Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΤο Θέμα της ΕπικαιρότηταςΤουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής«Surpise yourself in Athens Attica»

Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής«Surpise yourself in Athens Attica»

Τουριστική προβολή της Περιφέρειας Αττικής
«Surpise yourself in Athens Attica»

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής, παρουσίασε την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2005 ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Αττικής, κ. Χαράλαμπος Μανιάτης σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στους δημοσιογράφους.

Ο κ. Μανιάτης στάθηκε στην πολιτική προσέγγιση του όλου εγχειρήματος τονίζοντας, μεταξύ άλλων ότι, «η υλοποίηση του ολοκληρωμένου προγράμματος τουριστικής προβολής αποτελεί ένα μόνο μέρος του συνολικού προϋπολογισμού, που διαχειρίζεται η Περιφέρεια Αττικής, εντούτοις ο τομέας του τουρισμού αποτελεί αναμφίβολα μια από τις σημαντικότερες κινητήριες δυνάμεις της ελληνικής οικονομίας. Κατέχει την τρίτη υψηλότερη θέση στη συμμετοχή του ΑΕΠ με περίπου 15% και τη δεύτερη θέση στην απασχόληση με περίπου 18%.

Η τουριστική ανάπτυξη είναι γεγονός ότι πρωτοστατεί στην μεταολυμπιακή περίοδο με αυξημένες προσδοκίες που προέρχονται κυρίως από την αναγνωρισιμότητα που απέκτησε η χώρα μας και η Αθήνα – Αττική από τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων 2004. Είναι, όμως, επίσης κοινά αποδεκτό ότι η αναγνωρισιμότητα θα φθίνει σταδιακά με την πάροδο του χρόνου και ότι δεν αποτελεί ικανή συνθήκη για την εξασφάλιση τουριστικής ανάπτυξης στην πολυσυζητημένη μεταολυμπιακή περίοδο. Τρανό παράδειγμα αποτελούν τα προσδοκώμενα οφέλη, που ανέμενε η τουριστική βιομηχανία της Αττικής τη θερινή περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, και η οποία δεν επαληθεύτηκε, αφού ποτέ δεν υλοποιήθηκε κάποιο marketing plan ή κάποιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής.

Με βάση λοιπόν τα δεδομένα αυτά, η Περιφέρεια Αττικής υλοποιεί ένα μεγάλο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής, με σκοπό την ενίσχυση των αναμενόμενων οφελών, που πηγάζουν από την αναγνωρισιμότητα που απέκτησε η Αθήνα – Αττική την περίοδο των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων και με απώτερο στόχο να υπενθυμίζει σε όλο τον πλανήτη ότι αποτελούμε έναν εξαιρετικό ταξιδιωτικό προορισμό με μοναδικές δυνατότητες και τουριστικές υπηρεσίες.

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Αττικής είναι το μεγαλύτερο σε προϋπολογισμό και το πιο ολοκληρωμένο, όσον αφορά στις ενέργειες υλοποίησης, που έχει προγραμματιστεί στα χρονικά για την Αθήνα – Αττική. Η υλοποίηση του προγράμματος είναι καθοριστική τόσο για τη βραχυπρόθεσμη, όσο και τη μακροπρόθεσμη τουριστική κίνηση και ανάπτυξη της περιοχής, αφού περιλαμβάνει και ενέργειες με μακροπρόθεσμα οφέλη.

Υλοποιείται στη κρισιμότερη περίοδο της τουριστικής βιομηχανίας, από τη μειωμένη τουριστικά κίνηση των τελευταίων ετών, στα αναμενόμενα μεταολυμπιακά οφέλη που εστιάζονται στο τουρισμό. Η υλοποίηση των παρόντων ενεργειών είναι καθοριστική όχι μόνο για το παρόν αλλά και τη διαμόρφωση της τουριστικής κίνησης τα επόμενα χρόνια.

Λόγω έλλειψης τουριστικής προβολής τα προηγούμενα χρόνια το έργο δεν “κληρονόμησε” καμία ενέργεια του παρελθόντος με συνέπεια η τουριστική προβολή της Αθήνας – Αττικής να ξεκινάει από το μηδέν και με την υλοποίηση όλων των ενεργειών που επιβάλει το σύγχρονο τουριστικό marketing. Eπιπρόσθετα αυτή τη φορά, η τουριστική προβολή όχι μόνο θα αποτελέσει τη βάση για περαιτέρω ενέργειες μετά το 2006 αλλά ταυτόχρονα θα έχει υλοποιήσει ενέργειες με μακροπρόθεσμα οφέλη, όπως για παράδειγμα τη δημιουργία ενός σύγχρονου, ευρωπαϊκού επιπέδου διαδικτυακό τόπο.

Για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του έργου, την αξιοποίηση της εμπειρίας που διαθέτουν οι επιμέρους φορείς, αλλά και το συντονισμό όλων των ενεργειών σε τοπικό και εθνικό επίπεδο, η Περιφέρεια Αττικής συνεργάζεται στενά τόσο με το Υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης και τον αρμόδιο φορέα του, τον ΕΟΤ, οι οποίοι είναι αυτοί που χαράσσουν την κεντρική στρατηγική κατεύθυνση της τουριστικής προβολής της χώρας όσο και με όλους τους εμπλεκόμενους οργανισμούς και ιδιωτικούς φορείς, μέσα από μια αμφίδρομη επικοινωνία, αφενός μεταξύ δημόσιων φορέων και αφετέρου μεταξύ των ιδιωτικών και δημόσιων φορέων. Είναι επίσης σημαντικό να αναφερθεί ότι το πρόγραμμα τουριστικής προβολής περιλαμβάνει όχι μόνο τα υπάρχοντα δεδομένα, αλλά και ενέργειες που απορρέουν μέσα από αποφάσεις κρατικών οργανισμών και υπουργείων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ανακοίνωση της εταιρείας Ολυμπιακών Ακινήτων για τη χρήση του Ολυμπιακού Σταδίου του Φαλήρου ως συνεδριακό κέντρο. Στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης και το οποίο είναι σημαντικό να συμπεριλάβουμε στο πρόγραμμα προβολής.

Μέσα από την υλοποίηση των αναφερόμενων έργων, η Περιφέρεια Αττικής στοχεύει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής και στη μείωση της ανεργίας, που πηγάζει τόσο από την υλοποίηση των κατασκευαστικών έργων, όσο και από την αύξηση της τουριστικής ανάπτυξης και των αλυσιδωτών αντιδράσεων που ευνοϊκά επιφέρει σε πολλούς τομείς της οικονομίας.

Θα ήθελα λίγο να σταθώ στην υλοποίηση των κατασκευαστικών έργων της Περιφέρειας, τα οποία συνδέονται με την τουριστική ανάπτυξη. Συγκεκριμένα, στο κομμάτι των υποδομών και πέρα από αυτές που ήδη δημιουργήθηκαν, θέλω να σας επισημάνω ότι οι προσπάθειες συνεχίζονται και μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού Προγράμματος (ΠΕΠ) έχουν ενταχθεί και βρίσκονται σε εξέλιξη πάνω από 550 έργα σε Δήμους της Περιφέρειας, τα οποία με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2008, περιλαμβάνουν αποκατάσταση υποδομών, βελτίωση και ανάπλαση του πολεοδομικού ιστού των πόλεων και των περιοχών, έτσι ώστε να αναδειχτεί ο μητροπολιτικός τους ρόλος.

Στο πλαίσιο αυτό, εντάσσεται η δημιουργία τριών μεγάλων οδικών αξόνων στην Αττική, που θα απαλύνουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα και θα βοηθήσουν στις καθημερινές μετακινήσεις των πολιτών, εδικά προς τις δυτικές και ανατολικές διευθύνσεις του νομού. Ειδικότερα, οι οδικές αρτηρίες, που γίνεται προσπάθεια να ενταχθούν στο ΠΕΠ, είναι η λεωφόρος Θηβών που διασχίζει τις δυτικές συνοικίες, η οποία θα διαπλατυνθεί, ο οδικός άξονας που θα συνδέσει τα Σπάτα με την Παιανία και τη Λούτσα, ο οποίος είναι καινούργιος δρόμος και τέλος η κατασκευή νέας λεωφόρου “Μέγαρα – Αλεποχώρι”».

Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Αττικής κ. Χ. Μανιάτης έδωσε τον λόγο στην κ. Κατερίνα Σάββα και στον κ. Ανδρέα Γρηγοριάδη, γενική διευθύντρια και δημιουργικό διευθυντή, αντίστοιχα, της αναδόχου εταιρίας ‘Leo Burnett’, οι οποίοι με την σειρά τους παρουσίασαν το σκεπτικό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος τουριστικής προβολής.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024