Συνέντευξη στο TravelDailyNews Greece & Cyprus για τα νέα trends του digital marketing, έδωσε ο Δημήτρης Σερίφης, CEO & Co-Founder της Nelios.
Ενώ το content παραμένει ο βασιλιάς του digital marketing, οι υπηρεσίες που προσφέρονται σε κάθε επιχείρηση ποικίλουν κατά πολύ. Το βέβαιο είναι ότι στην μετα-covid εποχή το διαδίκτυο έχει μετατραπεί στην νούμερο 1 search engine για τους επίδοξους τουρίστες.
Ωστόσο, εν έτει 2023 ακόμα πολλές επιχειρήσεις του τουρισμού -κυρίως οι μικρότερες-παραμένουν «τεχνολογικά πίσω». Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του digital marketing agency, Nelios, το 30% των ξενοδοχειακών websites, σε όλη την επικράτεια, δεν διαθέτουν «Booking Engine», με αποτέλεσμα να «χάνουν» κρατήσεις.
Ο στόχος λοιπόν των agencies είναι να αυξήσουν την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, να ανοίξουν τον δρόμο προς νέες μεγαλύτερες αγορές.
Ο Δημήτρης Σερίφης, CEO & Co-Founder της Nelios δίνει συνέντευξη στο TravelDailyNews Greece & Cyprus και μιλάει για την συνεισφορά των digital marketing agencies στην πληρότητα και την εξωστρέφεια των ξενοδοχείων. Παράλληλα τονίζει πως η επένδυση στη digital διαφήμιση, φέρνει σημαντική αύξηση εσόδων στο τέλος της τουριστικής σεζόν, σε κάθε επιχείρηση.
Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογράφος και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.