Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Lufthansa θέτει νέα πρότυπα στη σχεδίαση καμπίνας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες
Αεροπορικές εταιρείες

Η Lufthansa θέτει νέα πρότυπα στη σχεδίαση καμπίνας και τις παρεχόμενες υπηρεσίες

Νέες κατηγορίες ναύλων για όλες τις πτήσεις εντός Γερμανίας και Ευρώπης και πέντε νέοι ονειρεμένοι προορισμοί προστίθενται στο δίκτυο διηπειρωτικών πτήσεων της Lufthansa.

Αυτή τη χρονιά, η Lufthansa πρόκειται να αναβαθμίσει σημαντικά την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών της, με μια σειρά πρωτοβουλιών. Οι ποικίλες καινοτομίες βασίζονται στις ανάγκες και γνώμες των επιβατών: σύγχρονη σχεδίαση καμπίνας σε ολόκληρο το στόλο, νέες υπηρεσίες εν πτήσει, πρωτοποριακά σχέδια τιμολόγησης και σημαντική επέκταση του δικτύου διηπειρωτικών πτήσεων με νέους ονειρεμένους προορισμούς, θα καταστήσουν τη Lufthansa ακόμα πιο ελκυστική για όσους ταξιδεύουν για λόγους δουλειάς αλλά και αναψυχής.
 
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου στην ITB στο Βερολίνο, ο Jens Bischof, Μέλος του Συμβουλίου Προϊόντων, Marketing και Πωλήσεων της Lufthansa German Airlines και γενικός εμπορικός διευθυντής, δήλωσε: “Το 2015, οι επιβάτες μας θα έχουν την εμπειρία της καλύτερης Lufthansa που έχει υπάρξει ποτέ. Τα τελευταία χρόνια, επενδύσαμε δισεκατομμύρια για να τελειοποιήσουμε τις υπηρεσίες για τους επιβάτες μας, οι οποίοι θα επωφεληθούν από αυτές τις επενδύσεις. Ως αεροπορική εταιρεία, η Lufthansa βρίσκεται ξανά εκεί που ανήκει – δηλαδή στην ηγετική ομάδα των διεθνών αεροπορικών εταιρειών ανώτερης ποιότητας. Οι επιβάτες μας μπορούν να είναι βέβαιοι ότι το ‘Made in Germany’ως σφραγίδα ποιότητας ισχύει σε όλες τις πτήσεις της Lufthansa. Είμαστε στο σωστό δρόμο ώστε να γίνουμε η πρώτη, Δυτική αεροπορική εταιρεία 5 αστέρων, και μέρα με την μέρα προσφέρουμε την ποιότητα για την οποία άλλες αεροπορικές εταιρείες μπορούν μόνο να μιλούν”.

Όλα τα αεροσκάφη θα διαθέτουν τελευταίας τεχνολογίας καθίσματα σε κάθε κατηγορία θέσης
Από το τρίτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, όλα τα αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων της Lufthansa θα έχουν αναβαθμιστεί με τις πιο πρόσφατες καμπίνες και τελευταίας τεχνολογίας καθίσματα σε κάθε κατηγορία θέσης. Επιπλέον, η πανίσχυρη υπηρεσία ευρυζωνικής σύνδεσης στο διαδίκτυο FlyNet θα είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια όλων των διηπειρωτικών πτήσεων. Έτσι θα φτάσει στο τέλος του το πιο μεγάλο και το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα ανακαίνισης στην ιστορία της εταιρείας.

Από το 2011, η Lufthansa έχει επενδύσει κατά μέσο όρο περίπου 1 εκατ. ευρώ την ημέρα σε ανακαινίσεις καμπινών. Το συνολικό ποσό της επένδυσης ανέχεται σε περίπου 1,5 δισ. ευρώ. Περίπου 39.000 καθίσματα είτε αντικαταστάθηκαν, τροποποιήθηκαν είτε, στην περίπτωση νέων αεροσκαφών, τοποθετήθηκαν σε αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων της Lufthansa: 600 καθίσματα στην First Class, 7.000 καθίσματα στην Business Class και περισσότερα από 27.600 καθίσματα στην Economy Class. Περίπου 3.600 καθίσματα τοποθετήθηκαν πρόσφατα σε 106 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων της Lufthansa για τη νέα Premium Economy Class, η οποία έχει ήδη αναδειχτεί σε πρωταθλητή πωλήσεων. Η νέα Premium Economy Class είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε 30 αεροσκάφη διηπειρωτικών πτήσεων. Το αργότερο μέχρι το τέλος του έτους, οι επιβάτες θα μπορούν να ταξιδεύουν στην Premium Economy Class σε όλες τις διηπειρωτικές πτήσεις.

Επίσης ως μέρος της μετατροπής της καμπίνας, έχει εγκατασταθεί το FlyNet και μελλοντικά θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις διηπειρωτικές πτήσεις. Η υπηρεσία FlyNet παρέχει ευρυζωνική πρόσβαση στο ίντερνετ μέσω ασύρματου δικτύου εν πτήσει. Επιπλέον, παρέχεται πρόσβαση στο διαδικτυακό portal του FlyNet, το οποίο περιέχει τις τελευταίες ειδήσεις ενώ μεταδίδεται ζωντανά το τηλεοπτικό κανάλι Sport24, το οποίο προβάλει ζωντανά μεγάλα αθλητικά γεγονότα. Οι επιβάτες που επιθυμούν, για παράδειγμα, να εργαστούν ή να σερφάρουν στο διαδίκτυο πάνω από τα σύννεφα, μπορούν να συνδεθούν με το FlyNet.

Ο Jens Bischof προσθέτει: “Είμαστε πολύ κοντά στην ολοκλήρωση του προγράμματος μετατροπής των αεροσκαφών. Οι επιβάτες μας ήδη απολαμβάνουν τους σύγχρονους εσωτερικούς χώρους της καμπίνας με τα καινούρια καθίσματα σε όλες τις κατηγορίες θέσεων στις περισσότερες διηπειρωτικές πτήσεις και οι εντυπώσεις τους είναι εξαιρετικά θετικές. Σε ό,τι αφορά τους επιβάτες, η Lufthansa είναι και πάλι στην κορυφή”.

Οι υπηρεσίες της Business Class παρόμοιες με αυτές ενός υψηλής ποιότητας εστιατορίου
Εκτός από τις νέες καμπίνες, οι αεροσυνοδοί στην Business Class θα προσφέρουν μελλοντικά στους επιβάτες ακόμα πιο προσωποποιημένη φροντίδα και θα προσαρμόζουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες στις ατομικές ανάγκες και προσδοκίες των επιβατών. Αυτό θα περιλαμβάνει και την εισαγωγή της πρωτοποριακής “Υπηρεσίας Εστιατορίου Business Class” στις διηπειρωτικές πτήσεις αυτό το καλοκαίρι, η οποία θα μετατρέπει την εν πτήσει υπηρεσία σε μια γαστρονομική εμπειρία όμοια με αυτή που προσφέρεται σε ένα υψηλής ποιότητας εστιατόριο: γεύματα και ποτά που δεν σερβίρονται πια από το τρόλεϊ αλλά προσφέρονται από την κουζίνα του αεροσκάφους απευθείας στον κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Κάθε αεροσυνοδός έχει υπό την επίβλεψή της ένα συγκεκριμένο αριθμό επιβατών για τους οποίους θα λειτουργεί ως προσωπικός οικοδεσπότης και ως σημείο επαφής. Για να εφαρμοστεί αυτό, θα υπάρχει επιπλέον προσωπικό καμπίνας για τη Business Class στις διηπειρωτικές πτήσεις. “Ως αποτέλεσμα αυτής της αντίληψης, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται θα έχουν μια πιο προσωπική νότα και θα είναι ακόμα περισσότερο εναρμονισμένες με τον προσωπικό ρυθμό του κάθε επιβάτη”, εξηγεί ο Jens Bischof. “Για να γίνει αυτό, δεν προχωρούμε απλά πιο μπροστά από τους υπόλοιπους σε ό,τι αφορά το εσωτερικό της καμπίνας, αλλά θέτουμε επίσης νέα πρότυπα στις υπηρεσίες εν πτήσει”.

Τρεις νέες επιλογές ναύλων για την Economy Class: Light, Classic και Flex
Η νέα λογική τιμολόγησης για τα Γερμανικά και τα Ευρωπαϊκά δρομολόγια είναι επίσης περισσότερο προσαρμοσμένη στις ατομικές ανάγκες των επιβατών. Οι επιβάτες έχουν ακόμα τη δυνατότητα να κάνουν κράτηση στη Business Class αλλά μελλοντικά θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες επιλογές. Και στην Economy Class, οι επιβάτες θα μπορούν πάντα να διαλέγουν μεταξύ τριών κατηγοριών ναύλων. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να αποφασίσουν μόνοι τους ποιες υπηρεσίες θα ήθελαν να χρησιμοποιήσουν και να πληρώσουν. Οι τρεις νέες κατηγορίες ναύλων – Light, Classic και Flex- θα λανσαριστούν στην Economy Class για τις πτήσεις εντός Ευρώπης από το φθινόπωρο του 2015. Εισιτήρια θα είναι διαθέσιμα για αγορά από το καλοκαίρι.

Ο νέος ναύλος Light θα αποτελεί την πιο οικονομική επιλογή για τους επιβάτες που ταξιδεύουν μόνο με χειραποσκευή και οι οποίοι δεν επιθυμούν να κάνουν check-in με αποσκευή ή να χρησιμοποιήσουν την επιλογή αλλαγής κράτησης και επιστροφής χρημάτων. Ο ναύλος Classic επιτρέπει στους επιβάτες να μεταφέρουν δωρεάν μια αποσκευή ενώ τους παρέχει την ευκαιρία να διαλέξουν τη θέση που προτιμούν κατά τη διάρκεια της κράτησης. Αν παραστεί ανάγκη, ο ναύλος Classic παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής της κράτησης, έναντι αντιτίμου. Ο ναύλος Flex προσφέρει το πιο ελκυστικό ολοκληρωμένο πακέτο που περιλαμβάνει πολλές υπηρεσίες καθώς και τη δυνατότητα αλλαγής της κράτησης χωρίς χρέωση και, αν κριθεί απαραίτητο, την επιστροφή χρημάτων. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες που έχουν κάνει κράτηση με ναύλο Flex, θα μπορούν να ταξιδέψουν με προηγούμενη πτήση την ημέρα της κράτησής τους, χωρίς να χρειάζεται να χρεωθούν με επίναυλο για κάποια πιο ακριβή κατηγορία κράτησης.

Τέλος, η Business Class θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη σε όσους ταξιδεύουν για λόγους επαγγελματικούς ή αναψυχής, σε όλες τις πτήσεις και θα περιλαμβάνει τα γνωστά προνόμια, όπως πρόσβαση στις αίθουσες αναμονής, δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς επιπλέον αποσκευών, ένα ελεύθερο κάθισμα δίπλα τους για περισσότερη ιδιωτικότητα καθώς και επιπλέον μίλια για το λογαριασμό τους.

Οι υπηρεσίες και τα χαρακτηριστικά των τριών νέων κατηγοριών ναύλων της Economy Class, που θα είναι διαρκώς διαθέσιμοι, θα παρουσιάζονται καθαρά και διακριτά τόσο για τους τουριστικούς πράκτορες όσο και για τους επιβάτες, κάνοντας ευκολότερη και γρηγορότερη τη σύγκριση των ναύλων με μια ματιά. Θα είναι επίσης δυνατός ο συνδυασμός των διαφορετικών κατηγοριών ναύλων κατά τη διάρκεια κράτησης απλής μετάβασης και πτήσεων μετ’ επιστροφής. Όλοι οι επιβάτες της Lufthansa θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν δωρεάν ποτό και σνακ εν πτήσει σε όλους τους ναύλους. Θα μπορούν επίσης να μεταφέρουν χειραποσκευή εντός του αεροσκάφους, να επιλέγουν τη θέση τους κατά τη διάρκεια του check-in σε λιγότερο από 23 ώρες πριν την αναχώρηση και να κερδίζουν μίλια με το πρόγραμμα Miles & More, αφού αυτά τα χαρακτηριστικά παραμένουν σταθερά στις πτήσεις της Lufthansa, χωρίς επιπλέον χρέωση. Και όπως ήδη ισχύει, οι τιμές των εισιτηρίων θα εξαρτώνται από τη διαδρομή και το επίπεδο διαθεσιμότητας και οι διαφορές μεταξύ τους θα είναι ακόμα πιο διακριτές ως αποτέλεσμα των νέων κατηγοριών ναύλων. Λεπτομέρειες σχετικά με τις νέες κατηγορίες ναύλων για την Economy Class στις Γερμανικές και Ευρωπαϊκές πτήσεις θα παρουσιαστούν μόλις ξεκινήσει η πώληση εισιτηρίων το καλοκαίρι.

Πέντε νέοι “ονειρεμένοι” προορισμοί για τουρίστες
Πέντε νέοι διηπειρωτικοί προορισμοί θα προστεθούν στο πρόγραμμα πτήσεων της Lufthansa το ερχόμενο φθινόπωρο. Οι 15 επιπλέον εβδομαδιαίες πτήσεις στους “ονειρεμένους” προορισμούς Τάμπα, Κανκούν, Παναμά, Μαλέ και Μαυρίκιο θα κάνουν το δίκτυο δρομολογίων της Lufthansa ακόμα πιο ελκυστικό, ειδικά για τους ταξιδιώτες αναψυχής. Οι επιβάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν τις πτήσεις τους στην Business, την Premium Economy ή την Economy Class.

Με τον πιο πρόσφατο προορισμό της στην Κεντρική Αμερική, η Lufthansa επεκτείνει τη συνεργασία της με τον αερομεταφορέα του Παναμά και μέλος της Star Alliance, Copa Airlines. Οι επιβάτες της Lufthansa θα μπορούν άνετα να προσεγγίζουν περισσότερους από 50 προορισμούς στην Κεντρική και τη Νότια Αμερική καθώς και την Καραϊβική μέσω της συνεργαζόμενης αεροπορικής εταιρείας.

Ο Jens Bschof δήλωσε: “Η προσθήκη νέων ελκυστικών προορισμών στο δίκτυο δρομολογίων μας, σε συνδυασμό με την ποιότητα και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, δεν θα κάνουν απλώς εντύπωση στους επιβάτες μας, αλλά θα τους ενθουσιάσουν. Για τους επιβάτες μας, το 2015 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας περιόδου – αυτή της καλύτερης Lufthansa όλων των εποχών”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024