Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραChannel Manager: Γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτό
Άρθρο

Channel Manager: Γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτό

Cyntrix

Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στα χέρια του ξενοδόχου είναι το Channel Manager. Με ποιο τρόπο; Διαβάστε το παρακάτω άρθρο.

Το Channel Manager αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά συστήματα διαχείρισης ενός ξενοδοχείου. Επιτρέπει την άμεση και ταυτόχρονη διαχείριση της διαθεσιμότητας και των τιμών σε διάφορους OTAs (Online Travel Agents), μέσω των οποίων τα δωμάτια πωλούνται διαδικτυακά. Ως ξενοδόχοι για να αυξήσουμε τις κρατήσεις μας θα πρέπει να υιοθετήσουμε μία στρατηγική η οποία οδηγεί σε μεγιστοποίηση της προβολής του ξενοδοχείου μας και στην ανάπτυξη της επιχείρησης μας. Τη λύση αυτή έρχεται να μας προσφέρει το Channel Manager μέσω των διάφορων αυτοματισμών που παρέχει.

Με ένα δυναμικό και άμεσο Channel Manager, μεγιστοποιούμε τη διανομή των δωματίων μας σε περισσότερους πελάτες. Πιο συγκεκριμένα μέσω του Channel Manager μπορούμε να διαχειριστούμε τη διαθεσιμότητα και τις κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο, αλλά και να μεταβάλουμε άμεσα κι εύκολα τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση.

Ειδικότερα, εάν επιλέξουμε ένα Channel Manager το οποίο συνδυάζεται με αλγόριθμους Yield και Revenue Management, οι τιμές των δωματίων, θα μεταβάλλονται αυτόματα βάσει προκαθορισμένων κανόνων. Οι κανόνες αυτοί μπορεί να είναι, η πληρότητα του ξενοδοχείου, η εποχικότητα, ο χρόνος που μεσολαβεί από την κράτηση μέχρι την άφιξη του πελάτη και πολλά άλλα. Έτσι, δημιουργούμε ένα σύστημα Dynamic Pricing παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες εδώ και χρόνια. Αυτό μας διασφαλίζει όχι μόνο την μέγιστη προβολή αλλά και την μέγιστη απόδοση του τιμοκατάλογου μας. Πλέον έχουμε τον σωστό πελάτη, με τη σωστή τιμή, στη σωστή στιγμή!

Η ενημέρωση των τιμών γίνεται αυτόματα κι έτσι διασφαλίζουμε το Rate Parity σε όλα τα κανάλια πώλησης. Αυτό μας επιτρέπει να αυξήσουμε την παραγωγικότητα μας, χωρίς να ανησυχούμε για τυχόν επιβολή προστίμου ή ακόμα και διαγραφές από πλατφόρμες.

Από την άλλη, χωρίς το Channel Manager έχουμε το μόνιμο και καθημερινό άγχος να ενημερώνουμε σωστά όλα τα κανάλια πωλήσεων με τις νέες τιμές και την τρέχουσα πληρότητα. Υπάρχει η διαρκής ανησυχία για overbookings ή απώλεια κρατήσεων και όλα αυτά επαναλαμβάνονται καθημερινά. Έτσι όμως θα έχoυμε πιθανή απώλεια εισοδήματος ενώ με το Channel Manager θα έχουμε αύξησή του.

Παρατηρούμε λοιπόν ότι το Channel Μanager αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο το οποίο έρχεται να δώσει λύσεις εύκολα και γρήγορα στους ξενοδόχους. Οι ξενοδόχοι σήμερα καλούνται να αγκαλιάσουν τις νέες τεχνολογίες και τα δυναμικά συστήματα διαχείρισης, τα οποία θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, να εξελίξουν τις επιχειρήσεις τους και να ξεχωρίσουν στην αγορά.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες που μπορεί σας προσφέρει το ξενοδοχειακό λογισμικό νέας γενιάς της eZee Τechnosys στο https://cyntrix.net/ ή στο info@cyntrix.net

Διοίκηση - Cyntrix Information Management | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

H Μαρία Γιαννάκου είναι απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακές σπουδές στο University of Central Lancashire. Προέρχεται από οικογένεια ξενοδόχων κι έχει εργαστεί σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024