Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςIncentive ForumTo be or not to be a DMCΣυμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις

To be or not to be a DMCΣυμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις

To be or not to be a DMC
Συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις

Οι κλαδικές εμπορικές εκθέσεις προσφέρουν μία εξαιρετική ευκαιρία για την προβολή του προορισμού και της εταιρείας σας, σε διεθνείς διοργανωτές συνεδρίων και ταξίδια κινήτρων, αλλά και σε τελικούς πελάτες (δηλαδή επιχειρήσεις που οργανώνουν εταιρικές εκδηλώσεις). Συνήθως οι εταιρείες DMC συμμετέχουν στο περίπτερο του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της χώρας τους. Ιδανικά, το θέμα του περιπτέρου θα πρέπει να αναδεικνύει τα δυνατά σημεία του προορισμού, καθώς και των προμηθευτών που συμμετέχουν.

Σε αντίθεση με τα ταξίδια προώθησης πωλήσεων, όπου προβάλλεται πρώτα η εταιρεία και δευτερεύοντως ο προορισμός, στις εμπορικές εκθέσεις γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Η συμμετοχή σε έκθεση δεν είναι ούτε ταξίδι αναψυχής, ούτε ένα ακόμα ταξίδι πωλήσεων. Πρέπει να έχετε κάνει σωστή προετοιμασία, σε συνεργασία τόσο με τον Οργανισμό Τουρισμού, όσο και με τους άλλους συμμετέχοντες, με κύρια χαρακτηριστικά το/την:

  • Επιλογή ενός «θέματος», τόσο για το περίπτερο, όσο και για την προβολή γενικότερα
  • Χρονοδιάγραμμα δράσεων
  • Δημιουργία ομάδων εργασίας με προκαθορισμένες αρμοδιότητες
  • Χρήση κατάλληλου προωθητικού υλικού
  • Εκστρατεία μέσω αλληλογραφίας
  • Στόχευση συγκεκριμένων αγοραστών που μας ενδιαφέρουν
  • Προγραμματισμό για πρόγραμμα ψυχαγωγίας ή κάτι αντίστοιχο που θα προσελκύσει τους αγοραστές στο περίπτερο
  • Τρόπο ενημέρωσης των συν-εκθετών για τα στοιχεία όσων επισκέφτηκαν το περίπτερο
  • Συμφωνία μεταξύ των συν-εκθετών για τους «κανόνες ηθικής και συμπεριφοράς» εντός του περιπτέρου
  • Προγραμματισμός των απαντήσεων που θα δοθούν – και σε τι χρόνο – στα τυχόν αιτήματα των αγοραστών.

Ιδανικά, τα παραπάνω πρέπει να έχουν συμφωνηθεί, τόσο με τον Οργανισμό Τουρισμού, όσο και με τους άλλους συμμετέχοντες, σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα πριν την έκθεση. Σε ό,τι αφορά αυτά που εσείς μπορείτε να κάνετε, είναι η έγκαιρη ενημέρωση των υποψήφιων πελατών-αγοραστών σας για τον αριθμό του περιπτέρου που θα βρίσκεστε, να δημιουργήσετε μια ελκυστική πρόσκληση, να κλίσετε συναντήσεις εκ των προτέρων και να ετοιμάσετε κάποια παραδείγματα προγραμμάτων, ως ιδέες για το τι μπορείτε να προσφέρετε. Σπάνια βέβαια θα χρησιμοποιήστε ένα τέτοιο «πακέτο» αυτούσιο, αλλά θα αποτελέσει ένα έναυσμα για συζήτηση με τον πελάτη.

Είναι χρήσιμο να θυμάστε συνέχεια ότι κι άλλοι προορισμοί θα βρίσκονται στην ίδια έκθεση. ‘Ασχετα με το πόσο δημοφιλής είναι ο κάθε προορισμός, σε σχέση με το δικό σας, το να μην κάνετε τίποτε, δε θα φέρει κίνηση στο περίπτερο σας.

Την επόμενη εβδομάδα: Οι σημαντικές ημέρες στην έκθεση

© TassoPappasCITE
Απόδοση στα ελληνικά από το Κωνσταντίνο Δούκα, μέλος Δ.Σ. του Site Greece” cdoucas@travelcollection.gr

*O Τάσος Παππάς CITE είναι πρόεδρος του Ελληνικού Παραρτήματος του Site (Συνδέσμου Στελεχών Επαγγελματικών Κινήτρων & Ταξιδίων) και διατέλεσε πρόεδρος του διεθνούς Site το 2000. Το άρθρο είναι μέρος του βιβλίου “TobeornottobeaDMC” (1996), ως μέρους της διατριβής του στην απόκτηση του επαγγελματικού τίτλου CertifiedIncentiveTravelExecutive (CITE). Για περισσότερες πληροφορίες για τον Τάσο Παππά επισκεφτείτε το http://sites.google.com/site/tassopappasconsultancy/ ή επικοινωνείστε με το tassopappas@otenet.gr

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024