Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΠαρουσίασηBusiness SeminarsDiploma in Business Management

Business SeminarsDiploma in Business Management

Diploma in Business Management

Εισαγωγή:

Τα Business Seminars και η Globaltraining παρουσιάζουν το Diploma in Business Management (Dip.BM) .

To Dip.BM αποτελείται από 11 ενότητες – μαθήματα που θεωρούνται `must` για όλες τις επιχειρήσεις του 21ου αιώνα και είναι προσαρμοσμένα με ρεαλισμό στην Ελληνική αλλά και στην παγκόσμια πραγματικότητα. Το πρόγραμμα είναι ένα δυναμικό ανταγωνιστικό εργαλείο το οποίο δίνει τις βάσεις στους συμμετέχοντες για να ανταποκριθούν στην απαιτητική αγορά εργασίας.

Όλες οι ενότητες διδάσκονται από την πρακτική τους σκοπιά, αυτή που θα χρειαστεί να γνωρίζουν οι συμμετέχοντες στην εργασία τους.

Το εντατικό Dip.BM διάρκειας 88 ωρών , διεξάγεται από τις 8 Φεβρουαρίου 2006 μέχρι τις 25 Απριλίου 2006.

Με το πέρας της παρακολούθησης (min 90% παρακολούθησης του προγράμματος) χορηγείται Certificate of attendance , ενώ κατόπιν επιτυχίας στις εξετάσεις του Απριλίου, το Diploma .

Για τον πρωτεύσαντα στις εξετάσεις, χορηγείται πλήρης υποτροφία για την απόκτηση του εξειδικευμένου και διεθνούς τίτλου C.I.A.

Σε ποιους απευθύνεται:

To Dip.BM είναι ένα Diploma το οποίο απευθύνεται σε άτομα που ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ουσιαστική και πρακτική γνώση στην διοίκηση των επιχειρήσεων (Business Administration)

Απευθύνεται συγκεκριμένα:

  • Σε άτομα που θέλουν να αποκτήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας
  • Σε όσους επιθυμούν να εισέλθουν στην αγορά εργασίας, έχοντας τις κατάλληλες πρακτικές γνώσεις
  • Σε άτομα τα οποία προέρχονται από χώρους εκτός της διοίκησης των επιχειρήσεων και που δεν έχουν «διοικητικές» βάσεις που απαιτεί ή που θα απαιτήσει η εργασία τους
  • Σε εκείνους που θέλουν να αποκτήσουν ένα μακροχρόνιο MBA (Masters in Business Administration) και χρειάζονται τις απαραίτητες και ουσιαστικές βάσεις.

Παρουσίαση Προγράμματος:

To πρόγραμμα εκπονήθηκε από τον Δρ. Κωνσταντίνο Κυρίτση, ο οποίος είναι και ο επιστημονικός υπεύθυνος του diploma.

1. Orientation day

Εισηγητής: Δρ. Κωνσταντίνος Κυρίτσης BA MA PhD FRSA DipCG

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 4 ΩΡΕΣ

Στο Orientation day θα εξηγηθεί το πρόγραμμα, η σειρά των Workshops και θα γίνει ο αρχικός «σχεδιασμός μιας επιχείρησης» έτσι ώστε να γίνει κατανοητό πώς και που επηρεάζει η κάθε ενότητα μία επιχείρηση.

2. Business Information Systems & e-strategy

Εισηγητής: Αρσένης Πασχόπουλος BA, MSc

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Business Information Systems & e-strategy Workshop θα εξηγηθεί η σημασία του όρου «Πληροφορία» (Information) για μια επιχείρηση. Θα εξηγηθούν τα πληροφοριακά συστήματα και η χρησιμότητά τους στη στρατηγική μιας επιχείρησης. Επίσης θα αναλυθούν οι όροι Knowledge Management, τα περίφημα επιχειρηματικά μοντέλα των Earl, McFarland, Porter και θα γίνει λεπτομερής ανάλυση σχεδιασμού πληροφοριακών συστημάτων για μία επιχείρηση. Τέλος, θα γίνει αναφορά στην «e – στρατηγική», την χρησιμότητα των web sites και του e – commerce.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου για προώθηση και πώληση προϊόντων και υπηρεσιών
  • Επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικής προώθησης και πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών
  • Παρουσίαση δικτυακών τόπων (φιλοσοφία, μηχανισμός λειτουργίας, κόστος) που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την προβολή μέσω Web
  • Παρουσίαση των τρόπων διαφήμισης στο WEB
  • «Στήσιμο» διαδικτυακής καμπάνιας μέσω web
  • Διαφήμιση μέσω E-MAIL
  • Ανάπτυξη πλαισίου για το περιεχόμενο και τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος
  • Σημεία – κλειδιά για την επιτυχία του εγχειρήματος «e-επιχειρείν»
  • Παγίδες που πρέπει να αποφευχθούν

3. Marketing Management

Εισηγητής: Γιάννης Σηφάκης ΒΑ, ΜΒΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Marketing Management θα παρουσιαστεί ο όρος Marketing, οι διαδικασίες ενός τμήματος Marketing, τα μοντέλα ανάλυσης έρευνας των αγορών (Market Research, ο κύκλος ζωής των προϊόντων (Product Life cycle), ο χαρακτηρισμοί και η ανάλυση της βιωσιμότητας των προϊόντων, το γνωστό `Marketing Mix`, ο στρατηγικός σχεδιασμός marketing, η σημασία των πωλήσεων και άλλα.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Ο νέος παγκοσμιοποιημένος κόσμος – οι αγορές αλλάζουν το marketing
  • Το περιβάλλον του Marketing
  • H επιχείρηση και οι εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας
  • Η επιχείρηση και ο έξω κόσμος, η τοπική αγορά, ο διεθνής ανταγωνισμός
  • Corporate Branding, «must» για την επιχείρηση που θέλει να προβάλει το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα
  • Η καταναλωτική συμπεριφορά του πελάτη
  • Τα είδη των πελατών
  • Τμηματοποίηση της αγοράς – Στόχευση στις κατάλληλες αγορές
  • Δημιουργία του κατάλληλου προϊόντος
  • Το λιανεμπόριο / οι υπηρεσίες
  • Ανταγωνισμός

4. Human Resources & Managing People

Εισηγητής: Δρ. Δημήτριος Κυρίτσης BA MA PhD

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Managing People, ο εισηγητής θα παρουσιάσει τι πρέπει να γνωρίζει μία επιχείρηση όσον αφορά την διοίκηση του προσωπικού της. Θα αναλυθούν οι βασικές θεωρίες της διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και οι έννοιες των κινήτρων (motivation), μεθόδων επιμέτρησης (Performance Management), μεθόδων αξιολόγησης (Appraisal schemes) κά. Ο σκοπός, είναι να γίνει κατανοητός μέσα από case studies ο στρατηγικός χαρακτήρας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Motivation
  • Recruitment & Selection
  • Job analysis & design
  • Appraisals
  • Performance Management
  • Power & Authority
  • Leadership
  • HR Planning
  • Training & Development

5. Audit & Corporate Governance

Εισηγητής: Στέλιος Ντότσιας BA, ACCA

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Audit & Corporate Governance, θα αναλυθούν οι έννοιες του Ελέγχου (Audit) και πως αυτές διαμορφώνονται στις μέρες μας. Θα παρουσιαστούν μέθοδοι και διαδικασίες ελέγχου, η διαφορά εσωτερικού και εξωτερικού ελέγχου και ο ρόλος τους (Internal & External Audit & Role). Επίσης, θα αναλυθεί η σχέση και η σημασία των διεθνών λογιστικών προτύπων και των διεθνών ελεγκτικών προτύπων στη σημερινή αγορά εργασίας, καθώς και ο όρος Εταιρική Διακυβέρνηση για τον χώρο των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Εσωτερικός Έλεγχος
  • Εξωτερικός Έλεγχος
  • Διαδικασίες Ελέγχου
  • Εταιρική Διακυβέρνηση
  • Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
  • Διεθνή Ελεγκτικά Πρότυπα
  • Ευθύνη Διοίκησης
  • Ευθύνη Ελεγκτών
  • Προτερήματα και Αδυναμίες του Ελέγχου σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις

6. Operations & Project Management

Εισηγητής: Χανδρινός Κωνσταντίνος ΒΑ ΜΒΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Θα αναλυθεί ο τρόπος λειτουργίας μιας επιχείρησης. Θα παρουσιαστούν μέθοδοι και διαδικασίες διοίκησης των projects, καθώς και μέθοδοι προγραμματισμού. Επίσης, θα αναλυθεί η σχέση και η σημασία της ποιότητας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας εταιρείας, καθώς και οι μέθοδοι ανεύρεσης λύσεων, σχετικών με τη λειτουργικότητα της επιχείρησης.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Operations history
  • Operations Management
  • Quality issues
  • IT & operations
  • Project Management Techniques
  • Programming & Scheduling methods

7. Accounting Principles (Βασισμένο στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα)

Εισηγητής: Δημήτρης Θωμάς ΒΑ, ACCA

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Accounting Principles workshop, αρχικά θα εντοπιστούν οι σημαντικότερες διαφορές του Ελληνικού Λογιστικού Σχεδίου με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς που ήδη από το 2005 είναι απαραίτητα για τις εισηγμένες επιχειρήσεις της χώρας μας. Θα εξηγηθούν οι νέοι λογιστικοί όροι που θα επηρεάσουν τις επιχειρήσεις, οι λογιστικοί χειρισμοί και η παρουσίαση των χρηματοοικονομικών καταστάσεων μέσα από περιπτωσιολογίες (case studies). Το υλικό που θα χρησιμοποιηθεί στο workshop αυτό θα είναι απόσπασμα από το best seller στην Ελλάδα «Πρακτικά Εγχειρίδια για τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα – τέσσερις τόμοι» που δίδεται μετά από έγκριση των συγγραφέων και της Globaltraining (η έκδοση έχει χαρακτηριστεί «σταθμός» στην Ελλάδα).

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Διαφορές Ελληνικού λογιστικού σχεδίου και Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
  • Στόχος των ΔΛΠ
  • Αποδέκτες των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
  • Τι προσέχουμε όταν ‘διαβάζουμε` χρηματοοικονομικές καταστάσεις
  • Τα 10 ‘Τρικ` της Λογιστικής
  • Τα σημαντικότερα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
  • Ειδικά Case Studies για τα ΔΛΠ
  • Προετοιμασία Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων
  • Ταμειακές Ροές
  • Μισθώσεις
  • Αναβαλλόμενη Φορολογία

8. Special Quality Issues

Εισηγητής: Ναπολέων Πάτρας BEng, MA, MSc

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Special Quality Issues Workshop, θα αναλυθεί ο όρος Ποιότητα (Quality), η σημασία του στις επιχειρήσεις, οι τρόποι επιμέτρησής του και θα εξηγηθούν οι γνωστές σχετικές θεωρίες ποιότητας και ο στόχος τους (Total Quality Management, Quality Circles, Six Sigma, `Agility`).

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Efficiency & Effectiveness
  • Quality & the Company
  • TQM (Διοίκηση Ολικής Ποιότητας)
  • Quality Circles
  • Agility

9. Finance

Εισηγητής: Δημήτρης Θωμάς BA, ΑCCΑ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Finance workshop, θα αναλυθούν και θα εξηγηθούν σημαντικά θέματα της χρηματοοικονομικής επιστήμης που επηρεάζουν τις Ελληνικές επιχειρήσεις και χρησιμοποιούνται στην υιοθέτηση των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. Η γνώση τους είναι απαραίτητη για να γίνει ορθή ανάλυση και να εξαχθούν ορθά συμπεράσματα επί των χρηματοοικονομικών καταστάσεων.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Διαχείριση Κεφαλαίου Κίνησης
  • NPV Καθαρή Παρούσα Αξία
  • Χρεωλυμένο Κόστος Amortized Cost
  • Black & Scholes Model
  • Διονημικό Μοντέλο Binomial Model
  • Budgeting Προϋπολογισμοί
  • Ανάλυση Αποκλίσεων

10. Business Planning & Strategy

Εισηγητής: Δρ. Κωνσταντίνος Κυρίτσης BA MA PhD FRSA DipCG

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

Στο Business Planning & Strategy workshop, θα εξηγηθεί ο όρος `στρατηγική` σε όλα τα επίπεδα (Corporate, Business and Functional) και η σχέση της στρατηγικής με την «αποστολή» (mission) μιας εταιρείας. Θα εξηγηθεί πως επηρεάζει η στρατηγική τη δομή και την κουλτούρα (Structure & Culture) μιας επιχείρησης. Θα εξηγηθεί επίσης ο τρόπος εντοπισμού των `stakeholders` μιας επιχείρησης, θα αναλυθούν οι διάφοροι τρόποι ανάπτυξης εταιρειών (Growth strategies), ο τρόπος περιβαλλοντολογικής μελέτης για μία εταιρεία και άλλα. Επίσης, θα εξηγηθεί το μοντέλο δημιουργίας ενός Business Plan.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Στρατηγική – έννοια
  • Ο ρόλος – στόχος των επιχειρήσεων
  • VMOST (Vision, Mission, Objectives, Strategy, Tactics)
  • External Assessment & Models
  • Internal Assessment & Models
  • Growth Strategies
  • Means & Methods for Growth
  • Global Competition
  • Competitive Advantage
  • Marketing & Competition
  • Change Management
  • Ethics in Business
  • Business Planning

11. Business Management Skills

Εισηγητής: Στάμκος Κώστας ΒΑ, ΜΒΑ, ACS, FLMI

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ΩΡΕΣ

11α. Time and Stress Management Skills. Η ενότητα time and stress management, αποσκοπεί στο να δείξει πρακτικά θέματα διαχείρισης χρόνου και άγχους, που μας απασχολούν στην καθημερινότητα μας, δίδοντας μας άμεσα εφαρμόσιμες και κυρίως πρακτικές λύσεις. Μέσα από παράθεση τεχνικών και διενέργεια ασκήσεων, μας ξεναγεί στην επιστήμη της οργάνωσης του χρόνου και του άγχους.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Βασικά λάθη και παρανοήσεις προγραμματισμού
  • to do list
  • καθορισμός προτεραιοτήτων
  • η διαφορά μεταξύ του «επείγοντος» και του «σημαντικού»
  • θέσπιση στόχων
  • s.m.a.r.t στοχοθεσία
  • τεμαχισμός αντικειμένων / projects
  • διαχείριση όσων διακόπτουν εισβάλλοντας στο γραφείο
  • διαχείρiση των τηλεφωνικών διακοπών
  • ανάθεση εργασιών
  • διαχείριση των συσκέψεων
  • υπομνήματα οργάνωσης χρόνου / to do list / θέσπισης στόχων
  • άγχος: συμπτώματα και επιπτώσεις
  • τεχνικές αντιμετώπισης άγχους

11β. Communication Skills. Η ενότητα Communication Skills, αποσκοπεί στο να παραθέσει πρακτικά θέματα επικοινωνίας, που μας απασχολούν στην καθημερινότητα μας, δίδοντας μας άμεσα εφαρμόσιμες και κυρίως πρακτικές συμβουλές. Κατηγοριοποιεί τις συμπεριφορές και προσαρμόζει ανάλογα, τη δικιά μας λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία.

Συγκεκριμένα, θα αναλυθούν οι ακόλουθες ενότητες:

  • Εισαγωγή / βασικές διευκρινήσεις
  • Προσωπικότητα
  • Παράγοντες διαμόρφωσης προσωπικότητας (κληρονομικοί / επίκτητοι)
  • Τύποι προσωπικότητας (χαρακτηριστικά διαμόρφωσης τους)
  • Συμπεριφορά
  • Τύποι συμπεριφοράς (χαρακτηριστικά)
  • Τύποι συμπεριφοράς (σωστός και λανθασμένος τρόπος προσέγγισης)
  • Κύκλος ζωής (ηλικιακά στάδια)
  • Προσαρμογή της συμπεριφοράς, ανάλογα με τα στάδια του κύκλου ζωής
  • Η γλώσσα του σώματος
  • Πρόσωπο / Κορμός / Aκρα / Αξεσουάρ
  • Συνδυασμός σημάτων
  • Τεστ

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής:

Μαθήματα κάθε Τρίτη και Τετάρτη, 17:30 – 21:30.

  • Τετάρτη 08/02/2006 – Orientation Dip.BM
  • Τρίτη 14/02 – Business Information Systems & E – Strategy
  • Τετάρτη 15/02 – Business Information Systems & E – Strategy
  • Τρίτη 21/02 – Marketing Management
  • Τετάρτη 22/02 – Marketing Management
  • Τρίτη 28/02 – HR – Managing People
  • Τετάρτη 01/03 – HR – Managing People
  • Τρίτη 07/03 – Audit & Corporate Governance
  • Τετάρτη 08/03 – Audit & Corporate Governance
  • Τρίτη 14/03 – Operations & Project Management
  • Τετάρτη 15/03 – Operations & Project Management
  • Τρίτη 21/03 – Accounting Principles
  • Τετάρτη 22/03 – Accounting Principles
  • Τρίτη 28/03 – Special Quality Issues
  • Τετάρτη 29/03 – Special Quality Issues
  • Τρίτη 04/04 – Business Planning and Strategy
  • Τετάρτη 05/04 – Business Planning and Strategy
  • Τρίτη 11/04 – Finance
  • Τετάρτη 12/04 – Finance
  • Τρίτη 18/04 – Business Management Skills
  • Τετάρτη 19/04 – Business Management Skills
  • Τετάρτη 25/04 – Examinations

Χώρος διεξαγωγής:

Αίθουσα Σεμιναρίων Globaltraining, Βουλής 31-33 Σύνταγμα, 4ος όροφος

Κόστος DBA:

(Δυνατότητα καταβολής σε τρεις δόσεις με κατάθεση σε συνεργαζόμενες τράπεζες: 20% προκαταβολή και 2 ισόποσες δόσεις: Μαρτίου 40% και Απριλίου 40%)

Κόστος για εταιρείες :

  • μονή συμμετοχή 1.400 Ευρώ
  • διπλή συμμετοχή 1.300 Ευρώ ανά άτομο
  • άνω των δύο συμμετοχών, 1.250 Ευρώ ανά άτομο

Κόστος για ιδιώτες :

  • μονή συμμετοχή 1.100 Ευρώ
  • διπλή συμμετοχή 980 Ευρώ ανά άτομο
  • άνω των δύο συμμετοχών, 920 Ευρώ ανά άτομο

Κόστος για φοιτητές :

  • μονή συμμετοχή 820 Ευρώ
  • διπλή συμμετοχή 750 Ευρώ ανά άτομο
  • άνω των δύο συμμετοχών, 700 Ευρώ ανά άτομο

Σε περίπτωση ακύρωσης από τον συμμετέχοντα, δεν επιστρέφεται το κόστος του σεμιναρίου, αλλά μεταφέρεται το δικαίωμα συμμετοχής σε επόμενο ανοικτό σεμινάριο / σχολείο.

(Το κόστος μπορεί να καλυφθεί έως και 100% μόνο για στελέχη επιχειρήσεων από το πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,45 του ΟΑΕΔ. Σε περίπτωση που εργάζεστε και η εταιρεία σας επιθυμεί να καλύψει το κόστος, τότε με τη χρήση του ΛΑΕΚ 0,45 ο ΟΑΕΔ επιστρέφει έως και 100% του κόστους στην εταιρεία. Η λήξη της προθεσμίας υποβολής των απαραίτητων υποδειγμάτων στον ΟΑΕΔ είναι η Τρίτη 31 Ιανουαρίου . Ζητήστε μας αναλυτικές πληροφορίες)

Στο παραπάνω κόστος συμπεριλαμβάνονται:

  • Το βιβλίο `Οδηγός Καριέρας 2005`
  • Ο `Οδηγός σπουδών για τα Βρετανικά και Αμερικανικα Πανεπιστήμια`, Δρ. Κ. Κυρίτσης BA MA PhD FRSA DipCG
  • Οι εισηγήσεις σε βιβλιαράκι
  • Πακέτο συνέδρου (Folder, μπλοκ, στιλό)
  • Coffee Breaks

Οι συμμετέχοντες του προγράμματος έχουν δικαίωμα έκπτωσης 10% για συμμετοχή τους σε επόμενα σεμινάρια των Business Seminars.

Προφίλ εισηγητών:

Δρ. Κωνσταντίνος Κυρίτσης BA, MA, PhD, FRSA, DipCG

Ο Δρ. Κυρίτσης είναι κάτοχος Bachelor of Arts (ΒΑ) από το University of Connecticut των Ηνωμένων Πολιτειών, κάτοχος Master of Arts (ΜΑ) και Doctorate Degree (PhD) από το University of Surrey της Μεγάλης Βρετανίας και κάτοχος Diploma in Corporate Governance του ACCA. Είναι μέλος πολλών διεθνών οργανώσεων όπως του RSΑ, του APSA (American Political Science Association), και του AAPC (American Association of Political Consultants). Aπό το 1999 είναι Γ. Διευθυντής – Συνέταιρος της Globaltraining, όπου και διδάσκει επιχειρησιακή στρατηγική σε επίπεδο στελεχών επιχειρήσεων που προετοιμάζονται για τις παγκόσμιες εξετάσεις επαγγελματικής πιστοποίησης του ACCA και του CIA και καθηγητής του HENLEY MBA. Είναι συγγραφέας του Best seller ‘Οδηγός Σπουδών για τα Βρετανικά και Αμερικανικά Πανεπιστήμια`.

Δρ. Δημήτριος Κυρίτσης BA, MA, PhD

Είναι κάτοχος πτυxίου Bachelor (BA), Master (MA) και Doctorate (PhD) σε θέματα Φιλολογίας και Αθλητικής Διοίκησης από το Deree College, Kings College of London & Loughborough University Μεγάλης Βρετανίας. Είναι, από το 2000, Operations Manager της Globaltraining όπου και διδάσκει διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και θέματα πληροφορικής σε επίπεδο στελεχών επιχειρήσεων που προετοιμάζονται για τις παγκόσμιες εξετάσεις επαγγελματικής πιστοποίησης του ACCA.

Δημήτρης Θωμάς BA, ΑCCΑ
Ο Δημήτρης Θωμάς από το 1996 διατελεί προϊστάμενος οικονομικών υπηρεσιών του Ταμείου Εγγύησης Καταθέσεων, φορέα της Τράπεζας της Ελλάδας και της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών που έχει ως κύριο αντικείμενο την παροχή, στους καταθέτες των πιστωτικών ιδρυμάτων που συμμετέχουν στο Σύστημα, εγγύησης η οποία εκφράζεται σε αποζημίωση σε περίπτωση αδυναμίας του πιστωτικού ιδρύματος να τους επιστρέψει τις καταθέσεις. Στο παρελθόν απασχολήθηκε, μέσα από διαφορετικές θέσεις, στα οικονομικά τμήματα εταιρειών του εμπορικού και βιοτεχνικού στον τομέα οργάνωσης λογιστηρίων και ευρύτερα των οικονομικών υπηρεσιών διαφόρων εταιρειών. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας, ενώ τώρα είναι εγγεγραμμένος στο πρόγραμμα της μεταπτυχιακής επαγγελματικής πιστοποίησης ACCA, Association of Chartered Certified Accountants της Μεγάλης Βρετανίας.

Κωνσταντίνος Χανδρινός BSc, MBA.
Είναι κάτοχος HND από το American Hotel & Motel Association New York USA, κάτοχος ΒΑ (Hon`s) International Hospitality Management και ΜΒΑ από το University of Huddersfield UK, και μέλος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων). Έχει δουλέψει ως supervisor των επισιτιστικών τμημάτων μεγάλων ξενοδοχείων (Hilton, Marriot, NJV Athens Plaza κά). Από το 1999 συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο του Huddersfield ως Associate Director – Liaison officer και καθηγητής του τμήματος Hospitality, Tourism and Leisure Management σε franchise συνεργασία με το BCA Athens.

Ναπολέων Πάτρας BEng, MA, MSc
Είναι κάτοχος πτυχίου Bachelor Mechanical Engineering από το University of Glamorgan, και κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων (Master), ένα στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας από το Nottingham Trent University της Μεγάλης Βρετανίας και ένα στη Διαχείριση Απόδοσης των Επιχειρήσεων από το Salford University της Μεγάλης Βρετανίας.

Στέλιος Ντότσιας BA, ACCA
Ο Στέλιος είναι κάτοχος BSc στην Οικονομική Επιστήμη από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Μέλος του Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Έχει εργαστεί στον ελεγκτικό οίκο της PricewaterhouseCoopers στην Αθήνα, υπήρξε στέλεχος της Οικονομικής Διεύθυνσης της Τράπεζας Πειραιώς και παράλληλα συνεργάστηκε με την Globaltraining στην προετοιμασία φοιτητών για τις εξετάσεις του ACCA. Από τον Ιανουάριο του 2005 είναι σύμβουλος επιχειρήσεων και μόνιμος εισηγητής της Globaltraining για τα προγράμματα του ACCA και για τα επαγγελματικά σεμινάρια στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα.

Αρσένης Πασχόπουλος
Ο Αρσένης Πασχόπουλος είναι σύμβουλος marketing και ηλεκτρονικού εμπορίου. Διδάσκει marketing και ηλεκτρονικό εμπόριο σε ιδιωτικά κολέγια των Αθηνών. Δημιούργησε εκπαιδευτικό υλικό με τίτλο «Ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων στο διαδίκτυο» για την εκπαίδευση των ΜΜΕ που συμμετέχουν στο πρόγραμμα «ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ». Είναι συγγραφέας του βιβλίου `Ηλεκτρονικό Εμπόριο` (2η έκδοση 2001 – Κλειδάριθμος). Έχει αρθρογραφήσει για το περιοδικό `Marketing Week`. Έχει σπουδάσει στο Αμερικάνικο Κολέγιο Ελλάδος και έχει μεταπτυχιακό από το Boston University. Έχει εργαστεί για τις πολυεθνικές Shell, Johnson & Johnson, Fiat & το Πανεπιστήμιο της Βοστόνης.

Ιωάννης Σηφάκης ΒΑ, ΜΒΑ
Ο Γιάννης Σηφάκης, είναι στέλεχος με μακρά εμπειρία στο χώρο του Marketing και των πωλήσεων, σε πολυεθνικές εταιρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σήμερα εργάζεται ως Marketing & Sales Director της εταιρείας ING Πειραιώς. Έχει διατελέσει Marketing Manager της Τράπεζας Πειραιώς, καθώς και της Winbank όπου κατείχε την θέση του διευθυντή Marketing και Πωλήσεων. Διατέλεσε επίσης διευθυντής πωλήσεων εναλλακτικών δικτύων της τράπεζας Citibank, καθώς και διευθυντής trade marketing της Nestle UK LTD στην Αγγλία. Ο Γιάννης Σηφάκης είναι κάτοχος πτυχίου ΒA (Hon) στα Οικονομικά και κάτοχος MBA. Είναι εισηγητής πολυάριθμων σεμιναρίων στην Ελλάδα και την Κύπρο, στους τομείς του marketing, χρηματοοικονομικού marketing, οργάνωσης και διοίκησης πωλήσεων, συναισθηματικής νοημοσύνης, διαπραγματεύσεων κ.α., είναι μέλος του CIM, καθώς και της ΕΕΔΕ.

Κώστας Στάμκος ΒΑ, ΜΒΑ, ACS, FMDP
Ο Κώστας Στάμκος εργάζεται σήμερα ως Διευθυντής των Business Seminars, διαθέτοντας πρότερη πολυετή διοικητική εμπειρία σε μεγάλες χρηματοοικονομικές εταιρίες. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Α.Σ.Ο.Ε.Ε.), με μεταπτυχιακές σπουδές (Μ.Β.Α.) στο Πανεπιστήμιο Kingston του Λονδίνου. Διαθέτει δεκαετή εκπαιδευτική εμπειρία που ξεπερνά τις 5.000 διδακτικές ώρες, σε οργανισμούς, ως εισηγητής ενδοεπιχειρησιακών, καθώς και μεγάλων ανοικτών σεμιναρίων και ημερίδων. Τις ομιλίες του έχουν παρακολουθήσει ιδιώτες, στελέχη όλων των ιεραρχικών επιπέδων και επιχειρηματίες. Οι μελέτες και τα άρθρα του έχουν δημοσιευτεί σε κλαδικά επιστημονικά περιοδικά και ηλεκτρονικά έντυπα.

Παρουσίαση της Καριέρα Α.Ε. και της Globaltraining®:

Καριέρα ΑΕ:
Η εταιρία Καριέρα ΑΕ δραστηριοποιείται στον χώρο της Αγοράς Εργασίας από το 1998, παρέχοντας ολοκληρωμένες και κάθετες λύσεις στους πελάτεςτης.

H εταιρία Καριέρα ΑΕ έχει δημιουργήσει έναν κορμό υπηρεσιών και προϊόντων, όλα κάτω από την κεντρική ονομασία «ΚΑΡΙΕΡΑ», προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες των προαναφερθέντων πελατών της:

  • Εφημερίδα: «Επιλογές για την Καριέρα» (αναφέρεται ως «Καριέρα»)
  • Site εύρεσης εργασίας: www.kariera.gr
  • Εκδήλωση: «Ημέρες Καριέρας»
  • Σεμινάρια: «Business Seminars»
  • Ετήσια έκδοση: «Οδηγός Καριέρας»

Η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει η εταιρία προς υποψηφίους και προς επιχειρήσεις επιβεβαιώνεται από το πλούσιο πελατολόγιό της, που αποτελείται από πολύ σημαντικές εταιρίες της ελληνικής αγοράς. Εξάλλου, τον Νοέμβριο του 2000 οι δύο ιδρυτές και μέτοχοι της εταιρίας, Θεόφιλος Βασιλειάδης και Φάνης Ρήγας, βραβεύτηκαν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τη Λέσχη Επιχειρηματικότητας με το Αριστείο Εξαιρετικής Επιχειρηματικής Επίδοσης , που επισφράγισε την καινοτομία και την επιτυχία των υπηρεσιών που διαθέτει στο κοινό της η εταιρία Καριέρα ΑΕ.

Στα σεμινάρια της Καριέρα έχουν -μεταξύ άλλων- συμμετάσχει ανώτερα και μεσαία στελέχη από τις ακόλουθες εταιρίες:

Coca Cola Hellas, Τραμ Α.Ε., Ο.Τ.Ε. Διεθνείς Λύσεις Α.Ε., Μάκρο Α.Ε., Nutri Metics International (Greece) S.A., Λαννέτ Επικοινωνίες Α.Ε., Εμπορική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε, Praktiker Hellas Α.Ε., Multicollection S.A., Swarofskι Hellas A.E., Siemens A.E., Τράπεζα Κύπρου, Ελληνικά Ψυχαγωγικά Πάρκα Α.Ε., Μαθιός Πυρίμαχα Α.Ε., Integrated Pharma Services, Μοτοδυναμική Α.Ε., Κλιματεχνική Α.Ε., Tιτάνια Α.Ε.Ξ.Ε., Βιομετάλ Ελλάς Α.Ε., Danaos Exelixi A.T.E., Εμπορική ακίνητης περιουσίας, Ορυκτέλαια Καύσιμα Α.Ε., Χροφίν Α.Ε., Boss A.E., Executive Lease Α.Ε., Τ.Ε.Α.Β.Ε. Ε.Π.Ε., Ινστιτούτο Επιχειρησιακών Συστημάτων και Εφαρμογών, Κοινωνική Επιχείρηση Trade House Αθηνών

Globaltraining®:
Ο όμιλος της Globaltraining® έχει πρωτοστατήσει στην εισαγωγή ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τις παγκόσμιες πιστοποιήσεις (μεταπτυχιακοί επαγγελματικοί τίτλοι) όπως το Association of Chartered Certified Accountants of the U.K. – ΑCCA (ο οποίος βασίζεται στα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα – ΔΛΠ/ΔΠΧΑ), στις μεγαλύτερες Ελληνικές επιχειρήσεις (π.χ. Alpha Bank, Eurobank, Intracom, Ελληνικά Πετρέλαια, Ναυπηγία Σκαραμαγκά κ.λπ.), στις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες (π.χ. Coca Cola 3E, Telestet, British Petroleum, Shell Hellas κ.λπ.) και στις μεγαλύτερες διεθνείς λογιστικές- ελεγκτικές εταιρείες (π.χ PricewaterhouseCoopers, Deloitte & Touche, Ernst and Young κ.λπ.), το CIA (Certified Internal Auditor) και το CFA (Chartered Financial Analyst), για τα οποία συνεργάζεται με το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών και την Ένωση Ελληνικών Τραπεζών αντίστοιχα. Είναι, εξ άλλου, τιμητικό το γεγονός ότι το Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ΧΑΑ) έχει επιλέξει την Globaltraining® ως επίσημο εκπαιδευτικό φορέα για την εκπαίδευση και προετοιμασία των στελεχών των ελληνικών εισηγμένων εταιρειών για την υιοθέτηση των ΔΛΠ/ΔΠΧΑ στην Ελλάδα.

Για δηλώσεις συμμετοχής πατήστε εδώ!

Business Seminars – Καριέρα Α . Ε .

Χρηστοβασίλη 14,
Νέο Ψυχικό,
Τ.Κ. 15451
Τηλ .: 210 67.73.548
Fax: 210 67.47.699
e-mail: seminars@kariera.gr / e.sigara@kariera.gr
Url: www.kariera.gr

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024