To α’ τετράμηνο του 2016, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 1.080 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 11.032,76 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβηση του Κέντρου, […]
To α’ τετράμηνο του 2016, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 1.080 καταγγελίες – παράπονα καταναλωτών. Με 11.032,76 ευρώ αποζημιώθηκαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. με τη μεσολάβηση του Κέντρου, στις επιχειρήσεις, που τους είχαν δημιουργήσει προβλήματα, χωρίς καν να υπολογίζονται τα ποσά, από τα οποία απαλλάχτηκαν οι υπερχρεωμένοι καταναλωτές – μέλη του Κέντρου με αποφάσεις Ειρηνοδικείων. Τα παράπονα / καταγγελίες από τουριστικές υπηρεσίες ανήλθαν σε 30 (πσοοστό 2,78%). Οι αποζημιώσεις από τουριστικές υπηρεσίες έφτασαν τα 116,20 ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.