Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςTourism LobbyThomas Cook: Δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός η Ελλάδα!

Thomas Cook: Δεύτερος δημοφιλέστερος προορισμός η Ελλάδα!

Θετικά μηνύματα υπάρχουν από πολλές αγορές. Από τη βρετανική, όμως, φαίνεται ότι ξεπερνούν και κάθε προσδοκία, ως προς το ενδιαφέρον που καταγράφεται για Ελλάδα. Αν το δούμε και στις κρατήσεις, τότε πάλι οι Βρετανοί θα κάνουν την 'έκπληξη' φέτος.

Η Ελλάδα καταγράφει μία “πραγματικά δυναμική επιστροφή” στην βρετανική τουριστική αγορά, on line και συμβατική, με το ενδιαφέρον και τις κρατήσεις να εμφανίζουν πολύ μεγάλη αύξηση σε σύγκριση με τις αρχές του έτους και φυσικά και με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Δεν το λέμε εμείς, ο διευθυντής Sales, marketing and e-commerce του Thomas Cook, Mike Hoban το λέει!

Σχολιάζοντας τα στοιχεία από το Holiday Monitor του τουριστικού οργανισμού, ο M. Hoban υπογράμμισε ότι η Ελλάδα ανέβηκε στη θέση του δεύτερου δημοφιλέστερου προορισμού ως προς τα στοιχεία ζήτησης που καταγράφει και όλα δείχνουν ότι η χώρα μας θα κινhθεί πολύ δυναμικά και στις πωλήσεις.

Οι αναζητήσεις και το ενδιαφέρον για Σαντορίνη (μιλάνε για διπλασιασμό!), Κρήτη, Ζάκυνθο, αλλά και Κεφαλονιά είναι σημαντικά αυξημένες και όχι μόνον για πακέτα all-inclusive, αλλά και σε άλλες κατηγορίες προιόντων και υπηρεσιών.

Δηλαδή, αυτό μας λέει ο κ. Hoban είναι ότι υπάρχει και ζήτηση για Ελλάδα που δε βασίζεται μόνον στο value-for-money και γενικώς στο κόστος.

Να επισημάνουμε ότι μέχρι τώρα, φέτος, στο site του Thomas Cook, thomascook.com έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 32 εκατ. αναζητήσεις προορισμών!

Βεβαίως, υπάρχει και η άλλη “αιχμή”. Σχολιάζοντας τα ευρήματα του Holiday Monitor, “εκπρόσωπος” του ABTΑ, δηλώνει μεταξύ άλλων στο travelmole, ότι ναι, θετικά πάει η Ελλάδα, αλλά αν εξελιχθούν έτσι δυνατά και οι κρατήσεις είναι “σημαντικό, με αυτά τα θετικά μηνύματα, οι ελληνικές επιχειρήσεις να μη σπεύσουν να αυξήσουν τις τιμές τους, όπως έκαναν στο παρελθόν”.

ΟΚ, μεγάλε, το πιάσαμε το υποννοούμενο.

Editors - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η συντακτική ομάδα του TravelDailyNews Greece & Cyprus διαθέτει πάνω από 35 χρόνια εμπειρία σε Β2Β τουριστική ειδησεογραφία καθώς επίσης και σε θέματα marketing και επικοινωνίας.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024