyJet φρόντισε 19 επιβάτες να ταξιδέψουν στην επόμενη διαθέσιμη πτήση προς Gatwick και κανόνισε τη διαμονή 10 επιβατών που ταξίδεψαν για το Bristol την επόμενη μέρα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024