Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται σε πτήσεις μόνο για αποσκευές και υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης
Αεροδρόμια

Οι αεροπορικές εταιρείες στρέφονται σε πτήσεις μόνο για αποσκευές και υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης

Με το Πανευρωπαϊκό χάος με τις χαμένες αποσκευές σε όλα τα βασικά αεροδρόμια της Ευρώπης, οι αεροπορικές εταιρίες σκέφτονται διάφορες λύσεις μεταξύ των οποίων πτήσεις μόνο για τον επαναπατρισμό των αποσκευών ή ακόμα και αποστολή υπαλλήλων τους στα Ευρωπαϊκά αεροδρόμια που αντιμετωπίζουν έλλειψη προσωπικού.

Καθώς οι ανακοινώσεις των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου των αεροπορικών εταιρίων ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα, υπήρξε ένα εντυπωσιακό σχόλιο από την Delta Air Lines σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνει για την καταπολέμηση των επιχειρησιακών προκλήσεων, μεταξύ των οποίων και η διαχείριση των αποσκευών.

Επικαλούμενη «θέματα αποσκευών» στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια, η αεροπορική ένωση SkyTeam ανακοίνωσε ότι πρόσφατα έστειλε ένα από τα αεροσκάφη της στην Ευρώπη για να επαναπατρίσει τις αποσκευές που είχαν χαθεί.

Αυτό έγινε αφότου η ισλανδική εθνική ραδιοτηλεοπτική υπηρεσία RUV ανέφερε ότι η Icelandair μετέφερε δύο χειριστές αποσκευών στις υπηρεσίες της στο Άμστερνταμ Schiphol εν μέσω ελλείψεων προσωπικού στον τεράστι ολλανδικό αεροπορικό κόμβο. Σκέφτεται να κάνει το ίδιο και σε άλλα δρομολόγια, ανέφερε η RUV, επικαλούμενη τον Asdis Petursdottir, διευθυντή επικοινωνιών και βιωσιμότητας της Icelandair.

Οι αντιξοότητες μπορεί μερικές φορές να προκαλέσουν λύσεις που αποδεικνύονται ωφέλιμες μακροπρόθεσμα, αλλά μένει να φανεί εάν οι πτήσεις μόνο για αποσκευές και οι αποστολή υπαλλήλων υπηρεσίων εδάφους θα φέρουν αποτελέσματα.

Είναι βέβαιο ότι ο κλάδος χρειάζεται ακόμη λύσεις στις επιχειρησιακές του προκλήσεις, με τις κινήσεις για την κάλυψη της θερινής παραγωγικής ικανότητας να συνεχίζονται αυτή την εβδομάδα.

Τη Δευτέρα, ο ευρωπαϊκός αερομεταφορέας Wizz Air δήλωσε ότι περιορίζει την αύξηση της θερινής χωρητικότητας σε περίπου 35% σε σύγκριση με το επίπεδο πριν από την κρίση, προκειμένου να μειωθούν οι κίνδυνοι λειτουργικής διακοπής κατά την περίοδο αιχμής.

Θυμίζουμε ότι πρόσφατα το αεροδρόμιο Heathrow του Λονδίνου ανακοίνωσε ανώτατο όριο χωρητικότητας για την περίοδο αιχμής του καλοκαιριού και ζήτησε από τους πελάτες του δηλ τις αεροπορικές εταιρίες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για την περίοδο, επικαλούμενο τις προκλήσεις που θέτει η «κληρονομιά του Covid».

Αυτό προκάλεσε έντονη αντίδραση από την Emirates Airline, η οποία χαρακτήρισε την κίνηση ως «παράλογη και απαράδεκτη» και υποσχέθηκε να συνεχίσει το πλήρες πρόγραμμα των πτήσεων της στο Heathrow.

Και στο τέλος της περασμένης εβδομάδας, ο εκτελεστικός πρόεδρος της Jet2, Philip Meeson, είπε όσο πιο κομψά μπορούσε ότι «τα περισσότερα» από τα 10 βασικά αεροδρόμια της αεροπορικής εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο – στα οποία δεν συμπεριλαμβάνεται το Heathrow – έχουν «ανεπαρκούς πόρους», ενώ οι επίγειες υπηρεσίες έχουν δείξει μια «ασυγχώρητη» ανικανότητα να ανταπεξέλθουν στις καταστάσεις με «συχνά φρικιαστική» εξυπηρέτηση πελατών.

Ωστόσο, εν μέσω λειτουργικών προβλημάτων του κλάδου, η οικονομική απόδοση της Delta υπενθύμισε τα καλά που συμβαίνουν παράλληλα με τις προκλήσεις, καθώς ανέφερε τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου αυξημένα κατά 10% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024