Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΑύξηση στις πωλήσεις των The Leading Hotels of the World
Αύξηση εσόδων 13,5% κατά τους καλοκαιρινούς μήνες

Αύξηση στις πωλήσεις των The Leading Hotels of the World

Aύξηση κατά 13,5% παρουσίασαν τα έσοδα των ξενοδοχείων – μελών των The Leading Hotels of the World, από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο του 2009, σε σύγκριση με εκείνα που […]

Aύξηση κατά 13,5% παρουσίασαν τα έσοδα των ξενοδοχείων – μελών των The Leading Hotels of the World, από το Μάιο μέχρι<...> τον Αύγουστο του 2009, σε σύγκριση με εκείνα που αφορούν το διάστημα από τον Ιανουάριο μέχρι τον Απρίλιο του 2009. Τα αποτελέσματα, των The Leading Hotels of the World εξήχθησαν έπειτα από μια λεπτομερή και συγκριτική ανάλυση. Αξίζει να αναφερθεί το γεγονός ότι παραδοσιακά τα αποτελέσματα για την εταιρία, ήταν αντίστροφα συγκρινόμενα στις παραπάνω περιόδους σε παγκόσμιο επίπεδο. Η σημαντική άνοδος τη δύσκολη αυτή περίοδο για τη βιομηχανία φιλοξενίας αποτελεί ενθαρρυντικό σημάδι για τη συνέχεια.

Όσον αφορά τους προορισμούς που επιλέχθηκαν, ο μεγαλύτερος όγκος των διανυκτερεύσεων πραγματοποιήθηκε στα Leading Hotels της Ευρώπης. Ο εισερχόμενος τουρισμός στην Ευρώπη αυξήθηκε κατά 22% από το Μάιο μέχρι τον Αύγουστο του 2009, σε σύγκριση με το διάστημα Ιανουαρίου – Απριλίου 2009. Τα ξενοδοχεία της Γαλλίας παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση εσόδων μεταξύ των δύο αυτών χρονικών περιόδων, ενώ άλλοι προορισμοί όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Ιταλία σημείωσαν σημαντική άνοδο. Υπό αυτές τις συνθήκες είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων η σχέση της ισοτιμίας μεταξύ ευρώ και δολαρίου υπολογίζεται ότι αφορούσε σχεδόν τέσσερις ποσοστιαίες μονάδες από το συνολικό 13,5% της γενικής αύξησης εσόδων σε δολάρια ΗΠΑ.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει το γεγονός ότι ενώ το δολάριο εξακολουθεί να είναι αδύναμο, οι ΗΠΑ ήταν ο βασικός “τροφοδότης” της αγοράς, ο οποίος έδωσε τη μεγάλη ώθηση στις κρατήσεις στα ξενοδοχεία της Γαλλίας, όπως επίσης και την αύξηση των εσόδων στα ξενοδοχεία της Ιταλίας και της Ισπανίας. Εξίσου σημαντικό σημείο της έρευνας είναι ότι στη δεύτερη θέση της υψηλότερης παραγωγής εσόδων μπήκε δυναμικά η Βραζιλία, η οποία κατέδειξε ότι οι ισχυρές οικονομικές βασικές αρχές της αγοράς της βοήθησαν τη χώρα να ξεχωρίσει σε μια περίοδο ευρύτερης οικονομικής επιβράδυνσης. Εν ολίγοις, οι Βραζιλιάνοι προσέφεραν μεγάλα έσοδα στο χώρο της πολυτελούς φιλοξενίας και των ξενοδοχείων με τα μεγάλης διάρκειας ταξίδια τους στο εξωτερικό. Ο απολογισμός των αναλύσεων δείχνει ότι βρίσκονται μεταξύ των τριών πρώτων αγορών για τη Γαλλία και την Ιταλία.

Ο ιδιοκτήτης και γενικός διευθυντής του Grand Hotel Quisisana στο Capri, Gianfranco Morgano, επιβεβαιώνει: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που αυτό το καλοκαίρι καλωσορίσαμε έναν τόσο μεγάλο αριθμό Βραζιλιάνων στο ξενοδοχείο μας. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ! Η νέα αυτή αγορά της Νοτίου Αμερικής αναμφίβολα μας έβγαλε αλώβητους από την κρίση”.

Από την Αθήνα, οι αντιδράσεις ήταν εξίσου θετικές. Ο κ. Χάρης Νεοφυτίδης, γενικός διευθυντής του King George Palace δήλωσε: “Αισθάνομαι τυχερός που μπορώ να πω ότι είχαμε ένα καλύτερο καλοκαίρι από πέρυσι. Γεμάτοι κυρίως με Αμερικανούς ταξιδιώτες, δεν ήταν έκπληξη για εμάς ότι υπήρξε μια μικρή μετατόπιση στις κατηγορίες των δωματίων που κρατήθηκαν. Φαίνεται ότι η οικονομική κατάσταση και οι συναλλαγματικές ισοτιμίες απέτρεψαν τους πελάτες να επιλέξουν σουίτες για τη διαμονή τους φέτος, αλλά ευτυχώς δεν τους οδήγησε να ακυρώσουν τα ταξίδια τους στο σύνολο”.

Ενώ οι περισσότερες αλυσίδες ξενοδοχείων πολυτελείας μειώνουν τις τιμές τους για να παραμείνουν ανταγωνιστικές στην αγορά, τα Leading Hotels διατηρούν και προσφέρουν την υψηλότερη μέση τιμή στον τομέα της πολυτελούς διαμονής, γεγονός που αντικατοπτρίζει την ποιότητα, την αξία και την καταναλωτική πίστη στο brand.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ted Teng είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένος με την πρόοδο αυτή, και αποδίδει τις πρόσφατες αυξήσεις στις συνεχείς προσπάθειες όλων των υπαλλήλων που αναζητούν καινοτόμους τρόπους για να φέρνουν συνεχώς μεγαλύτερα αποτελέσματα στα ξενοδοχεία μέλη. Έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στις τηλεφωνικές κρατήσεις και στα 22 συνολικά γραφεία παγκοσμίως που διατηρεί η εταιρεία, στην ανάπτυξη νέων προγραμμάτων marketing και στη σταθεροποίηση των υφισταμένων συνεργασιών με τους ξενοδόχους. Στη πραγματικότητα, αναλύοντας τα στοιχεία της έρευνας αποκαλύφθηκε ότι το 60% τουλάχιστον της φετινής αύξησης προήλθε από τις τηλεφωνικές κρατήσεις. Ο κ. Teng επιβεβαίωσε ότι το ποσοστό αυτό είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τους τρέχοντες στόχους, να αυξηθεί δηλαδή το ποσοστό των τηλεφωνικών κρατήσεων στα γραφεία κρατήσεων των Leading Hotels και κατά συνέπεια η άμεση επαφή των πελατών με την εταιρεία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024