Σε 20.000 ανήλθαν οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού "διδύμου" Philoxenia-Hotelia, που κέρδισε για μία ακόμη φορά την "ψήφο" εμπιστοσύνης του κλάδου.
Στην 33η Philoxenia, εκπροσωπήθηκε όλη η τουριστική Ελλάδα, καθώς συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση και οι 13 Περιφέρειες αλλά και πολλοί τουριστικοί Δήμοι, ενώ οι επισκέπτες του τουριστικού εκθεσιακού “διδύμου” Philoxenia – Hotelia ανήλθαν στους 20.000.
Η στόχευση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης επικεντρώθηκε στην προσπάθεια διείσδυσης του προορισμού σε νέες αγορές, με προγραμματισμένα ραντεβού με επαγγελματίες από το εξωτερικό που επιθυμούν να εντάξουν την Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη στα πακέτα τους, ώστε να προωθηθούν καινούργιες συμφωνίες σε εξειδικευμένα κοινά
Στιγμιότυπο από το περίπτερο της Booking.com
Στο περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να απολαύσουν θεματικά βίντεο με δραστηριότητες στην ύπαιθρο, όπως πεζοπορία, ποδήλατο βουνού, παραπέντε κτλ. Επίσης, το κοινό είχε την ευκαιρία να εξερευνήσει τα μνημεία UNESCO της Θεσσαλονίκης και τα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης, μέσα από ειδικές κάσκες εικονικής πραγματικότητας (virtual reality)
Το περίπτερο του Bike Friendly Hotel, του σήματος πιστοποίησης για ξενοδοχεία φιλικά προς τους ποδηλάτες, δίνοντας το παρόν στην έκθεση και προωθώντας τον εναλλακτικό τουρισμό
Το περίπτερο της Qatar Airways, του επίσημου φετινού αερομεταφορέα της έκθεσης
Από αριστερά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Tourism Generis, κ. Γιώργος Δρακόπουλος, ο γενικός διευθυντής του Global Tourism Economy Forum, κ. Jason Wang και ο αντιπρόεδρος της Ivy Alliance Tourism Consulting, κ. David Tang μίλησαν στο Διεθνές Συνέδριο Τουρισμού που έγινε στα πλαίσια της έκθεσης, με θέμα “Ασιατικός Τουρισμός: Η Ελλάδα ως προορισμός και ως Ευρωπαϊκή Πύλη”, και συμπέραναν πως η Ελλάδα μπορεί να γίνει προορισμός και πύλη εισόδου των Ασιατών ταξιδιωτών, αρκεί να εργαστεί στα επόμενα 3-5 χρόνια με συνέχεια, συνέπεια και μεθοδικότητα
Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής παρουσίασε τις διαφορετικές πλευρές του προορισμού, ξεκινώντας από τις παραλίες, τα ιστορικά μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους, μέχρι τη γαστρονομία, την φύση και τις ποικίλες δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού που προσφέρει ο προορισμός
Από αριστερά προς τα δεξιά ο γενικός διευθυντής Εμπορικής και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Fraport Greece κ. Γιώργος Βήλος, ο διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Τουρισμού και Ταξιδιών του IATA (Ευρώπη) κ. Desny Bradshaw και ο συντονιστής της 2ης ενότητας του συνεδρίου δημοσιογράφος (ALPHA TV) κ. Σταύρος Μονεμβασιώτης, συζήτησαν για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μέσω της προσέλκυσης τουριστών και από νέες αγορές, όπως οι Ασιατικές, πράγμα που αποτελεί το μεγαλύτερο ζητούμενο για την ανάπτυξη του αεροδρομίου Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει προφίλ και χαρακτηριστικά μητροπολιτικού αεροδρομίου
Το περίπτερο του Ομίλου Grecotel Hotels & Resorts
Ο Δήμος Παξών, στο περίπτερο της ΠΕΔ Ιονίων Νήσων διοργάνωσε έναν διαγωνισμό στα πλαίσια της έκθεσης για την προβολή και ανάδειξη του προορισμού σε Έλληνες και ξένους επισκέπτες. Ο διαγωνισμός “Το φιλί των Παξών στην αγκαλιά του Ιονίου” έδωσε στους συμμετέχοντες τη δυνατότητα να ταξιδέψουν στους Παξούς και άλλα νησιά του Ιονίου
Στα πλαίσια της έκθεσης Hotelia και σε συνεργασία με το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος, διεξήχθη παράλληλη εκδήλωση με τίτλο “Σχεδιασμός μάρκετινγκ για ξενοδοχεία και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων”, με εισηγητή τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, Σύμβουλο Τουριστικών Επιχειρήσεων και Οργανισμών, καθώς και διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Πατρών
Η Ένωση Ξενοδόχων Παραλίας Κατερίνης συμμετείχε στην έκθεση με δικό της stand, χορηγία ξενοδοχείων της Παραλίας Κατερίνης. Οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τον προορισμό με το brandname “Paralia”, ενώ προσφέρθηκε στο κοινό κρασί από την Πιερία, ενώ παράλληλα διενεργήθηκαν ραντεβού ξενοδόχων της περιοχής με τουριστικούς πράκτορες
Το περίπτερο του Ομίλου Acrotel Hotels & Resorts, με παρουσία πέντε ξενοδοχείων στην Χαλκιδική
Στην έκθεση συμμετείχε με δικό της περίπτερο η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό την ανάδειξη της γκάμας των τουριστικών προϊόντων και εμπειριών αλλά και των όμορφων στοιχείων του προορισμού Νότιο Αιγαίο, έχοντας μαζί της 22 νησιά από τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα τα οποία ανταποκρίθηκαν στο σχετικό κάλεσμα συμμετοχής
Στη φετινή διοργάνωση των δύο εκθέσεων σημειώθηκε ανατροπή του μείγματος των επισκεπτών, με τους επαγγελματίες που έδωσαν το “παρών” τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό να αυξάνονται σημαντικά
Με στόχο τη διεύρυνση της αναγνωρισιμότητας της Αστυπάλαιας σε επαγγελματίες της διεθνούς τουριστικής αγοράς σε επίπεδο προβολής αλλά και συνεργασιών με διακινητές ταξιδιών, ο Δήμος Αστυπάλαιας ολοκλήρωσε τον κύκλο των προγραμματισμένων συναντήσεων στο πλαίσιο της έκθεσης
Το Mouzenidis Group έδωσε το “παρών” στην έκθεση με ένα περίπτερο που φιλοξένησε όλες τις εταιρείες του Ομίλου.
Οι δυνατότητες και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Μονεμβασιάς αλλά και η ποικιλομορφία του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, ήταν τα θέματα που αναδείχτηκαν στις συναντήσεις του Δήμου Μονεμβασιάς με τους “hosted buyers”, με απώτερο σκοπό τη συνεργασία, την αύξηση του τουριστικού ρεύματος, αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης υποδέχτηκε στο περίπτερό του στον χώρο του “Study in Thessaloniki” πληθώρα επισκεπτών, με ενδιαφέρον για τα προγράμματα σπουδών του Κολλεγίου, αλλά και επαγγελματίες του κλάδου με την προοπτική μελλοντικής συνεργασίας με τη Σχολή Τουρισμού που προσφέρει
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.