Νέα επενδυτικά σχέδια της γνωστής εταιρείας αναψυκτικών που εξάγει σε 30 χώρες διεθνώς.
Τα τελευταία χρόνια μια τάση που κερδίζει έδαφος είναι αυτή του wellbeing με τους καταναλωτές, αλλά και τους τουρίστες, να είναι περισσότερο προσεκτικοί σε θέματα διατροφής, στον προορισμό. Πόσο κοντά στην κάλυψη αυτής της ανάγκης βρίσκεται η νέα γενιά αναψυκτικών;
Ο αντιπρόεδρος της Λουξ, κ. Πλάτων Μαρλαφέκας μιλά στο “Think Big” για τα νέα επενδυτικά σχέδια της γνωστής εταιρείας αναψυκτικών που εξάγει σε 30 χώρες διεθνώς, τα καινοτόμα προϊόντα, αλλά και για την είσοδο στην κατηγορία του νερού.
Μεταξύ άλλων, αναφέρεται στις επενδύσεις του κλάδου σε καινοτόμες συσκευασίες, προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα της πράσινης ανάπτυξης, στις δράσεις που εκπονεί ως πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, όπως το Patras IQ και η διεθνής έκθεση καινοτομίας στην Ελλάδα, ενώ αποκαλύπτει τα άμεσα σχέδια του δικτύου “Ελλα-Δικά μας”, καθώς και την κατασκευή του μοναδικού αυτοκινητοδρομίου στην Ελλάδα, μια επένδυση ύψους 94 εκατ. ευρώ.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.