Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηBusiness Seminars – Πρόγραμμα Σεμιναρίων Μαΐου

Business Seminars – Πρόγραμμα Σεμιναρίων Μαΐου

Business Seminars – Πρόγραμμα Σεμιναρίων Μαΐου

.Diploma in Customer Relationship Management
Ολοκληρωμένος κύκλος σεμιναρίων που καλύπτει καίρια θέματα εμπορικής ανάπτυξης και διαχείρισης πελατειακών σχέσεων

4 καταξιωμένοι εισηγητές, ενεργά στελέχη επιχειρήσεων

Ημερομηνίες διεξαγωγής:
Έναρξη: 20/05/2006, Λήξη: 15/07/2006

Ώρες διεξαγωγής: κάθε Σάββατο 09.30 – 17.30

Τόπος διεξαγωγής: αίθουσες σεμιναρίων Global Training, Βουλής 31-33, Σύνταγμα, 4ος όροφος

Τα Business Seminars δημιούργησαν τo ολοκληρωμένο ταχύρρυθμο σχολείο ανάπτυξης Διοικητικών Ικανοτήτων Diploma in Customer Relationship Management, 72 ωρών, με σκοπό την παροχή ολοκληρωμένης και εφαρμόσιμης στην πράξη εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι να μπορέσουν οι εκπαιδευόμενοι, να γίνουν «από την επόμενη ημέρα» καλύτεροι και αποδοτικότεροι στη δουλειά τους, προσφέροντας τους έτσι το άμεσο προσδοκώμενο και μετρήσιμο αποτέλεσμα.

Με την ολοκλήρωση της παρακολούθησης τουλάχιστον του 90% των ωρών, οι συμμετέχοντες δικαιούνται certificate of attendance, ενώ με την επιτυχία στις εξετάσεις το Diploma.

Το Diploma in Customer Relationship Management είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει τόσο τις γενικές γνώσεις και ικανότητες που απαιτούνται από το σύγχρονο στέλεχος εμπορικού τμήματος όσο και να εμβαθύνει στο ειδικότερο αντικείμενο της εκάστοτε ενότητας / μαθήματος.

Εκτός από την απαραίτητη στοιχειώδη θεωρητική προσέγγιση, οι μέθοδοι εκπαίδευσης που ακολουθούνται περιλαμβάνουν κατά κύριο λόγο, συμμετοχική συζήτηση, role playing games, case studies & best practices, ατομικές και ομαδικές ασκήσεις.

Το Diploma in Customer Relationship Management περιλαμβάνει 9 απαιτούμενα μαθήματα, τα οποία είναι:

  • CR 01. Στρατηγικές Ανάπτυξης, εισηγητής: Κώστας Στάμκος, διευθυντής Business Seminars
  • CR 02. Σύγχρονες Πωλήσεις, εισηγητής: Γιώργος Λαμπούσης, key account manager Chipita
  • CR 03. Αποτελεσματική Επικοινωνία, εισηγητής: Αριστείδης Πανέτσος, διευθυντής ανάπτυξης Chipita
  • CR 04. Επιτυχημένες Διαπραγματεύσεις, εισηγητής: Γιώργος Λαμπούσης, key account manager Chipita
  • CR 05. Διαχείριση Χρόνου και ¶γχους, εισηγητής: Αριστείδης Πανέτσος, διευθυντής ανάπτυξης Chipita
  • CR 06. Χειρισμός Συγκρούσεων, εισηγητής: Αριστείδης Πανέτσος, διευθυντής ανάπτυξης Chipita
  • CR 07. Υποδειγματική Εξυπηρέτηση, εισηγητής: Γιώργος Λαμπούσης, key account manager Chipita
  • CR 08. Marketing για Ανάπτυξη, εισηγητής: Γιάννης Σηφάκης, marketing and sales director ING Πειραιώς
  • CR 09. Εφαρμοσμένα Οικονομικά, εισηγητής: Κώστας Στάμκος, διευθυντής Business Seminars

Οι εισηγητές, επιλέχθηκαν προσεκτικά με απαραίτητο κριτήριο την πολυετή ενεργή και επιτυχημένη ενασχόληση στην πράξη με το αντικείμενο που πραγματεύονται, με στόχο να μπορούν να προσφέρουν πέραν από το απαιτούμενο θεωρητικό υπόβαθρο και εφαρμόσιμες πρακτικές στους συμμετέχοντες.

Πληροφορίες:

Για περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα Diploma in Customer Relationship Management και για δηλώσεις συμμετοχής, επικοινωνήστε με τα Business Seminars ή ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.kariera.gr/Main/Seminars/SeminarDetails.aspx?lang=1&group=1&categ=2&subcateg=44&code=290

Επικοινωνία:

Μπορείτε να επικοινωνείτε με τα Business Seminars, καθημερινές από τις 09:30 μέχρι τις 17:30, στα:

Τηλ.: 210 67.73.548

E-mail: seminars@kariera.gr

Web: http://www.kariera.gr

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024