Τελευταία νέα
HomeΣτήλεςΆρθραΠως θα κάνουμε τους επισκέπτες μας να ξοδέψουν παραπάνω;
Άρθρα

Πως θα κάνουμε τους επισκέπτες μας να ξοδέψουν παραπάνω;

Τουριστικής Δαπάνης

Προσελκύοντας τουρίστες υψηλού εισοδήματος και προσφέροντας πολυτελείς υπηρεσίες, μπορούμε να αυξήσουμε τη μέση κατά κεφαλήν τουριστική δαπάνη.

Η αύξηση της μέσης κατά κεφαλήν δαπάνης στον τουρισμό μπορεί να επιτευχθεί μέσω μιας σειράς στρατηγικών που επικεντρώνονται στην προσέλκυση τουριστών υψηλότερης εισοδηματικής τάξης, στην παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και στην προώθηση διαφοροποιημένων τουριστικών προϊόντων. Παραθέτουμε μερικές βασικές στρατηγικές ευρέως διαδεδομένες:

Ανάπτυξη και προώθηση πολυτελών καταλυμάτων: Η δημιουργία πολυτελών ξενοδοχείων και καταλυμάτων μπορεί να προσελκύσει τουρίστες που είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για την διαμονή τους.

Ενίσχυση της γαστρονομικής εμπειρίας: Η προώθηση της τοπικής κουζίνας μέσω gourmet εστιατορίων, φεστιβάλ φαγητού και μαθήματα μαγειρικής μπορεί να προσελκύσει τουρίστες που ενδιαφέρονται για την τοπική γαστρονομία και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για ποιοτικές γαστρονομικές εμπειρίες.

Προσφορά ειδικών τουριστικών πακέτων: Τα πακέτα που περιλαμβάνουν δραστηριότητες όπως περιηγήσεις με ξεναγό, μαθήματα πολιτισμού, θεματικές εκδρομές και αθλητικές δραστηριότητες μπορούν να αυξήσουν τη συνολική δαπάνη των τουριστών.

Επένδυση σε υποδομές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας: Βελτιώσεις στις υποδομές, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, μαρίνες, δρόμους και δημόσιες συγκοινωνίες, καθώς και παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, μπορούν να κάνουν τον προορισμό πιο ελκυστικό για τουρίστες υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου.

Δημιουργία και προώθηση πολιτιστικών και αθλητικών εκδηλώσεων: Η διοργάνωση διεθνών φεστιβάλ, συναυλιών, εκθέσεων τέχνης και αθλητικών εκδηλώσεων μπορεί να προσελκύσει τουρίστες που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτές και είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα.

Ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού: Η προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο θαλάσσιος τουρισμός, ιατρικός τουρισμός, ο αγροτουρισμός, ο οικοτουρισμός και ο συνεδριακός τουρισμός, μπορoύν να προσελκύσουν τουρίστες με συγκεκριμένα ενδιαφέροντα που είναι διατεθειμένοι να δαπανήσουν περισσότερα.

Βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη: Η εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα φιλοξενίας και εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να βελτιώσει την συνολική εμπειρία του επισκέπτη, ενθαρρύνοντάς τον να ξοδέψει περισσότερα.

Στοχευμένο marketing και προώθηση: Η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και ψηφιακών εργαλείων για την στοχευμένη προώθηση τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών μπορεί να προσελκύσει τουρίστες με υψηλότερη αγοραστική δύναμη.

Η επιτυχία αυτών των στρατηγικών απαιτεί συνεργασία μεταξύ του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και συνεχή παρακολούθηση και προσαρμογή στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των επισκεπτών. Πόσα από αυτά εφαρμόζουμε σοβαρά και με σχέδιο; Μήπως ήρθε η ώρα να κάνουμε κινήσεις που θα μας διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές μας; Ιδού η Ρόδος…

Διευθύνων Σύμβουλος - BoatsAdvisor Hub & Events | Ιστοσελίδα

Ο κ.  Αναστάσιος Κωνσταντάρος είναι επικεφαλής της  BoatsAdvisor Hub&Events, που εξειδικεύεται στην συμβουλευτική ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού (yachting), στις ναυλώσεις σκαφών αναψυχής  και στη διοργάνωση φεστιβάλ, συνεδρίων και εμπορικών εκθέσεων, μεταξύ των άλλων δραστηριοτήτων της.

19/07/2024
18/07/2024
17/07/2024
16/07/2024
15/07/2024
12/07/2024