Τελευταία νέα
HomeBriefingsTo 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Όσον αφορά

To 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Όσον αφορά

To 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες, οι καταγγελίες έφτασαν τις 608 (ποσοστό 4,43% επί του συνόλου). Ένα μεγάλο […]

To 2010, το ΚΕ.Π.ΚΑ. (Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών) δέχθηκε 13.724 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Όσον αφορά στις τουριστικές υπηρεσίες, οι καταγγελίες έφτασαν τις 608 (ποσοστό 4,43% επί του συνόλου). Ένα μεγάλο τμήμα των καταγγελιών αφορούν συμβουλές, που ζητήθηκαν, κυρίως από μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. Το 99,62% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές. Δύο καταγγελίες παραπέμφθηκαν, στην Ε.Φ.Δ., και κερδήθηκαν, υπέρ των καταναλωτών. 50 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν λόγω ελλιπών ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές ή λόγω αδράνειας της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή να επιβάλλει κυρώσεις. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 498.913,64 ευρώ, αύξηση 18% σε σχέση με το 2010. Από τουριστικές επιχειρήσεις οι καταναλωτές ωφελήθηκαν με το ποσό των 8.244,40 ευρώ.

TDNgr Rectangular

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

12/07/2024
11/07/2024
10/07/2024
09/07/2024
08/07/2024
05/07/2024