Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumTo be or not to be a DMCΟι σημαντικές μέρες της έκθεσης

To be or not to be a DMCΟι σημαντικές μέρες της έκθεσης

To be or not to be a DMC
Οι σημαντικές μέρες της έκθεσης

Μην ανυπομονείτε να έχετε άμεσα αποτελέσματα, τρέχοντας πάνω-κάτω τους διαδρόμους της έκθεσης, μήπως και τυχόν κάποιος ενδιαφερθεί για την εταιρία σας. Αυτή είναι λανθασμένη τακτική!

Ένας σοβαρός επισκέπτης-αγοραστής, δε θέλει να ενοχλείται στο δρόμο για τα ραντεβού του, για να ακούσει το πόσο καλοί είμαστε σε αυτό που κάνουμε. Παραμένοντας εντός του περιπτέρου σας, ενδεχομένως να μην δείτε τόσους αγοραστές όσους εκτός αυτού, αλλά τουλάχιστον θα δείτε αυτούς που ενδιαφέρονται για τον προορισμό σας.

Παρόλαυτα, κάποιες φορες κι επιλεκτικά, αξίζει να κυκλοφορείστε κι εκτός του stand σας, για τους ακόλουθους λόγους:



  • Να χαιρετήστε αγοραστές που ήδη γνωρίζετε και ξέρουν ότι θα βρίσκεστε στην έκθεση

  • Για γενικότερη δικτύωση, βλέποντας συναδέλφους από άλλους προορισμούς

  • Να δείτε ποιοι προορισμοί είναι «στη μόδα»

  • Να δείτε ποιοι είναι οι σημαντικοί αγοραστές της έκθεσης και τι αλλαγές έχουν γίνει σε στελέχη μεγάλων διοργανωτών ταξιδίων κινήτρων

  • Να συμμετέχετε σε cocktails, π.χ. στο περίπτερο του SITE Global ή του MPI, αν είστε μέλος του συγκεκριμένου συνδέσμου

  • Να παρακολουθήστε κλαδικά σεμινάρια (ει δυνατόν εκτός ωραρίων εκθέσεως)

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η υπομονή είναι ο καλύτερος σύμβουλος. Δε χρειάζεται να πανικοβληθείτε μόνο και μόνο γιατί δεν υπογράψατε το «μεγάλο συμβόλαιο» την πρώτη, δεύτερη ή και την τελευταία ημέρα της έκθεσης. Γενικώς, είναι σπάνιο να φύγετε από την έκθεση έχοντας κερδίσει κάποια συγκεκριμένη δουλειά. Αυτό που έχει σημασία είναι να έχετε τις επαφές, που μπορεί να σας δώσουν κάποια δουλειά, μερικούς μήνες μετά. Το σημαντικό είναι να προωθήστε τον προορισμό σας και να βρείτε το είδος των εταιρειών που ενδιαφέρονται να γίνουν πελάτες σας στο μέλλον.

Στο περίπτερο σας, θα ήταν χρήσιμο να κάνετε κάποιες στρατηγικές συνεργασίες με προμηθευτές και να δουλέψτε ως ομάδα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με ξενοδοχεία, εταιρείες κρουαζιέρας, αεροπορικές εταιρείες και χώρους εκδηλώσεων, για τον ίδιο προορισμό. Η συμφωνία σας θα έγκειται στην ανταλλαγή επαγγελματικών καρτών και επαφών που εσείς δεν είδατε και αντίστροφα. Οι καλές σχέσεις με τους προμηθευτές σε ένα προορισμό είναι στρατηγική νίκης!

Οι έμπειρες εταιρείες DMC δεν είναι «συλλέκτες» επαγγελματικών καρτών και δεν σταματούν όποιον περάσει έξω απο το περίπτερο για να πάρουν την κάρτα του. Αντίθετα, θέλουν να είναι επιλεκτικοί και να έρθουν σε επαφή με αγοραστές που είναι σοβαροί και έχουν ενδιαφέρον για τον προορισμό τους.

Την επόμενη εβδομαδα: «Κατά τη διάρκεια της έκθεσης»

© TassoPappasCITE
Απόδοση στα ελληνικά από το Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece” cdoucas@travelcollection.gr

*O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “TobeornottobeaDMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου CertifiedIncentiveTravelExecutive (CITE). Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφτείτε το http://sites.google.com/site/tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνείστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024