Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΒελτίωση της επιβατικής εμπειρίας υπόσχεται η Ryanair μέσα από πρόγραμμα 8 σημείων
Αεροπορικές εταιρείες

Βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας υπόσχεται η Ryanair μέσα από πρόγραμμα 8 σημείων

Η Ryanair ανακοινώνει νέα λίστα για τη βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας και αποκαλύπτει το σχέδιο του προγράμματος 'Always Getting Better' για το 2015 (2ο έτος).

Η Ryanair ανακοίνωσε τη Νέα Λίστα της για τη βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας και αποκάλυψε τις δραστηριότητες που θα περιλαμβάνει το 2ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” για το 2015.

Η Νέα Λίστα της Ryanair, η οποία ανακοινώθηκε στο Λονδίνο ενόψει των 30ών γενεθλίων της, θα επισημάνει την αποφασιστικότητά της ως προς τη βελτίωση όλων των πτυχών της Ryanair εμπειρίας για τους 100 εκατ. πελάτες της και απαρτίζεται από 8 υποσχέσεις:

“1. Always Getting Better (Ολοένα και Καλύτερη) είναι ο τρόπος με τον οποίο υποσχόμαστε ότι θα δραστηριοποιούμαστε
2. Υποσχόμαστε τους χαμηλότερους ναύλους
3. Υποσχόμαστε την καλύτερη επιλογή προορισμών
4. Υποσχόμαστε να έχουμε πάντα την ασφάλεια ως προτεραιότητα
5. Υποσχόμαστε ότι θα προσπαθούμε να κάνουμε το ταξίδι σας ευχάριστο
6. Υποσχόμαστε πως θα είμαστε πάντα η πιο αξιόπιστη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης.
7. Υποσχόμαστε την διαφάνειά και την απλοποίηση του ταξιδιού για εσάς
8. Υποσχόμαστε πως θα καινοτομούμε για να κάνουμε το ταξίδι σας συναρπαστικό”.

Η Ryanair ανακοίνωσε επίσης μια σειρά πρωτοβουλιών που θα πραγματοποιηθούν το 2015, ενόψει του δεύτερου από τα τρία χρόνια του προγράμματος Always Getting Better”, που θα προσφέρουν βελτιωμένες υπηρεσίες, μειωμένες χρεώσεις και ψηφιακές εξελίξεις για το επόμενο έτος.

Συγκεκριμένα, θα περιλαμβάνουν:
1. Nέο εσωτερικό αεροσκαφών και νέες στολές πληρώματος
2. Χαμηλότερες χρεώσεις για check-in στο αεροδρόμιο*, χαμηλότερα τέλη για μη εμφάνιση στο αεροδρόμιο** και μία νέα επιλογή ακύρωσης πτήσης (15 ευρώ χρέωση για κάθε κατεύθυνση, μέσα σε 24 ώρες από την κράτηση).
3. Δυνατότητα σύγκρισης ναύλων στο Ryanair.com.
4. Νέα υπηρεσία με πληροφορίες προορισμών, συμπεριλαμβάνοντας κριτικές από πελάτες.
5. Νέο προϊόν για ταξιδιωτική ασφάλιση
6. Μία νέα εξατομικευμένη Ryanair.com ιστοσελίδα με ως και 100 εκδόσεις της αρχικής σελίδας και εξατομικευμένα προωθητικά email με προσφορές προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών.
7. Μια νέα υπηρεσία ‘ Hold the fare’ (5 ευρώ για κράτηση ενός ναύλου για 24 ώρες)
8. Ένα βελτιωμένο inflight μενού, με περισσότερες επιλογές υγιεινών γευμάτων και ζεστό πρωινό κάτω από παραγγελία σε συγκεκριμένα δρομολόγια.
9. Νέες θέσεις με περισσότερη άνεση στα πόδια και νέο Boeing Sky εσωτερικό αεροσκαφών.
10. Ταχύτερες εφαρμογές για κινητά στην γλώσσα της επιλεγμένης χώρας, αναβαθμισμένη επιφάνεια εργασίας Ryanair.com και βελτιωμένο σύστημα εγγραφής πελατών “My Ryanair”.

Ο επικεφαλής Marketing της Ryanair Kenny Jacobs, δήλωσε στο Λονδίνο: “Οι Ευρωπαίοι πελάτες επέλεγαν πάντα τη Ryanair για τους χαμηλούς ναύλους της και την ποικιλία δρομολογίων της. Μέσα από το πρόγραμμα ‘Always Getting Better’, συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Οι χαμηλοί ναύλοι δεν θα αλλάξουν, όμως θα συνεχίσουμε να ακούμε και να προσπαθούμε να βελτιώνουμε κάθε πτυχή της εταιρείας μας. Η νέα λίστα για την βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας υπογραμμίζει το πως θέλουμε να προσφέρουμε μια ευχάριστη, απλή, χαμηλού κόστους ταξιδιωτική εμπειρία στους πελάτες μας. Οι πελάτες μας μπορούν να αναμένουν μια βελτιωμένη  inflight εμπειρία, με βελτιωμένο εσωτερικό αεροσκαφών και νέο μενού, νέες φανταστικές ψηφιακές εξελίξεις όπως εξατομικευμένες ιστοσελίδες, ταχύτερη εφαρμογή, τις υπηρεσίες ‘hold the fare’ και δυνατότητας σύγκρισης τιμών, καθώς και πληροφορίες προορισμών, μειωμένες χρεώσεις, δυνατότητα ακύρωσης πτήσης και νέα προϊόντα για ταξιδιωτική ασφάλιση. Επίσης, θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε νέα δρομολόγια και αεροδρόμια στο ήδη μεγαλύτερο δίκτυο της Ευρώπης, παρέχοντας ακόμα περισσότερες επιλογές στους πάνω από 100 εκατ. ετήσιους πελάτες μας”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Michael O’Leary, δήλωσε: “Το 2014/2015 αποτέλεσε χρονιά ρεκόρ για την Ryanair, καθώς μεγαλώσαμε την κίνησή μας σε 90 εκ. πελάτες και ξεκινήσαμε να βελτιώνουμε αισθητά την ταξιδιωτική εμπειρία μέσα από την παροχή αριθμημένων θέσεων, δεύτερης δωρεάν χειραποσκευής, νέα εφαρμογή για κινητά και νέα ιστοσελίδα, τις νέες μας υπηρεσίες Family Extra και Business Plus καθώς και περισσότερα δρομολόγια σε ακόμη περισσότερα αεροδρόμια, με βελτιωμένα ωράρια και συχνότητες. Τώρα, επιθυμούμε να γιορτάσουμε τα 30α γενέθλιά μας το 2015, λανσάροντας τη Νέα Λίστα για την βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας και το δεύτερο έτος του προγράμματος ‘Always Getting Better’, καθώς μεγαλώνουμε και θα μεταφέρουμε 100 εκατ. πελάτες αυτόν το χρόνο. Ευχαριστούμε τους πελάτες μας που κάνουν την Ryanair την αγαπημένη αεροπορική εταιρία της Ευρώπης και τους διαβεβαιώνουμε πως θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους, με το μεγαλύτερο δίκτυο δρομολογίων, κορυφαία αξιοπιστία και απόδοση, καθώς και την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών”.

* Το check-in στο αεροδρόμιο μειώθηκε από 70 ευρώ σε 45 ευρώ από το Μάιο του 2015.
**Τέλος μη εμφάνισης στο αεροδρόμιο θα μειωθεί από 110 ευρώ σε 99 ευρώ από το Μάιο του 2015.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024