Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΜιχάλης Κολοκυθιάς`Αμεση η ανάγκη δημιουργίας γραφείων τουρισμού στις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες

Μιχάλης Κολοκυθιάς`Αμεση η ανάγκη δημιουργίας γραφείων τουρισμού στις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες

Μιχάλης Κολοκυθιάς
`Αμεση η ανάγκη δημιουργίας γραφείων τουρισμού στις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες

TravelDailyNews: Ποιες είναι οι τάσεις της Σκανδιναβικής αγοράς όσον αφορά στην Ελλάδα και τι ενέργειες θα έπρεπε κατά τη γνώμη σας να προωθηθούν για την αποτελεσματικότερη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού στην συγκεκριμένη αγορά;

Μιχάλης Κολοκυθιάς: Τρίτη κατά σειρά αγορά μετά τη Βρετανία και τη Γερμανία σε πελάτες με πακέτα διακοπών, ήταν κάποτε η Σκανδιναβία με 1.350.000 πελάτες για την Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή απέμειναν επισκέπτες, της τάξεως των 750.000 επισκεπτών ανά έτος, διότι άλλα κράτη όπως η Τουρκία – Τυνησία – Μαρόκο, επιδότησαν Tour Operators της πατρίδας τους, άνοιξαν γραφεία στις Σκανδιναβικές πρωτεύουσες των αντίστοιχων χωρών και βοήθησαν τους παραπάνω Tour Operators, με διετή επιδότηση μέχρι να μπουν σε ροή πώλησης δίπλα στα κέντρα επηρεασμού του καταναλωτή κάτι που η Ελλάδα ήταν και παραμένει απούσα.

Αντί η χώρα μας να σπαταλάει εκατομμύρια euro σε διαφημίσεις όπως “ζήσε το μύθο σου στην Ελλάδα”, να κατανοήσει την άμεση ανάγκη δημιουργίας γραφείων τουρισμού στις αντίστοιχες Σκανδιναβικές πρωτεύουσες και να στηρίξει τους Έλληνες Tour Operators, διότι ο Σκανδιναβός καταναλωτής φτάνοντας στον γκισέ με επιλογή να ζήσει το “μύθο του στην Ελλάδα”, φρόντιζε η εκάστοτε πωλήτρια των ξένων Tour Operators να τον στείλει να ζήσει το μύθο του στην Τυνησία – Μαρόκο – Τουρκία – Ισπανία με μηδενικό αποτέλεσμα για την Ελλάδα, καθ` ότι τα συμφέροντα των μεγάλων πολυεθνικών Tour Operators βρίσκονται έξω από τη χώρα μας.

TDN: Ποια ήταν τα κριτήρια επιλογής για πρώτο άνοιγμα στην αγορά της Σκανδιναβίας και ειδικότερα στην Νορβηγία; Ποιες περιοχές ή χώρες θα ακολουθήσουν;

Μ.Κ.: Η Νορβηγία είναι η πλουσιότερη χώρα της Σκανδιναβίας, όπου το ταξιδιωτικό καταναλωτικό κοινό έχει τεράστια παιδεία στα ταξίδια και όπου δυστυχώς η πατρίδα μας είναι ανύπαρκτη και αφίεται στις ορέξεις των ξένων Tour Operators να κατευθύνουν το Νορβηγό πελάτη όπου αυτοί επιθυμούν.

Ο επόμενος σταθμός της Hellaswings A.S θα είναι η Ισλανδία πλούσια και ανερχόμενη χώρα στην εξαγωγή τουρισμού, με τουρίστες υψηλού εισοδήματος που ζούνε στο χιόνι και τον πάγο συνεχώς.

TDN: Το άνοιγμα ενός νέου tour operator έχει πολύ υψηλούς κινδύνους. Πως έχετε εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα της εταιρίας;

Μ.Κ.: Η σύσταση της Hellaswings A.S έρχεται απευθείας σε επαφή με το Νορβηγό καταναλωτή καθ` ότι είναι μια ανώνυμη Νορβηγική εταιρία ελληνικών συμφερόντων, η οποία εισήλθε στην αγορά της Νορβηγίας με ικανά στελέχη εξειδικευμένα στο tour-operating με μοναδικό σκοπό την πώληση τουριστικών πακέτων διακοπών σε ελληνικούς αυθεντικούς και παραδοσιακούς προορισμούς, όπως π.χ. είναι η Χίος.

Ασφαλώς το άνοιγμα ενός νέου Tour Operator έχει υψηλούς κινδύνους, όμως είμαστε προετοιμασμένοι να τους αντιμετωπίσουμε και είμαστε υπέρμαχη της φράσης “Who Dares Wins”.

TDN: Πετάτε αποκλειστικά με την Aegean. Τι άλλες εναλλακτικές λύσεις υπήρχαν και πως καταλήξατε σε αυτή;

Μ.Κ.: Πετάμε αποκλειστικά με την Aegean Airlines, αφενός διότι θεωρούμε ότι είναι μια ελληνική αξιόπιστη ανερχόμενη αεροπορική εταιρία, αφετέρου διότι η πλειοψηφία χρημάτων του συνολικού πακέτου πάνε σε ελληνικά χέρια, δηλαδή μένουν στην Ελλάδα, αν και έχουμε σοβαρές προτάσεις συνεργασίας από τρεις Νορβηγικές αεροπορικές εταιρίες.

TDN: Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία της εταιρίας για επαφή με τον πελάτη φαίνεται πως είναι και το internet. Σκοπεύετε να εμπλουτίσετε περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας μέσω των δυνατοτήτων της τεχνολογίας και αν ναι με ποιο τρόπο;

Μ.Κ.: Η Hellaswings A.S δημιούργησε ένα από τα πιο δυναμικά websites στο χώρο του Internet, όπου η ίδια η μπροσούρα είναι φορτωμένη πάνω στο website, διαθέτοντας on-line και σε real time κρατήσεις. Πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι το Internet στις Σκανδιναβικές χώρες λειτουργεί ως “γραφείο τουρισμού” για τους χρήστες. Πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι το 50% των πελατών κάνουν κρατήσεις μέσω του site.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024