Ένα ακόμα βήμα πιο κοντά έρχεται η σύσταση και λειτουργία της εταιρείας Marketing Greece, στην οποία εναπόκεινται πολλές από τις ελπίδες του ελληνικού τουρισμού για την οργάνωση του τρόπου που προβάλλεται και προωθείται η χώρα.
Σημαντική και κομβικής σημασίας εξέλιξη η σημερινή έκτακτη Γενική Συνέλευση του ΣΕΤΕ, στην όλη πορεία και διαδικασία προς τη σύσταση και ενεργοποίηση της Marketing Greece. Σε καθοριστικό σταυροδρόμι γενικά και ο Σύνδεσμος με τις διατάξεις για την θεσμοθέτησή του ως Κοινωνικού Εταίρου καθ’οδόν προς τη Βουλή, αλλά και ρυθμίσεις που αφορούν στη θεσμικά θωρακισμένη και ουσιαστική παρέμβασή του στα οικονομικά και τουριστικά δρώμενα.
Έναν ρόλο, δηλαδή, που ποτέ μέχρι σήμερα που δεν είχε μπορέσει να διαδραματίσει φορέας του tουρισμού, με αποτέλεσμα, θεμελιώδη ζητήματα και διαδικασίες που αφορούσαν στον tουρισμό, να τα χειρίζονται παρενθετικά άλλοι φορείς και τρίτες πλευρές.
Σήμερα θα γίνει η πιο εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη μέχρι σήμερα παρουσίαση του concept, της δομής και των λειτουργιών αλλά και στόχων της Marketing Greece στα μέλη του Συνδέσμου και πολλές άλλες τεχνικές λεπτομέρειες.
Στο πρόγραμμα, μετά, εκκρεμεί και άλλη μία συνάντηση το αμέσως επόμενο διάστημα με τον πρωθυπουργό και την υπουργό Τουρισμού, στην οποία θα εξεταστούν και σειρά άλλων θεμάτων, κυρίως σε συνέχεια της προηγούμενης συνάντησης του Νοεμβρίου.
Για να δούμε.
Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.