Τα λιγότερα παράπονα συγκεντρώνει φέτος ο κλάδος των τουριστικών και ταξιδιωτικών υπηρεσιών (3,7% του συνόλου), σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Οι εμπορικοί κλάδοι που δείχνουν φέτος […]
Τα λιγότερα παράπονα συγκεντρώνει φέτος ο κλάδος των τουριστικών και ταξιδιωτικών υπηρεσιών (3,7% του συνόλου), σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Συνηγόρου του Καταναλωτή. Οι εμπορικοί κλάδοι που δείχνουν φέτος να συγκεντρώνουν τις περισσότερες καταγγελίες, μετά τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες είναι το λιανικό εμπόριο και οι υπηρεσίες (19,8%), οι τράπεζες (9,1%) και οι ασφαλιστικές εταιρείες (8,3%). Τα χρηματικά ποσά που επιστράφηκαν σε καταναλωτές, ύστερα από ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματός τους, αγγίζουν συνολικά τα 1,4 εκατ. ευρώ.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.