Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΠλήρης “ανέπαφη” εμπειρία στα αεροδρόμια: Η Star Alliance υιοθετεί το Timatic AutoCheck της IATA
Αερομεταφορές

Πλήρης “ανέπαφη” εμπειρία στα αεροδρόμια: Η Star Alliance υιοθετεί το Timatic AutoCheck της IATA

IATA_Star-Alliance
Ο Willie Walsh, γενικός διευθυντής της IATA (αριστερά) με τον κ. Θεόδωρο Παναγιωτούλια, διευθύνοντα σύμβουλο της Star Alliance.

Η IATA και η Star Alliance ενισχύουν τη σχέση τους με την υιοθέτηση του Timatic AutoCheck για ανέπαφες μετακινήσεις, βελτιώνοντας την εμπειρία ταξιδιού.

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) και η Star Alliance συμφώνησαν να ενισχύσουν τη μακροχρόνια σχέση τους στον τομέα των λύσεων ταξιδιωτικής συμμόρφωσης, με τη Συμμαχία να υιοθετεί το Timatic AutoCheck, το σύστημα ταξιδιωτικών εγγράφων και επαλήθευσης επόμενης γενιάς, που υποστηρίζει “ανέπαφες” μετακινήσεις για τους 26 αεροπορικές εταιρείες-μέλη.

Το Timatic AutoCheck προσφέρει μια βελτιωμένη και διαδραστική εμπειρία που επιτρέπει στους ταξιδιώτες, τις αεροπορικές εταιρείες και τους επαγγελματίες του τουριστικού τομέα να έχουν εύκολη πρόσβαση σε ακριβείς και ξεκάθαρα διατυπωμένες πληροφορίες μετακίνησης. Ολόκληρη η διαδικασία ελέγχου εγγράφων έχει αυτοματοποιηθεί με προσαρμοσμένες οδηγίες για κάθε επιβάτη.

IATA-Timatic-AutoCheck

Καθώς η επιβατική κίνηση θα διπλασιαστεί έως το 2040, η βελτιστοποίηση και η βελτίωση των διαδικασιών στο αεροδρόμιο θα πρέπει να συνεχιστεί . Η επαλήθευση των ταξιδιωτικών εγγράφων των επιβατών είναι μια από τις πιο χρονοβόρες εργασίες που θα επωφεληθούν από την περαιτέρω αυτοματοποίηση. Το Timatic AutoCheck θα παίξει ουσιαστικό ρόλο στην υποστήριξη της μετάβασης προς τα “ανέπαφα” ταξίδια. Η Star Alliance αναμένεται να ελέγχει τα ταξιδιωτικά έγγραφα περισσότερων από 340 εκατ. ταξιδιωτών μέσω του Timatic AutoCheck σε ετήσια βάση.

“Η Star Alliance είναι αφοσιωμένη στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με την IATA για την πλατφόρμα Timatic AutoCheck, η οποία πιστεύουμε ότι όχι μόνο θα ενισχύσει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα των αεροπορικών εταιρειών-μελών μας, αλλά και θα βελτιώσει σημαντικά την εμπειρία των πελατών στο αεροδρόμιο. Καθώς οι ταξιδιώτες όλο και περισσότερο δίνουν προτεραιότητα στα απρόσκοπτα ταξίδια με ελάχιστη ταλαιπωρία, η υιοθέτηση της πλατφόρμας Timatic είναι ένα σημαντικό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”, δήλωσε ο κ. Θεόδωρος Παναγιωτούλιας (Theo Panagiotoulias), διευθύνων σύμβουλος της Star Alliance.

“Το Timatic AutoCheck αντιπροσωπεύει ένα ακόμη ορόσημο στην επιδίωξη της αποτελεσματικότητας και της ευκολίας στον ταξιδιωτικό κλάδο. Με εύκολη πλοήγηση στους ταξιδιωτικούς κανονισμούς, οι επιβάτες μπορούν να ξεκινήσουν τα ταξίδια τους με αυτοπεποίθηση και ηρεμία. Είμαστε χαρούμενοι που η Star Alliance επέλεξε να συνεχίσει τη μακροχρόνια συνεργασία μας και να εμπιστεύεται την IATA Timatic ως πηγή και εργαλείο για τον έλεγχο των εγγράφων των ταξιδιωτών“, ανέφερε ο Willie Walsh, γενικός διευθυντής της IATA.

Το 87% των ταξιδιωτών λένε “ναι” στο διαμοιρασμό δεδομένων τους για να επιταχύνουν τη διαδικασία στο αεροδρόμιο

Η πιο πρόσφατη Παγκόσμια Έρευνα Επιβατών (GPS) της IATA αποκάλυψε ότι οι πολύπλοκες απαιτήσεις θεωρήσεων αποτρέπουν τους ταξιδιώτες που θέλουν μια βολική, ψηφιακή διαδικασία έκδοσης βίζας στο διαδίκτυο. Επιπλέον, πολλοί είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τις πληροφορίες των ταξιδιωτικών εγγράφων τους για ταχύτερες διαδικασίες στο αεροδρόμιο.

  • Το 36% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι έχει αποθαρρυνθεί από το να ταξιδέψει σε έναν συγκεκριμένο προορισμό λόγω των απαιτήσεων θεώρησης μετακίνησης. Η πολυπλοκότητα της διαδικασίας επισημάνθηκε ως ο κύριος αποτρεπτικός παράγοντας από το 49% των ταξιδιωτών, το 19% ανέφερε το κόστος και το 8% ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής του ζωής.
  • Όπου απαιτείται βίζα, το 66% των ταξιδιωτών θέλει να τη λάβει μέσω διαδικτύου πριν από το ταξίδι, το 20% προτιμά να πάει στο προξενείο ή την πρεσβεία και το 14% στο αεροδρόμιο.
  • Το 87% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα κοινοποιούσε δεδομένα του για να επιταχύνει τη διαδικασία στο αεροδρόμιο, αντιπροσωπεύοντας αύξηση από το 83% που αναφέρθηκε το 2022.

“Εκμεταλλευόμενος την προθυμία των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν διαδικτυακές διαδικασίες και να μοιράζονται πληροφορίες εκ των προτέρων, το Timatic AutoCheck δίνει τη δυνατότητα στις αεροπορικές εταιρείες, τις υπηρεσίες εδάφους, τα συστήματα ελέγχου αναχώρησης και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες μια φιλική προς τον πελάτη διαδικτυακή λύση, μέσω της οποίας οι ταξιδιώτες μπορούν να ελέγξουν ότι συμμορφώνονται με όλες τις απαιτήσεις μετακίνησης πριν ξεκινήσουν για το αεροδρόμιο”, είπε ο Walsh.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
14/06/2024
13/06/2024
12/06/2024
11/06/2024
10/06/2024
07/06/2024