Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumΚριτήρια για να γίνετε εταιρεία DMC

Κριτήρια για να γίνετε εταιρεία DMC

Κριτήρια για να γίνετε εταιρεία DMC
του Τάσου Παππά

Η δημιουργία μίας εταιρείας DMC, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει σε μια νύχτα. Το ίδιο ισχύει και για τα υποψήφια στελέχη τέτοιων εταιρειών. Απαιτείται μεγάλη θέληση, μακροχρόνια δέσμευση και πάνω απ’όλα «επένδυση». Όταν ένας υποψήφιος πελάτης σκέπτεται να χρησιμοποιήσει μία εταιρία DMC, θα βασίσει την επιλογή του στα παρακάτω κριτήρια:

  • Ικανότητα άμεσης και αποτελεσματικής απάντησης στα αιτήματα του πελάτη
  • Ξεκάθαρη κοστολόγηση και χωρίς εκπλήξεις –  με εγγυημένες τιμές
  • Βαθιά γνώση του προορισμού
  • ‘Αψογη κατανόηση των «μηχανισμών» των ταξιδίων κινήτρων και εταιρικών συναντήσεων
  • Εμπειρία και ικανότητες του μόνιμου προσωπικού της εταιρείας
  • Δημιουργικότητα, Ευελιξία και Προνοητικότητα
  • Συστάσεις απο πελάτες και τοπική φήμη
  • Οικονομική σταθερότητα

Οι στόχοι μίας μελλοντικής εταιρείας DMC δεν θα πρέπει να περιορίζονται μόνο στο να «εκπέμπουν» την εικόνα μίας DMC, αλλά να πληρούν τα παραπάνω κριτήρια, και να αναπτύξουν την εξειδίκευση να εκπληρώνουν τις επιθυμίες και απαιτήσεις του πελάτη.

Γραφεία Εισερχομένου Τουρισμού, με βαθιά γνώση ενός προορισμού, θα μπορούσαν να γίνουν εξαιρετικές εταιρείες DMC, υπό τον όρο ότι θα προσαρμόσουν τις πολιτικές της εταιρείας τους στις ανάγκες των πελάτων και θα εφαρμόσουν τις σωστές στρατηγικές, στόχους και τρόπους λειτουργίας.

Πριν ξεκινήσει κάποιος την «περιπέτεια» της διαχείρισης προορισμών (destination management), είναι απαραίτητο να εξετάσει τα δυνατά σημεία του προορισμού και να αποφασίσει το μέλλον του ως DMC, κάνοντας καταρχάς τις παρακάτω ερωτήσεις σχετικά με τον Προορισμό:

  • Έχει υψηλού επιπέδου υποδομές και αξιοθέατα;
  • Έχει την απαραίτητη έλξη και θετική εικόνα προς τα έξω;
  • Είναι εύκολα προσβάσιμος;
  • Είναι τα κόστη ανταγωνιστικά, σε σχέση με γειτονικούς προορισμούς;
  • Υπάρχει επαρκής προβολή από ένα εθνικό Οργανισμό;

Κατά δεύτερον, η υποψήφια εταιρεία DMC πρέπει να αποφασίσει αν υπάρχει αρκετός «χώρος» για ακόμη μία εταιρεία του είδους, κάνοντας τις παρακάτω ερωτήσεις για τη θέση της στην τοπική αγορά:

  • Θα υπάρξει ανταγωνισμός με πολλές τοπικές εταιρείες;
  • Υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός σε θέματα διαχείρισης προορισμού;
  • Θεωρεί ότι μπορεί να τα πάει καλύτερα απο τον ανταγωνισμό;
  • Θα «ανοίξει» νέες αγορές ή θα πάρει ένα μέρος της υπάρχουσας «πίτας»;
  • Προτίθεται να διαθέσει τον απαραίτητο χρόνο και πόρους;

Έχοντας αποφασίσει για τη δυναμική του προορισμού και της εταιρείας, μπορεί κάποιος να αρχίσει να ετοιμάζεται για τη μεγάλη περιπέτεια, έχοντας κατά νου ότι συχνά «είναι προτιμότερο να είσαι ένα πετυχημένο γραφείο εισερχομένου τουρισμού, παρά μία μέτρια εταιρεία DMC»

Στο επόμενο άρθρο: H προετοιμασία – Δημιουργία αυτόνομης μονάδας DMC

© Tasso Pappas CITE
Απόδοση στα ελληνικά από το Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece”

* O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “To be or not to be a DMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου Certified Incentive Travel Executive (CITE).

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024