Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι αεροπορικές εταιρείες του Κόλπου αναδιπλώνονται από τα ευρωπαϊκά σχέδια επέκτασής τους
Αερομεταφορές

Οι αεροπορικές εταιρείες του Κόλπου αναδιπλώνονται από τα ευρωπαϊκά σχέδια επέκτασής τους

Ενώ η παραπαίουσα οικονομία, η πολιτική αβεβαιότητα και οι μειώσεις των ταξιδιών των στελεχών του πετρελαίου από την περιοχή του Κόλπου έχουν εξασθενήσει την αεροπορική ζήτηση προς την Ευρώπη, ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η ανησυχία των Ασιατών τουριστών σχετικά με τις τρομοκρατικές επιθέσεις.

Μετά από μια προβληματική περίοδο για τη βιομηχανία πετρελαίου και τις ανησυχίες σχετικά με την τρομοκρατία, οι αεροπορικές εταιρείες του Κόλπου θα αντιμετωπίσουν μια αποκαρδιωτική ζήτηση για μία από τις πιο “καυτές” τουριστικές αγορές. Με εξαπλάσια αύξηση της χωρητικότητας στα ευρωπαϊκά δρομολόγια τα τελευταία 12 χρόνια, η εδραιωμένη στο  Ντουμπάι Emirates, η Qatar Airways και η Etihad Airways PJSC του Abu Dhabi αναμένεται να έχουν μείωση κατά 4,1 % κατά το α’ τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία που αποκάλυψε ο ταξιδιωτικός πάροχος Diio LLC. Επιπλέον, πρόκειται για την πιο αργή ανάπτυξη στην περιοχή, τουλάχιστον από το 2004.

Από την πτώση αυτή θα μπορούσαν να επωφεληθούν οι Air FranceBritish Airways και Lufthansa, που κατέχουν τις περισσότερες αεροπορικές θέσεις στην Ευρώπη, όπου οι εντάσεις στις αερομεταφορές θα αυξηθούν εν μέσω κλίματος ανάκαμψης των τιμών του πετρελαίου και εξασθένησης του ευρώ και της στερλίνας. Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) δήλωσε ότι το συνολικό εισόδημα των ευρωπαϊκών αεροπορικών εταιρειών πρόκειται να κατρακυλήσει κατά 25% το επόμενο έτος, καθώς τα περιθώρια κέρδους μειώνονται ακόμα περισσότερο.

Ο πρόεδρος της Emirates, Tim Clark, δήλωσε πρόσφατα ότι ενώ η παραπαίουσα οικονομία, η πολιτική αβεβαιότητα και οι μειώσεις των ταξιδιών των στελεχών του πετρελαίου από την περιοχή του Κόλπου έχουν εξασθενήσει την αεροπορική ζήτηση, ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η ανησυχία των Ασιατών τουριστών σχετικά με τις τρομοκρατικές επιθέσεις. Στον απόηχο των βομβιστικών επιθέσεων στη Γαλλία και την Τουρκία, ήδη υπήρχε ελάττωση του αριθμού των κινεζικών group προς την Ευρώπη -Κινέζοι, που αποτελούν τους πιο σημαντικούς ταξιδιώτες μεγάλων αποστάσεων στον κόσμο από το 2003. “Μια επίθεση με τσεκούρι σε τουρίστες από τον Χόνγκ Κόνγκ τον Ιούλιο στο Wuerzburg της Γερμανίας, που πήρε και μεγάλη δημοσιότητα, επιβάρυνε ακόμη περισσότερο την εικόνα της Ευρώπης και συνέβαλε στη αλλαγή της κατεύθυνσης των Ασιατών τουριστών σε προορισμούς όπως η Ταϊβάν, η Σιγκαπούρη, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία, παρακάμπτοντας τον αεροπορικό κόμβο του Ντουμπάι”, είπε χαρακτηριστικά.


A’ Class στην Etihad.

Κατά το α’ τρίμηνο του 2017, η Etihad, η οποία ανέκαθεν αναζητούσε τρόπους για να υποστηρίξει τους συνεργάτες της στην Ευρώπη Air Berlin και Alitalia, θα αυξήσει κατά 1,5% τις αεροπορικές της θέσεις στα δρομολόγιά της για την Ευρώπη. Αυτό σημαίνει τουλάχιστον μείωση κατά 6,1% συγκριτικά με την ίδια περίοδο του 2015.

Η Emirates θα αυξήσει την ευρωπαϊκή της χωρητικότητα κατά 3,2% το α’ τρίμηνο του 2017, από 11,6%, για να μπορέσει να ανταποκριθεί στη ζήτηση, σύμφωνα με τον αναλυτή αερομεταφορών της Barclays, Oliver Sleath.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024