Τελευταία νέα
HomeΣτήλεςΠαρουσίασηΝεο βιβλίο με τίτλο “Διοίκηση Φιλοξενίας”
Βιβλιοπαρουσίαση

Νεο βιβλίο με τίτλο “Διοίκηση Φιλοξενίας”

Νεο βιβλίο με τίτλο "Διοίκηση Φιλοξενίας"

Το βιβλίο “Διοίκηση Φιλοξενίας” αναλύει σύγχρονες τάσεις και προσφέρει πρακτικές εφαρμογές για επαγγελματίες φιλοξενίας.

Το βιβλίοΔιοίκηση Φιλοξενίας” των κ. Dennis Reynolds, κ. Imran Rahman και κ. Clayton Barrows, επιμελημένο από τους κ. Αντώνιο Α. Γιαννόπουλο, κ. Παναγιώτη Σ. Μανωλιτζά και κ. Ιωάννα Θ. Σιμέλη, αποτελεί μια ολοκληρωμένη πηγή γνώσεων για τη βιομηχανία της φιλοξενίας. Εξετάζει τις ιστορικές εξελίξεις και τις σύγχρονες τάσεις που επηρεάζουν τον κλάδο, εστιάζοντας σε τομείς όπως η διαχείριση μπαρ και εστιατορίων, η λειτουργία ξενοδοχείων και ο τουρισμός. Η δομή του βιβλίου διευκολύνει την κατανόηση των θεμελιωδών εννοιών ενώ οι πρακτικές εφαρμογές του προάγουν την σύνδεση θεωρίας και πράξης. Θέματα όπως, ο οικοτουρισμός και η επιρροή του διαδικτυακού εμπορίου αναδεικνύουν τη σημασία της στρατηγικής σκέψης και της καινοτομίας, στοιχεία κρίσιμα για την επιτυχία σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο τομέα.

Η προσέγγιση αυτή στην εκπαίδευση στον τομέα της φιλοξενίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς ενσωματώνει πρακτικές γνώσεις και θεωρητικές βάσεις, επιτρέποντας στους σπουδαστές να αναπτύξουν τις ικανότητές τους σε πραγματικές συνθήκες. Η εστίαση σε κρίσιμους τομείς, όπως η διαχείριση κρατήσεων και η λειτουργία της υποδοχής, τους προετοιμάζει για τις προκλήσεις της καθημερινής λειτουργίας ενός ξενοδοχείου. Επιπλέον, η έμφαση στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση πελατών είναι καθοριστική για την επιτυχία των επιχειρήσεων στον κλάδο, καθώς η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί θεμέλιο λίθο για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα. Μέσω αυτού του βιβλίου, οι αναγνώστες έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν τις αναγκαίες δεξιότητες και γνώσεις για να προσαρμοστούν σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, γεγονός που τους καθιστά πολύτιμους επαγγελματίες στο χώρο της φιλοξενίας.

Το βιβλίο προσφέρει μια πλήρη και σύγχρονη προσέγγιση στη διαχείριση εστιατορίων και καζίνο, εστιάζοντας σε κρίσιμους τομείς που καθορίζουν την επιτυχία στον τομέα της φιλοξενίας. Οι στρατηγικές επιλογής προμηθευτών και διαχείρισης προσωπικού είναι καίριες για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, κάτι που είναι θεμελιώδες για την ανταγωνιστικότητα κάθε επιχείρησης. Η οργάνωση συνεδρίων αποτελεί επίσης έναν σημαντικό τομέα που περιλαμβάνει λεπτομερείς διαδικασίες, από την επιλογή του κατάλληλου χώρου μέχρι τον σχεδιασμό του προγράμματος και τη διαχείριση των συμμετοχών. Οι σπουδαστές θα αποκτήσουν γνώσεις που θα τους επιτρέψουν να οργανώνουν εκδηλώσεις με επιτυχία.

Η ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων και ομαδικής συνεργασίας είναι επίσης σημαντικές, καθώς βοηθούν στη δημιουργία ισχυρών ομάδων και στην προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων. Παράλληλα, οι γνώσεις στον τομέα του μάρκετινγκ και του ψηφιακού εμπορίου θα τους εξοπλίσουν με σύγχρονες τεχνικές για να παραμείνουν μπροστά στον ανταγωνισμό. Αυτή η ολοκληρωμένη εκπαίδευση συνδυάζει θεωρία και πρακτική, προετοιμάζοντας τους σπουδαστές και τους εργαζομένους για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες του κλάδου της φιλοξενίας. Η ανάλυση των αναγκών της αγοράς θα τους δώσει τη δυνατότητα να δημιουργούν στοχευμένες στρατηγικές που θα ενισχύσουν τη θέση τους στον κλάδο.

Η πρακτική εφαρμογή αποτελεί καίριο συστατικό της δομής του βιβλίου. Μέσω περιπτωσιολογικών μελετών, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν πρακτική γνώση και κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο τομέας. Συνεντεύξεις με επαγγελματίες θα τους προσφέρουν πολύτιμες γνώσεις και καθοδήγηση για την καριέρα τους. Τέλος, το βιβλίο επικεντρώνεται στην προετοιμασία των σπουδαστών για την αγορά εργασίας. Μέσω καθοδήγησης για τη δημιουργία βιογραφικών, την προετοιμασία για συνεντεύξεις και την ανάπτυξη δικτύου επαφών, οι σπουδαστές θα είναι πλήρως προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της αγοράς εργασίας. Με τη στήριξη αυτών των κατάλληλων εργαλείων και στρατηγικών, θα έχουν όλα τα εφόδια για να εξελιχθούν σε ηγέτες στον τομέα της φιλοξενίας.

Ο κ. Αντώνιος Γιαννόπουλος, επίκουρος καθηγητής Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και Φιλοξενίας στο τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού – Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας – και ένας από τους τρεις επιμελητές της έκδοσης, αναδεικνύει τη σημαντικότητα αυτού του νέου βιβλίου για τον τομέα της φιλοξενίας: “Πρόκειται για ένα βιβλίο που ήρθε να καλύψει ένα σημαντικό κενό στον κλάδο της φιλοξενίας, έναν κλάδο για τον οποίο όλοι συζητάμε αλλά σίγουρα δεν γνωρίζουμε τις επιμέρους πτυχές του, τη σημασία της διοίκησης των υπηρεσιών και του μάρκετινγκ, μεταξύ άλλων, τις εξελίξεις, τη δυναμική, μα πάνω από όλα τη θέση μας σε αυτόν, είτε ως μεμονωμένα άτομα, είτε ως επιχειρήσεις/οργανισμοί ή ακόμα και ως κομμάτι ενός προορισμού. Ήδη από τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας του και πέρα από τη χρηστικότητά του ως πανεπιστημιακό σύγγραμμα, ενημερωθήκαμε ότι συμπληρώνει την «εργαλειοθήκη» στελεχών και εργαζομένων του κλάδου και δεν κοσμεί απλώς το ράφι στη βιβλιοθήκη. Δεν είναι τυχαίο ότι η επιμέλεια ολοκληρώθηκε με γνώμονα τους αναγνώστες του… ανθρώπους με φιλοδοξίες και όνειρα για τη φιλοξενία designed in Greece!”

Γιώτα Μοσχοπουλίδου
Επιστημονική Συντάκτρια - TravelDailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Η Γιώτα Μοσχοπουλίδου είναι πτυχιούχος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Απόφοιτη Μεταπτυχιακού ΔΠΜΣ του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με επιστημονική κατεύθυνση “Τουρισμός και Περιφερειακή Ανάπτυξη”.

Δραστηριοποιείται ως Επιστημονική Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, με πολυετή εμπειρία στο φάσμα του τουριστικού γίγνεσθαι και εξειδίκευση στο Τουριστικό Μάρκετινγκ και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Ως επιστημονική συντάκτρια του TravelDailyNews αρθρογραφεί πάνω σε θέματα Ανάπτυξης/Βιωσιμότητας/Καινοτομίας- Τεχνολογίας/Εναλλακτικών Μορφών και Πολιτισμού. Είναι υπεύθυνη για τις βιβλιοπαρουσιάσεις του επιστημονικού κλάδου του τουρισμού.

07/11/2024
06/11/2024
05/11/2024
04/11/2024
01/11/2024
31/10/2024